تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813008888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدودیت های تازه برای حجاب در چین


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



محدودیت های تازه برای حجاب در چین
یک شهر منطقه مسلمان نشین سین کیانگ در چین، افراد دارای روسری یا چادر، و یا دارای ریش بلند را از سوار شدن به اتوبوس منع کرد.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس دینی جام نیوز به نقل از (ibtimes): یک شهر منطقه مسلمان نشین سین کیانگ در چین، افراد دارای روسری یا چادر، و یا دارای ریش بلند را از سوار شدن به اتوبوس منع کرد.   بنابر این گزارش، مقامات شهر کارامای، مردمی را که حجاب، نقاب، برقع یا لباس‌هایی با سمبل هلال ماه و ستاره اسلامی به تن دارند را سوار اتوبوس‌های محلی نمی‌کنند. این ممنوعیت شامل افرادی که ریش بلند دارند نیز می‌شود و افرادی که با گروه‌های بازرسی همکاری نکنند به پلیس تحویل داده می شوند.   این اقدام دولت، باعث خشم بسیاری از مسلمانان و مدافعان آزادی ادیان در جهان شده است.   دولت محلی در واکنش به اعتراضات اعلام کرده است که این محدودیت به صورت موقت می باشد و با پایان یافتن مسابقات ورزشی در این شهر، محدودیت ها مرتفع خواهد شد.   






۱۶/۰۵/۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن