تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798318079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دامپزشک آنلاین چه خدماتی رو ارائه میده و چرا باید انتخابش کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

دامپزشک آنلاین یکی از مفیدترین خدماتیه که این روزها به سرپرستان پت ارائه میشه. این یک نوع سرویسه که توسط متخصصین دامپزشکی و به صورت آنلاین ارائه میشه. طی ارائه ی این سرویس شما می تونین بدون مراجعه به مراکز دامپزشکی، مشاوره دریافت کنین و خیالتون از بابت مراقبت از پتتون راحت باشه. این سرویس مناسب برای کسانیه که یا سرپرست یک حیوان خانگی هستن و یا دوست دار حیوانات هستن و ممکنه تو موقعیتی قرار بگیرن که  لازم باشه  به یک حیوان کمک کنن.

نگهداری از حیوانات به اندازه پرورش دادن یک انسان سختی های خودش رو داره و البته باید به جزییات زیادی توجه کرد. این که این بچه ها نمی تونن مثل انسان ها به راحتی نیازهاشون رو بیان کنن مزید بر علت شده و باید حواسمون رو جمع کنیم که خدایی نکرده کار به جایی نرسه که آسیب ببینن و اذیت بشن. به این دلایل شما باید حواستون باشه که نگهداری از سگ، گربه، پرنده و هر حیوان دیگری به این معنی نیست که براش یه جای خواب و مقداری غذا مهیا کنید. حیوانات هم احتیاج به عشق، توجه وکمک یک متخصص برای زندگی کردن دارن و شما می تونین با انتخاب یک دامپزشک خوب، مسیر زندگی رو براشون هموارتر کنید.

 



همیشه مواردی هستن که شما خیلی راحت و با قطعیت می تونید راجب پتتون بگید. مثلا این که از چه تفریحی لذت می بره، چه طعمی رو دوست داره و از چه طعمی بدش میاد، چه عادت هایی داره و احساساتش تو محیط های مختلف چطوره. اما در واقع شما نمی تونین تو مواردی که تخصصی هستن و احتیاج به نظر یک متخصص دارن، اظهار نظر کنید؛ چرا که این مسئله و اقدام کردن بر اساس اظهارنظر در موارد تخصصی، می تونه آسیب های جبران ناپذیری رو به همراه داشته باشه.

در این مواقع لازمه که از یک متخصص کمک بگیرید و در واقع مشاوره رو مثل یک چکاپ به صورت روتین در برنامه زندگی پتتون قرار بدید.

پلتفرم دامپزشکی وتوریا تیمی تشکیل شده از دامپزشکان مجربیه که می تونین با اطلاع از رزومه و تجاربشون، یک مشاوره بسیار مفید رو باهاشون تجربه کنید که منجر به به دست آوردن و یا حفظ سلامت پتتون بشه. برای اطلاع از نحوه مشاوره می تونید از طریق لینک زیر وارد سایت بشید.

https://vetoria.ir/consult/

دامپزشک آنلاین صرفا برای مواقعی نیست که برای گربه یا سگ شما مشکلی جدی پیش اومده و فکر می کنید که ممکنه آسیب هایی رو ایجاد کنه. البته یکی از دلایلی که باید برای کوچک ترین علائم هم از دامپزشک کمک بگیرید همینه که مشاوره باید یک روتین و برنامه در زندگی پت شما باشه و نه یه ناجی بعد از آسیب های جدی.

البته این به این معنی نیست که دامپزشک آنلاین نمی تونه ناجی پت شما در مواقع اورژانسی باشه.

شما هم اگر تو کلان شهرهایی که خیلی شلوغن زندگی می کنید و از ترافیک خیابونا کلافه می شید، یا این که باید برای رسیدن به یه کلینیک یا مرکز دامپزشکی مسافت زیادی رو در بازه زمانی طولانی طی کنید، وقتش رسیده که یک ویزیت با دامپزشک آنلاین رو امتحان کنید و متوجه بشید که چه تجربه لذت بخشیه و می تونه یک جایگزین مناسب برای ویزیت حضوری بشه.

ما در پلتفرم حیوانات خانگی وتوریا، این امکان رو برای شما فراهم کردیم که با خیال راحت یه ویزیت دامپزشک آنلاین رو تجربه کنید و نگران به خطرافتادن سلامتی پت دلبندتون نباشید.

 

خدمات دامپزشکی آنلاین

خدماتی هستن که دامپزشک آنلاین می تونه ارائه بده و این جا بهشون اشاره می کنیم:

تشخیص بیماری:

دامپزشک آنلاین می تونه با بررسی و تحلیل نشانه ها و تاریخچه بیماری های حیوان خانگی شما، بیماری اون رو تشخیص بده. شاید با خودتون فکر می کردید که در ویزیت با دامپزشک آنلاین صرفا می تونید سوالاتی رو بپرسید و یک مکالمه کلی بین شما رد و بدل میشه و تحلیل علائم صورت نمی گیره؛ در صورتی که ویزیت با دامپزشک آنلاین با ویزیت با دامپزشک به صورت حضوری تفاوتی نداره و هر دو بسیار جزئی و دقیق به بررسی نشانه های پت شما می پردازن. در این نوع ویزیت شما با در اختیار قرار دادن اسنادی مانند عکس و فیلم امکان بررسی دقیق جزییات رو به دامپزشک می دید و اون می تونه تشخیص و مشاوره دقیقی رو بهتون ارائه بده.

مشاوره در مورد تغذیه و بهداشت:

دامپزشک آنلاین می ‌تونه از نظر تغذیه، تزریق واکسن، بهداشت و مراقبت‌های روزانه، به شما مشاوره بده و راهنماییتون کنه. گفتیم ویزیت با دامپزشک آنلاین فقط مختص به زمانی نیست که یه مشکل مهم و جدی رو حس می کنید، بلکه شما می تونید برای مشاوره درباره تغذیه و رعایت موارد بهداشتی پت خودتون از دامپزشک آنلاین کمک  بگیرید.

پت ها حتی وقتی در یک نژاد باشن هم شرایط متفاوتی با هم دارن و نمیشه طبق یک دستورالعمل با همشون رفتار کرد و یک نسخه برای همشون پیچید و یا یک برنامه غذایی رو برای همشون در نظر گرفت. برنامه غذایی پت شما به نژاد، سن، سابقه بیماری و فاکتورهای دیگری بستگی داره که یک دامپزشک خوب همه ی اون ها رو در تنظیم برنامه غذایی مناسب در نظر می گیره. مثلا اگر می خواید برای سگتون یک رژیم غذایی خوب دریافت کنید باید با یک دامپزشک آنلاین سگ مجرب مشورت کنید.

به طور کلی درخواست تنظیم برنامه غذایی برای پتتون امری واجبه. تو بعضی موارد، یه رژیم غذایی خاص و ویژه برای حیوان خانگیتون مفیده، در حالی که سایر "رژیم های غذایی مد روز" در واقع می تونن مضر باشن. برای مثال، رژیم‌ های بدون غلات با مشکلات قلبی تو سگ‌ ها مرتبطه، در حالی که رژیم ‌های خام می ‌تونن بیماری ‌های ناشی از غذا، مثل سالمونلا رو تو بچتون ایجاد کنن. و ممکنه هم خودتون و هم خانوادتون رو از طریق بیماری ‌های عفونی (زئونوز) آلوده کنن.

مشاوره با متخصصین تغذیه ما در طول جلسات مشاوره با دامپزشک آنلاین، می تونه به شما یه برنامه ی اصولی تغذیه ارائه بده و به شما کمک کنه تا انتخاب های غذایی خوب و مناسب برای حیوان خانگیتون داشته باشین.

 

 

مشاوره در مورد رفتارشناسی و تربیت حیوانات:

سلامت روان پت شما به اندازه سلامت جسمش مهمه. دامپزشک آنلاین می تونه در کنار رسیدگی به ویژگی های جسمی، به سلامت روان و رفتارهای اون هم رسیدگی کنه و راهنمایی های لازم رو در اختیار شما قرار بده.

سگ شما احتیاج به راهنمایی برای رفتار کردن داره و رفتارشناسی کار آسونی نیست و این به این معنیه که شما به یک رفتارشناس و متخصص احتیاج دارید که به روانشناسی رفتار حیوانات آگاه باشه و در آموزش سگتون بهتون کمک کنه. دامپزشک آنلاین می تونه بهترین راهنمای شما برای آگاهی به رفتارهای پتتون در کوتاه ترین زمان ممکن باشه. اینطوری دیگه نگران رفتار پتتون در موقعیت های مختلف نیستید.

مشاوره در مورد انتخاب نژاد و پرورش حیوانات:

درسته که به سرپرستی گرفتن حیوانات و نگهداریشون کار بسیار هیجان انگیزیه. به هر حال این حیوانات نمی تونن خودشون نیازهاشون رو برطرف کنن و خیلی زیباست که ما بتونیم کمکشون کنیم که زندگیشون در آرامش سپری شه و در کنارش خودمون هم دارای یک دوست مهربون بشیم که همراهمونه. اما به هر حال هر حیوان و از هر حیوان هر نژادی ویژگی های متفاوتی داره و قرار نیست که هر وقت دلتون خواست هر حیوانی رو بدون دونستن اطلاعاتی ازش، به سرپرستی بگیرید.

در تصمیم به نگهداری از حیوانات باید فاکتورهای زیادی رو مد نظر قرار بدید. مثلا محل زندگیتون، شرایط خونه، زمانی که می تونید کنارش سپری کنید، ویژگی های رفتاری نژادی که قراره به سرپرستی بگیرید و خیلی چیزهای دیگه که ممکنه اگر در نظر گرفته نشن، این تجربه لذت بخش به یک تجربه ناخوشایند و ناموفق تبدیل بشه.

مثلا اگر شما وقت زیادی برای سپری کردن در کنار حیوانتون ندارید و نمی تونید زیاد باهاش به پیاده روی برید، انتخاب یک سگ برای نگهداری قطعا بدترین انتخاب ممکنه. سگ ها احتیاج به توجه و وقت گذروندن بیشتری نسبت به گربه ها دارن و اگر شرایطتون مناسب نباشه، می تونید به اون سگ آسیب بزنید.

احتمالا شما از خیلی از این فاکتورها اطلاع ندارید و لازمه که حتما با یک دامپزشک مشورت کنید. دامپزشک آنلاین تو انتخاب پت با توجه به شرایطی که شما دارید و ویژگی هایی که حیوانات و نژادهای مختلف دارن بهترین راهنمای شما خواهد بود تا با خیال راحت یکی از این موجودات دوست داشتنی رو به سرپرستی بگیرید.

 

مزایای دامپزشک آنلاین

تا این جا شما رو با مشاوره با دامپزشک آنلاین آشنا کردیم و خدماتی که در این نوع سرویس ارائه میشه رو براتون گفتیم. می دونید که این نوع سرویس در بستر فضای مجازی ارائه میشه. لازمه در ادامه مطلب به مزایای این نوع ویزیت بپردازیم.

دسترسی بهش آسونه!

همون طور که می دونین دسترسی به دامپزشک آنلاین نسبت به دامپزشکی که ویزیت حضوری داره کار ساده تریه. این مسئله تو موقعیت های اورژانسی بیشتر از همیشه اهمیت خودش رو نشون میده. برای رزرو کردن ویزیت دامپزشک آنلاین فقط کافیه که با پلتفرمی که باهاش آشنایی دارید ارتباط بگیرید و ازشون بخواید که درخواست شما رو برای ویزیت با دامپزشک مجربشون ثبت کنن و در سریع ترین زمان ممکن و بسته به اورژانسی بودن موردی که بابتش مراجعه کردید، زمان مشاورتون رو بهتون بگن.

به این شکل دیگه لازم نیست که برای رسیدن به کلینیک ها و بیمارستان های دامپزشکی وقتتون رو صرف کنید و با ازدحام اون محیط ها سروکله بزنید. می تونید با آرامش در هر جایی که حضور دارید، ویزیت با دامپزشک آنلاین رو تجربه کنید.

تو زمانتون صرفه جویی می کنید!

یکی از مهم ترین مزایای ویزیت با دامپزشک آنلاین اینه که لازم نیست برای رسیدن به مراکز دامپزشکی و دریافت مشاوره حضوری مسافت زیادی رو طی کنید. این مسئله برای کسانی که در شهرهایی با ترافیک سنگین زندگی می کنن و یا برای رسیدن به این مراکز باید مسافت زیادی رو طی کنن فاکتور بسیار مهمی در انتخاب دامپزشک آنلاینه.

بهترین راه برای مواقع اورژانسی!

گاهی علائم کوچکی در پت شما دیده میشه و این باعث میشه به دامپزشک آنلاین برای یک ویزیت ساده مراجعه کنید. اما خب شرایط همیشه یکسان نیست و گاهی هم ممکنه علائم شدیدی دیده بشن و یا اتفاقی برای پت دلبندتون بیفته که فقط و فقط یک مشاوره اورژانسی و آنی بتونه جونش رو نجات بده و سلامت پتتون رو حفظ کنه.

طبیعتا در دریافت یک ویزیت آنی، بهترین انتخاب دامپزشک آنلاینه. از این طریق می تونید با دامپزشک آنلاین ارتباط بگیرید و ازش بخواید با بررسی نشانه هایی که در حیوان خانگی شما دیده میشه، بهتون کمک کنه و بهتون بگه که باید چه کارهایی رو انجام بدید و البته مهم تر این که چه کارهایی رو انجام ندید.



 

معایب ویزیت دامپزشک آنلاین

دامپزشک آنلاین هم مثل هر خدمات دیگری در کنار مزایای بسیار زیادی که داره می تونه معایبی هم داشته باشه. ما در این مطلب به بیان معایب این نوع ویزیت هم پرداختیم.

محدود بودن در معاینه پت ها

محدود بودن به این معنیه که دامپزشک آنلاین در معاینه حیوان خانگی شما تا حدودی دسترسی محدودی داره. می تونیم این برداشت رو کنیم که در واقع زمانی که دامپزشک پت شما رو به صورت حضوری ویزیت و معاینه می کنه گاها می تونه معاینه دقیق تری انجام بده و احتمالا به جزییات بیشتری بپردازه.

البته این به این معنی نیست که دامپزشک آنلاین جزییات رو در نظر نمی گیره و مشاوره دامپزشکی آنلاین یک نوع ویزیت بی فایدست، نه! همون طور که قبل از این گفتیم شما با ارسال تصاویری که نشان دهنده علائم پت شماست به دامپزشک این کمک رو می کنید که بتونه با مشاهده و بررسی اون علائم تشخیص دقیق تری داشته باشه.

مشکل اینترنت

از اون جایی که ویزیت با دامپزشک آنلاین در بستر فضای مجازی صورت می گیره یکی از دغدغه ها می تونه ضعیف بودن سرعت اینترنت باشه. البته که مشکل جدی ومهمی نیست و متاسفانه ما بهش عادت کردیم، اما به هر حال ما باید به عنوان ضعف این نوع ویزیت بهش اشاره کنیم.

 

از مشاوره با دامپزشک آنلاین باید چه انتظاری داشته باشم؟ 

در طول ویزیت دامپزشک آنلاین، دامپزشک از حیوان خونگی شما یه تاریخچه می گیره و علائم و نشونه هاش رو بررسی می کنه. در صورت نیاز بچه تون طی خدمات دامپزشکی در محل، معاینه میشه اما نمای کلی تر سیستم بدنی پت دلبندتون هم در نظر می گیره.

شما می تونین برای کمک کردن به تشخیص دامپزشک یه سابقه ی خوب از تغییراتی که اخیرا تو رفتار اون ها اتفاق افتاده بیان کنین. فیلم رفتارهای نامعمول و غیرعادی و بروز هر گونه مشکل مثلا مشکلات ادراری می تونه خیلی کمک کننده باشه. اگر حیوان خونگیتون دارو یا مکمل خاصی مصرف می کنه هم حتما باید به دامپزشکتون اطلاع بدید.

اگر فکر می کنین حیوان خونگیتون یه ماده ی سمی خورده، به همراه داشتن بسته بندی اون ماده سمی می تونه به دامپزشک کمک کنه. برخی از آزمایش های جزئی مثل خراش پوستی یا آزمایش خون هم ممکنه لازم باشه انجام بشه که می تونید با استفاده از خدمات دامپزشکی در محل به راحتی این کارو انجام بدید.

برای آشنایی بیشتر با خدمات دامپزشکی در محل می تونید به صفحه زیر مراجعه کنید.

https://vetoria.ir/veterinary-service/

در این مطلب سعی کردیم تمامی جوانب ویزیت دامپزشک آنلاین رو بررسی کنیم، مزایا و معایب رو بیان کنیم و دید بهتری از خدماتی که می تونن طی این مشاوره ارائه بشن در اختیارتون قرار بدین.

ما در پلتفرم حیوانات خانگی وتوریا تمام تلاشمون رو کردیم تا بهترین خدمات رو با بهترین و مجرب ترین دامپزشک ها در اختیار شما قرار بدیم و وتوریا رو تبدیل به یک انتخاب مطمئن برای سرپرست کنیم. مشاوره با دامپزشک آنلاین با وجود معایبی که داره (که تقریبا قابل چشم پوشی هستن)، مزایایی داره که باعث میشه انتخاب بسیاری از سرپرست ها باشه.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 413]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن