تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798309772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرستار کودک در منزل تهران (قیمت پرستار بچه) – توانبخش


واضح آرشیو وب فارسی::


کودکان، عزیزترین دارایی هر پدر و مادری هستند؛ به همین دلیل والدین همه تلاش خود را می‌کنند تا کودک را در بهترین و راحت‌ترین شرایط بزرگ کنند. اما در دنیای مدرن، شرایط رسیدگی و مراقبت از کودکان تغییرات زیادی کرده است. بسیار از والدین هر دو در بیرون از منزل کار می‌کنند و نمی‌توانند در ساعاتی از روز در کنار کودکان خود باشند. از طرف دیگر، بردن کودکان کوچک به مهد کودک سخت است. بسیاری از کودکان صبح‌ها می‌خوابند و در منزل راحتی بیشتری دارند. همه این‌ها سبب شده که پرستار کودک به نیاز جدی زندگی‌های امروزی تبدیل شود. 

پرستار کودک در منزل این امکان را فراهم می‌کند که کودکان در محیط امن خانه بمانند و مجبور نباشند صبح‌های زود، همانند یک کارمند تمام‌وقت، از خانه خارج شوند. همچنین حضور کودکان در منزل، خیال پدر و مادر را راحت می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد با فراغ بال به مسائل شغلی خود بپردازند. 

اگر قصد دارید پرستار برای کودک خود استخدام کنید، می‌توانید از موسسه پرستاری توانبخش کمک بگیرید. توانبخش بیش از بیست سال سابقه دارای کادر و پرستاران مجرب و آموزش دیده هستند. توانبخش می‌تواند بهترین خدمات پرستاری کودک را با نازل‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم. اگر درباره استخدام پرستار سوالی دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان توانبخش استفاده کنید. برای این‌کار کافی است با مشاوران توانبخش تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. 

پرستار کودک در منزل تهران

پرستار کودک در منزل تهران یک راه‌حل فوق‌العاده برای نگهداری و رسیدگی به کودکان در منزل است. پرستار می‌تواند اوقات فراغت کودک را پر کند، به او آموزش دهد، کودک را به حمام ببرد و تمیز کند. علاوه بر این‌ها، پرستار کودک می‌تواند در کارهای منزل هم به شما کمک کند. 

با استخدام یک پرستار خوب، می‌توانید علاوه بر نگهداری از کودک، بسیاری از کارهای منزل خود را نیز سامان دهید.

وظایف پرستار کودک در منزل



اگه چه اکثر وظایف پرستار در منزل ثابت است، اما بر اساس قرارداد می‌توانید وظایف مختلفی را به پرستار محول کنید. برای مثال برخی از پرستاران وظیفه آموزش کودک را نیز برعهده دارند و برخی دیگر وظیفه مراقبت از کودک در بیرون از منزل را نیز به عهده می‌گیرند.

با این حال وظایف رایج پرستار کودک شامل موارد زیر است:

  • پخت غذای کودک: وظیفه آماده‌سازی غذای کودک به عهده پرستار است. والدین می‌توانند برنامه غذایی خاصی را برای آماده‌سازی غذای کودک در اختیار پرستار قرار دهند. 
  • تغذیه کودک: پرستار با توجه به سن و تمایل پدر و مادر، کودک و نوزاد را تغذیه می‌کند. این تغذیه به میزان کافی و با رعایت اصول بهداشتی است.
  • انجام کارهای منزل: در اکثر اوقات، پرستار کودک کارهای منزل را نیز برعهده می‌گیرد. کارهایی مانند پخت و پز، تمیزی منزل و شستشوی لباس‌ها بر عهده پرستار است.
  • بازی کردن با کودک: پرستار، اوقات فراغت کودک را پر کرده و با او بازی می‌کند و سعی میکند با بازی‌های متفاوت استعدادهای کودک را شکوفا کند.
  • انجام کارهای بهداشتی کودک: شستشوی کودک، استحمام، مسواک زدن، تعویض لباس و.... همه بر عهده پرستار است. همچنین پرستار لباس‌های کودک را نیز می‌شوید.
  • مراقبت از کودک: وظیفه مراقبت از کودک در محیط منزل بر عهده پرستار است. او مواظب است تا آسیبی به فرزند شما وارد نشود. 

قیمت پرستار بچه



قیمت پرستار بچه بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. عوامل تاثیرگذار بر قیمت شامل موارد زیر هستند: 

  • تخصص پرستار: استخدام پرستاران روانشناش و یا پرستارانی که به‌شکل تخصصی بر آموزش و سرگرم‌کردن کودکان تمرکز می‌کنند با هزینه بیشتری همراه است. در مقابل استخدام پرستارانی که تنها به امورات معمول کودک می‌پردازند، هزینه کمتری دارد.
  • ساعت کار: ساعت کاری تاثیر زیادی بر  هزینه‌ها دارد. استخدام پرستار 24 ساعته نسبت به پرستار نیمه‌روز با هزینه بیشتری همراه است. 
  • تعداد کودکان: هرچه تعداد کودکانی که پرستار از آنها مراقبت می‌کند بیشتر باشد، دستمزد پرستار نیز بیشتر است. همچنین پرستارانی که از نوزادان دوقلو نگهداری می‌کنند، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.
  • فاصله از محل سکونت پرستار: پرستارانی که فاصله منزل آنها تا محل کار زیاد است، معمولا دستمزد بیشتری می‌گیرند. 
  • تحصیلات پرستار: همان‌طور که ذکر شد، کمک گرفتن از پرستاران متخصص مستلزم صرف هزینه بیشتری است. 

اگرچه ممکن است قیمت پرستار کودک کمی بالا باشد، اما با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد این هزینه کاملا مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. 

کودک با کمک پرستار چیزهای زیادی می‌آموزد و به‌خوبی رشد می‌کند. یک پرستار خوب کودک می‌تواند نقش مهمی در تربیت فرزند شما داشته باشد و به او کمک کند تا مراحل رشد خود را به‌درستی و موفقیت طی کند. 

موسسه پرستاری توانبخش آماده اعزام پرستار کودک در منزل

موسسه پرستاری توانبخش یکی از موسسات پرستاری است که سابقه طولانی در زمینه اعزام پرستار و نگهداری از کودکان دارد. پرستاران شاغل در این مرکز، مجرب و آموزش دیده هستند. توانبخش برای راحتی پدر و مادرها، پرستاران را در سه سطح مختلف در اختیار قرار می‌دهیم:

مادریار

 پرستاران مادریار اکثرا خودشان مادر هستند. آنها می‌دانند چگونه غذای کودک را آماده کنند و کارهای مرتبط با فرزند شما را انجام دهند. این پرستاران، علاوه بر نگهداری از کودک، کارهای منزل را نیز بر عهده می‌گیرند. هزینه استخدام مادریاران نسبت به دوگروه بعدی پرستار کمتر است.

کودک‌یار

پرستاران کودک یار  موسسه پرستاری توانبخش، در مقایسه با گروه اول، تخصصی‌تر عمل می‌کنند آنها با کودکان بازی‌های مناسب سن آنها را انجام می‌دهند، به کودک زبان یاد می‌دهند و در تربیت آن‌ها مشارکت دارند.

روانشناس

این دسته از پرستاران توابخش، نیروهای متخصصی هستند که می‌توانند به‌شکل تخصصی به فرزندان شما کمک کنند. اگر کودک دارای شرایط خاصی است و یا به مشکلاتی مانند بیش‌فعالی، شب‌ادراری و اضطراب دچار است، پرستاران روانشناس توانبخش می‌توانند کمک زیادی به شما کنند.

موسسه پرستاری توانبخش می‌تواند انواع پرستار کودک را با توجه به نیاز و سلیقه پدر و مادر در اختیار قرار دهد. اگر والدین از پرستار اعزامی رضایت نداشتند، موسسه پرستاری توانبخش پرستار را تعوویض می‌کند. برای استخدام یک پرستار خوب، می‌توانید به طور رایگان از توانبخش مشورت بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 369]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن