تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مشاعره دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین مشاعره دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در شیراز شیراز - ایرنا - نخستین برنامه مشاعره دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیر کل تعالی فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص، گفت :مرحله نهایی نجستین دوره برنامه بزرگ مشاعره دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در مرداد ماه جاری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد گردید.
دکتر مهدی خسروی ادامه داد: این برنامه فرهنگی-ادبی در جهت ارتقای سطح ادبی و شعر دوستی و توسعه ادبیات در دانشگاه های علوم پزشکی کشور اجرا می گردد.
خسروی با اشاره به این موضوع که شهر شیراز مهد شعر و ادبیات فارسی می باشد، گفت: از آنجا که زبان شعر یکی از فصیح ترین و شفاف ترین زبان ها برای بیان نظریات و ابراز عقیده بوده و می توان با استفاده از این هنر دیرین پیام ها و نقطه نظرات درمانی و بهداشتی مورد نظر را به بخش وسیعی از مخاطبان اعلام نمود، تصمیم گرفتیم تا این برنامه را با هدف و محوریت «ارتقاء فرهنگ سلامت عمومی به زبان شعر» برگزار نماییم.
این مدیر فرهنگی دانشگاه اظهار داشت : این برنامه مشاعره، نخستین مراسم مشاعره سراسری در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور بوده که با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت می پذیرد.
دکتر خسروی ضمن دعوت از کلیه هنرمندان عرصه هنر شعر جهت حضور در این برنامه گفت: علاوه بر ریاست و سایر مدیران و معاونین فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر فراهانی، معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز دکتر آذر، استاد ادبیات و مجری توانمند صدا و سیمای کشور به عنوان مجری و سرپرست داوران در این برنامه حضور خواهند یافت.
مراسم افتتاحیه اولین برنامه مشاعره سراسری دانشگاه های علوم پزشکی کشور، صبح روز دوشنبه 20 مرداد ماه جاری در مجتمع ولایت و اختتامیه مراسم در 21 مرداد ماه و در مکان آرامگاه حافظ شهر شیراز انجام خواهد گرفت.ک/3
677



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن