تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798739812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعبه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را در قشم ابقا کنید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه های قشم: شعبه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را در قشم ابقا کنید قشم – ایرنا - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم با انتشار نامه ای سرگشاده به رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خواستار تثبیت فعالیت شعبه این دانشگاه در جزیره قشم شد.


به گزارش ایرنا به نقل از این نامه سرگشاده که یک نسخه آن روز شنبه به دفتر این خبرگزاری در جزیره قشم نمابر شد، این شورا با اشاره به شنیده شدن زمزمه های جابجایی شعبه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از قشم به بندرعباس به بهانه وقوع یک حادثه و سوءمدیریت درآن نوشته است: به جای پاک نمودن صورت مسئله و تصمیم گیری برای جابجایی کامل این دانشگاه به واسطه وقوع حادثه ای که ممکن است در هر نقطه از کشور رخ دهد، تدبیری اندیشیده شود که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح و ارائه خدمات مطلوب تر برای دانشجویان این دانشگاه از جمله مهیا نمودن شرایط مطلوب خوابگاهی، از وقوع چنین حوادثی جلوگیری بعمل آید.
چندی قبل در سانحه برخورد یک خودرو با جدول یکی از خیابان های منتهی به شعبه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در قشم در ساعات پایانی شب چند نفر از سرنشینان آن که از دانشجویان این شعبه بودند، مجروح و کشته شدند.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: با توجه به پیشرفت های چشمگیر علمی در چند سال اخیر در کشور عزیزمان ایران به ویژه در زمینه پزشکی و موقعیت ژئوپلتیک ویژه جزیره قشم به جهت همسایگی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و قرار گرفتن ژئوپارک علمی- فناوری در این جزیره با نقش سازنده سازمان منطقه آزاد قشم و خدمات ارزنده و شایان ذکر حضرتعالی در زمینه پزشکی و بهداشتی- درمانی در سطح استان هرمزگان، می توان معضل بهداشتی- درمانی جزیره قشم را به یک فرصت تبدیل کرده و قشم را در کنار سایر جاذبه های سیاحتی- گردشگری به عنوان یک قطب توریست درمانی نیز در منطقه معرفی کرد.
نویسندگان این نامه در بخش دیگری از آن نوشته اند: شهرستان قشم به لحاظ ماهیت جزیره ای بودن و نبود امکانات بهداشتی- درمانی مناسب، کمبود و حتی نبود پزشکان متخصص و فوق تخصص در سطح جزیره و از طرفی سختی عبور و مرور به نزدیک ترین مرکز درمانی مجهز(بندرعباس) به دلیل در دسترس نبودن شناورهای دریایی در طول شبانه روز و در شرایط نامساعد جوی و طوفانی و نیز نبود بالگرد امداد و نجات جهت ارائه خدمات، سالیان درازی است که در رنج و مشقت است.
طبق مفاد این نامه، اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم، وجود دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شعبه بین المللی قشم را زمینه مناسبی برای محرومیت زدایی در مباحث بهداشتی- درمانی در شهرستان قشم به واسطه حضور استادان متخصص و مجرب در این دانشگاه، بخصوص در آستانه بهره برداری از بیمارستان خلیج فارس قشم دانسته اند.
در پایان این نامه که رونوشت آن به وزارت بهداشت، استانداری هرمزگان و مقامات منطقه آزاد و شهرستان قشم ارسال شده، آمده است: مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و ساکنان شهرستان قشم، بنا به دلایل مذکور خواستار تثبیت حضور دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شعبه بین الملل قشم هستند.ک/1
1871/668



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن