تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799674027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای هماهنگی توسعه روستایی احیا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری: شورای هماهنگی توسعه روستایی احیا می شود تهران بزرگ - ایرنا - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: می کوشیم شورای هماهنگی توسعه روستایی را با بهره گیری از نمایندگان روستاها در کشور احیا کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسید ابوالفضل رضوی ˈروز دوشنبه در جلسه بررسی راهکارهای اجرایی اقتصادی کردن فعالیت ها و توسعه همه جانبه در روستاها اظهار کرد: سیاست دولت تدبیر و امید بر توانمند و توانگر کردن روستاها استوار است تا رفاه همگانی ایجاد شود.
وی گفت: هر روستایی که در استان تهران و سایر نقاط کشور زودتر اقدام به تاسیس شرکت های عمران و توسعه روستاها با آورده ای اندک کند از سهم دولت در این زمینه زودتر بهره مند می شود.
رضوی گفت: تمام دستگاه های اجرایی به جز وزارت امور خارجه در توسعه روستاها نقش دارند به گونه ای که اکنون 21 مرکز و نهاد در این زمینه فعال هستند که باید پاسخگوی فعالیت های خود باشند.
وی اظهارداشت : برنامه راهبردی توسعه روستاها تدوین شده که برای نظر خواهی از سازمان ها و نهادها در اختیار آنان قرار گرفته است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: در این برنامه راهبردی تعریف جدید روستا مکانی تولیدی، فرهنگی، اجتماعی و فضایی سکونتی است.
وی همچنین نرخ بیسوادی در روستاهای استان تهران را بالای 6/20 درصد عنوان کرد و افزود: افزایش حاشیه نشینی ها که از فقر و بیکاری به این استان مهاجرت کرده و مشکلات سیاسی و اجتماعی فراوانی به همراه دارند دلیل افزایش نرخ بیسوادی است.
رضوی بیان کرد: اگر قرار است با مسائل مربوط به حاشیه نشینی برخورد صورت گیرد باید دلایل مورد ارزیابی قرار گیرد و اجازه مهاجرت داده نشود.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه هفت درصد جمعیت روستایی کشور در استان تهران مستقر و جمعیت برخی روستاهای این استان ازجمعیت پنج استان کشور بیشتر است گفت: توسعه روستاها باید با ایجاد شغل پایدار و درآمد مکفی عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه دولت روحانی اولین دولتی است که با روستاییان دیدار جداگانه داشته است، گفت: این نشانه توجه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها به عنوان پایگاه های تولید کشور است.
رضوی ایجاد شغل پایدار و درآمد مکفی در روستاها را منوط به مشارکت خود روستاییان دانست و بیان کرد: هر روستایی که با آورده ای در حدود 600 هزار ریال به صورت اقساط ماهانه برای تاسیس شرکت توسعه و عمران روستا اقدام کند دولت نیز به فراخور یک، دو و یا سه برابر این آورده وام با کارمزد چهار درصد در اختیار این شرکت ها در روستاها می گذارد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با اعتمادی که به مردم دارد ضمانت این تسهیلات را تنها کارت بانکی دریافت یارانه قرار داده است.
رضوی بیان داشت: افرادی هم که در روستاها قصد کار آفرینی داشته باشند مشروط به تایید طرح اشتغالزایی آنها در کمیته اشتغال استان ها از تسهیلات با کارمزد 12 درصد برخودار خواهند شد.
وی گفت: هر روستایی که زودتر برای تاسیس شرکت سهامی توسعه روستایی اقدام کند در اختصاص تسهیلات به آنان نیز سریعتر عمل خواهد شد.
تهرام/9977//1348 / 1539/1042

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن