تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799098895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد بانک اطلاعاتی و انگشت نگاری از معتادان/ 68 درصد سرقتها کشف می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > انتظامی و حوادث
ایجاد بانک اطلاعاتی و انگشت نگاری از معتادان/ 68 درصد سرقتها کشف می‌شود
رئیس پلیس آگاهی از راه اندازی بانک اطلاعاتی و انگشت نگاری معتادان به منظور کاهش سرقت در کشور خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر،سردار محمدرضا مقيمي در هجدهمين جلسه قرارگاه مرکزي مبارزه با سرقت که با حضور جانشين فرمانده ناجا برگزار شد، گفت: سرقت از دغدغه هاي اصلي مردم و مسئولان نظام است بنابراين مبارزه با اين جرم بايد در اولويت اقدامات پلیس قرار بگيرد، در همين راستا قرارگاه مرکزي مبارزه با سرقت به دبيري پليس آگاهي ناجا راه اندازي و تا کنون 17 جلسه با اعضاء ثابت و غيرثابت نيز برگزار شده است. وي با اشاره به اينکه يکي از اقدامات انجام شده در اين قرارگاه، جمع بندي اولويت هاي مورد نظر استان ها بود، افزود: براساس اين جمع بندي، 9 استان سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو ، 3 استان سرقت اماکن خصوصي، يک استان سرقت منزل و يک استان سرقت خودرو را اولويت اول خود مي دانستند اما سرقت موتورسيکلت اولويت اول هيچ استاني نبود. رئیس پلیس آگاهی ضمن معرفي اعضاي دائم و غير دائم اين قرارگاه، افزود: 14 استان، خراسان رضوي، کرمان، فارس، اصفهان، تهران بزرگ و شرق و غرب تهران،البرز، مازندران، خوزستان، لرستان، کرمانشاه و آذربايجان غربي و شرقي از استان هاي هدف ما در اين قرارگاه هستند.
  دبير قرارگاه مرکزي مبارزه با سرقت يادآور شد: در 17 جلسه که تا کنون برگزارشده، 94 مصوبه داشته ايم، که 53 مصوبه عملياتي، 26 مصوبه در دست اقدام و 15 مصوبه نيز اجرا نشده است که البته ممکن است در رده ها انجام شده اما هنوز به ما گزارشي نداده باشند. رئيس پليس آگاهي برگزاري جلسه تعاملي با مسئولان سازمان بسيج و امضاي موافقت نامه در راستاي تعامل با اين سازمان در مبارزه با سرقت، برگزاري جلسه کارشناسي با خودروسازان در خصوص انتقال اطلاعات قطعات شرکت هاي خودرو سازپيگيري مي شود، تهيه و تنظيم پيش نويس طرح جامع پيشگيري از جرم و اجراي توافقنامه اطلاعاتي بين پليس آگاهي و پاوا ناجا و آموزش را از ديگر اقدامات انجام شده در اين مرکز برشمرد و گفت: توافقنامه اخير با سرعت در حال اجراست که از پليس اطلاعات و امنيت عمومي ن به دليل همکاري با پليس آگاهي در اين باره تشکر مي کنيم. مقيمي افزود: به دنبال راه اندازي و به کارگيري صندوق امانات بانک ها هستيم و به همين منظور چندين جلسه با بانک ها برگزار کرديم که نتايج آن آماده ارسال به وزارت کشور است. همچنين تصويب کليات طرح حمل سلاح سرد در کميسيون قضايي مجلس درحال پيگيري است. وي همچنين از انجام 14 مصاحبه با رسانه ها در خصوص اقدامات قرارگاه مرکزي خبر داد.  مقيمي، تصريح کرد: گزارشات، ميزان وقوع و کشف و مصوبات قرارگاه هاي استاني از تک تک استانها به تفصيل پيگيري و اخذ شده است. دبير قرارگاه مرکزي مبارزه سرقت پيگيري طرح کلان تحقيقاتي نظام پيشگيري و پروژه هاي تحقيقاتي مبتلايه سرقت و تشکيل تيم هاي بازرسي با محوريت بازرسي کل ناجا با بررسي ميداني امکانات و ايجاد بانک اطلاعات و انگشت نگاري از معتادان با هماهنگي پليس مبارزه با مواد مخدر را از ديگر اقدامات از زمان راه اندازي قرارگاه برشمرد. تيمي متشکل از نمايندگان پليس پيشگيري، آگاهي ، فاوا ناجا و راهور را به صورت ميداني از محل نصب دوربين هاي پلاک خوان بازديد کنند چرا که اين دوربين ها نقش مهمي در افزايش کشفيات سرقت خودرو دارند. رئيس پليس آگاهي از تعامل هدفمند با قوه قضائيه و مجلس شوراي اسلامي از طريق معاونت حقوقي و امور مجلس ناجا در خصوص خلاء هاي قانوني در جرم سرقت و پيگيري تشکيل شعبات ويژه مبارزه با سرقت در مراجع قضايي توسط معاونت حقوقي خبر داد. به گفته مقيمي، در سه ماهه اول امسال در 14 استان هدف ميزان وقوع به وقوع سرقت، 3 درصد و ميزان کشف به کشف نيز 20 درصد افزايش يافته است. وي همچنين يادآور شد: در 14 استان هدف در خرداد ماه ميزان کشف به کشف 10 درصد و ميزان وقوع به وقوع نيز 6 درصد کاهش داشته است که اين رقم در کل کشور به ترتيب 5 درصد و 9 درصد است که حاکي از آن است که در خرداد ماه بيشتر به کاهش وقوع سرقت توجه داشته ايم . به گفته رئيس پليس آگاهي سال 92 در مقايسه با سال 91، سرقت در کشور 33 درصد و سال 93 نسبت به سال 92، وقوع سرقت 2 درصد افزايش داشته که نشان مي دهد در سال 93، 29 درصد کاهش در افزايش سرقت داشته ايم.همچنين در سه ماهه اول  سال گذشته ميزان کشف به وقوع 59 درصد و در سه ماهه امسال اين رقم 68 درصد بوده که نشانگر  9 درصد افزايش است.


۱۳۹۳/۴/۲۹ - ۱۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن