تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چیز در مورد قیمت لمینت دندان


واضح آرشیو وب فارسی::




 

اکثر افراد سوالات زیادی در مورد قیمت لمینت دندان دارند. این سوال‌ها باعث می‌شود تا در انجام لمینت دندان و اصلاح لبخند خود دچار تردید شوند. در این مطلب قصد داریم به همه سوالات پیرامون هزینه و قیمت لمینت دندان پاسخ دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

عوامل موثر بر قیمت لمینت دندان چیست؟

برای اینکه هزینه لمینت دندان خود را محاسبه کنید، باید قیمت هر واحد لمینت را در تعداد دندان‌ها کنید. به همین سادگی هزینه لمینت دندان محاسبه می‌شود.در ادامه به اینکه چه عواملی بر قیمت لمینت تاثیر می‌گذارد، اشاره می‌کنیم:

تعداد واحد‌های لمینت

تعداد لمینت مورد نیاز در هر فک بیشترین تاثیر را در قیمت لمینت دندان دارد. اباید بدانید که تعداد آن با توجه به تشخیص دندانپزشک مشخص می‌شود که متناسب با طرح لبخند بیمار است.

جنس و نوع لمینت دندان

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت لمینت دندان، جنس نوع لمینت دندان است. هرچه جنس آن بهتر باشد ماندگاری و هزینه لمینت دندان نیز بیشتر خواهد شد. انواع لمینت دندان که قیمت‌های متفاوتی دارند به صورت زیر است:

لمینت زیرکونیا

لمینت لومنیرز

لمینت سرامیکیEmax

لمینت طلا

کیفیت و سرعت لابراتور

روکش‌های لمینت پس از قالب‌گیری در لابراتوار ساخته می‌شود. کیفیت کار لابراتوار هرچه بالاتر باشد به طبع هزینه لمینت دندان نیز بیشتر خواهد شد. زیرا ظرافت نهایی لمینت وابسته به کیفیت لابراتوار است. اما آنچه که مهم است این است که بخش عمده قیمت و هزینه لمینت دندان مربوط به لابراتوار است.

مهارت و تخصص دندانپزشک

آن‌چه که در درمان‌هایی مثل لمینت دندان اهمیت دارد، کیفیت و مهارت دندانپزشک است. این تخصص تاثیر مستقیمی در قیمت و هزینه لمینت دندان دارد. زیرا در صورت نداشتن مهارت لازم می‌تواند عوارض جبران ناپذیری بر دندان‌های شما بگذارد.

وجود درمان‌های زمینه ساز

قبل از انجام لمینت نیاز است که پوسیدگی‌ها و درمان‌های مورد نیاز به طور کامل انجام شود. زیرا روکش‌های لمینت باید بر روی دندان‌های سالم و فاقد جرم و پوسیدگی چسبانده شود. این عامل می‌تواند بر هزینه و قیمت لمینت دندان بیفزاید.

نحوه محاسبه تعداد لمینت دندان چگونه است؟

در واقع برای محاسبه قیمت لمینت تعداد آن بسیار تاثیرگذار است برای این منظور رو به‌روی آینه قرار بگیرید و لبخند بزنید تعداد دندان مشخص شده در طرح لبخند شما، همان تعداد لمینت مورد نیاز است.

انتخاب نوع لمینت چگونه انجام می‌شود؟

اینکه جنس دندان و شرایط دندان شما در چه سطحی است در انتخاب نوع لمینت موثر است. زیرا استحکام و کیفیت و در نهایت قیمت و هزینه لمینت متفاوت است.

قیمت لمینت دندان در سال 1403 چقدر است؟

در گذشته خدمات دندانپزشکی صرفا در درمان‌های عمومی مثل عصب‌کشی و ترمیم خلاصه می‌شد اما امروزه گرایش به اصلاح لبخند در میان مردم افزایش یافته و طرفداران زیادی دارد. لمینت دندان یکی از روش‌های اصلاح لبخند است که به دلیل کیفیت و عمر طولانی مورد توجه واقع شده است، اما از طرفی قیمت لمینت دندان همواره یکی از عواملی است که باعث تردید در میان مراجعین می‌شود زیرا در اصلاح طرح لبخند تعداد زیادی از دندان ها لمینت می‌شود و هزینه لمینت دندان، برای بیمار سنگین تمام می‌شود.

قیمت لمینت دندان در سال 1403 به صورت زیر است:

قیمت (تومان)طراحی لبخند - لمینت
5,600,000لمینت سرامیک زیرکونیا
10,500,000لمینت سرامیک Emax



 

منبع: https://mikhakdental.com/cost-of-dental-laminate/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن