محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1842737219
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «طبقه حساس» تبریزی: کار با رضا عطاران با دیگران قابل قیاس نیست/قاسمخانی: گروه را به عنوان یک مرده اذیت کردم
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «طبقه حساس»
تبریزی: کار با رضا عطاران با دیگران قابل قیاس نیست/قاسمخانی: گروه را به عنوان یک مرده اذیت کردم
پیمان قاسمخانی با بیان اینکه ایفای نقش یک مرده در فیلم «طبقه حساس» خیلی سخت بوده، گفت: تا صدا، دوربین، حرکت را میدادند شکمم شروع میکرد به بالا و پائین رفتن و خیلی گروه را به عنوان یک مرده اذیت کردم
● گزارش تصويري مرتبط
-------------------------------
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، نشست نقد و بررسی فیلم «طبقه حساس» با حضور کمال تبریزی کارگردان، جواد نوروزبیگی تهیهکننده، رضا عطاران، پیمان حبیب رضایی، آزاد صمدی بازیگران، قاسمخانی بازیگر و نویسنده، عصر امروز در تالار سعدی مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد. بنابراین گزارش در ابتدای این نشست، کمال تبریزی در خصوص موضوع فیلم، گفت: من فکر میکنم در واقع شاید جانمایه اصلی این فیلم فرهنگ غلطی است که یک جوری وارد اعتقادات و جزو رفتار و سکنات ما شده است. ما یک مقداری راجع به داشتههایمان ناشکر،بیتفاوت و بیانگیزهایم و وقتی داشتههایمان را از ما می گیرند تازه میفهمیم که چقدر باارزش بوده است. این طرح اصلی فیلم من بود. وی ادامه داد: تا وقتی آدمهایی که دوستشان داریم در کنارمان هستند، قدر آنها را نمیدانیم، برای من بارها و بارها پیش آمده که میخواستم به ملاقات فردی از اهالی هنر بروم، آنقدر این خواسته به تأخیر افتاده تا آن فرد از دستمان رفته است. من فکر کردم در نقطه بازی آقای عطاران بعلاوه خانم بهرام باید این اتفاق انجام شود و در تمام پیشنهادات در سر صحنه قبل و بعدش در سر تدوین دائم فکر میکردم در تمام موارد این باید وجود داشته باشد و در صحنه آخر نمود پیدا کند، در حقیقت منظور من رابطههای انسانی بود. وی در خصوص ایفای نقش کاراکتر اصلی توسط رضا عطاران، گفت: آقارضا یک اخلاقی دارد که با هیچکدام از کسانی که کار کردم قابل مقایسه نیست، آنقدر اخلاق خوب و خاصی دارد و در رفتارش انعطافی است که ویژگیهای خاص و منحصر بفرد را ایجاد میکند و یک نوع غرور کاذب که در بسیاری از بازیکنان وجود دارد در ایشان وجود ندارد. تبریزی در خصوص اینکه آیا تمام شوخیها، رفتارها با نشانهها در فیلمنامه بوده یا بعد پیش آمده، گفت: عمده رفتارها، نشانهها و شوخیها در فیلمنامه وجود داشته مگر اینکه در برخی موارد یک مقدار شوخیها و رفتارها در تدوین جابجا شده باشد، وگرنه در فیلمنامه آقای قاسمخانی نوشتند پیشبینی شده بود. کارگردان فیلم «طبقه حساس» ادامه داد: همه شوخیها و تمام صحنهها در مسیری حرکت میکنند که شخصیت اصلی را به دلتنگی به همسر از دستدادهاش برساند. تبریزی درباره ایده شعرهای روی قبلی، اظهار داشت: آقای قاسمخانی میخواستند سوم، هفتم، بیستم و ایام را تا رسیدن به چهلم روی سنگ قبرها نشان دهد اما در موقع تدوین، با صحبتهایی که با آقای قاسمخانی و خرقهپوش داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که شعرهایی در سنگ قبر نوشته شود و جملات را تبدیل به شعر کنیم. تایم پلان به اندازه خواندن شعر است و مجموعه حس و حال در فراز ادامه پلان سنگ قبرها ادامه حس و حال همان شعر است. به گزارش فارس در ادامه این جلسه، پیمان قاسمخانی در خصوص پذیرش نگارش فیلمنامه، گفت: تا مضمون کاری توجهام را جلب نکند، به سراغش نمیروم و به نظرم این فیلمنامه پتانسیل این را داشت که به طبقهای از آقایانی که بیان احساسات به نظرشان کار لوکسی است، بپردازد. من دوستی دارم که چنین رفتاری دارد، او میگوید بعد از اتمام ساعت کاری چه معنا دارد به خانه برود و برنامهاش را طوری تنظیم میکند که تا 10 شب به خانه نیاید، در قاموس این شخصیتها چنین ادبیاتی وجود ندارد که بگویند عاشق هستند و به نظرم این فیلمنامه بیشتر از اینکه به مردهپرستی بپردازد، جریان قصه عاشقانهای را تعریف میکند که یک طرف ماجرا مرده است. وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر دو قصه متعلق به آقای فیروز همتی بود. فیروز داستانی را تعریف کرد که اشتباها روی جنازه خانمی مردی را دفن کردهاند ولی جزئیات زیادی نداشت. آقای کمال تبریزی تا این طرح را تعریف کردند، درجا عاشقش شدند و آقای نوروزبیگی هم فهمیدند که جایش عوض شده است. قاسمخانی در خصوص ایفای نقش در فیلم «طبقه حساس» گفت: خیلی بازی سختی بود تا میگفتند صدا، دوربین،حرکت، شکمم شروع میکرد به بالا و پائین رفتن. خیلی گروه را به عنوان یک مرده اذیت کردند. وی در خصوص اینکه آیا درست است که فیلمنامه 6 بار بازنویسی شده، گفت: یک مواردی بود که تغییر داده شد، اما بامزهترین تغییر در این بود که میگفتند مرد پائین و زن بالا دفن شود تا جوازش را بدهند که این تغییر را ندادیم. وی ادامه داد: زمان نوشتن فیلمنامه دو سال طول کشید، اگر واقعا فیلمی آنطور که باید در نیامده ته توانایی من است و من همه تلاشم را کرده ام. من از اول این فیلم را آنقدر کمدی ندیدم شاید موقعیت طنز داشته باشد، اما هرچقدر که پیش میرود تیره و تارتر میشود شاید یک نوع طنز سیاه و یا هر چیز دیگر. به گزارش فارس، حبیب رضایی بازیگردان و بازیگر این فیلم در مورد روند ساخت «طبقه حساس» توزیع داد: این فیلمنامه در محاق توقیف قرار گرفته بود و برای اولین بار سال 88 این فیلمنامه را ارائه دادیم اما تا امسال شرایط ساخت فیلم فراهم نشد. به سبب لطفی که مسئولان پیشین به ما و همه دوستان داشتند، اما از آنجا که هیچ فیلمی در هیچ کمدی نمیماند، بالاخره شرایط ساخت فیلم فراهم شد. ابتدا قرار بود کاراکتر کمالی را آقای پرستویی بازی کند، اما گذشت زمان و تداخل زمان کاری ایشان با ساخت فیلم موجب شد که ما به رضا عطاران برسیم. البته باید بگویم که این فیلم بدون رضا عطاران معنایش در نمیآمد. رضایی در پایان سخنان خود گفت: قرار بود فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان در این سانس حضور داشته باشد، اما ما اینجا هستیم ولی امیدوارم بزودی شرایطی فراهم شود تا دورمیشیان بخاطر کار درخشانش در مقابل نسبتهایی که به آن میزند دفاع کند. در ادامه نشست رضا عطاران، در پاسخ به این سؤال که آیا شما برای خنداندن مردم حاضرید دست به هر کاری بزنید و به نظر میرسد نوعی قبح شکنی برای خنداندن مردم در بازیتان دیده میشود، گفت: من خیلی در میان مردم هستم ماشین آنها سوار میشوم آنها را میبینم همه از من خواهش میکنند و میگویند کاری بساز تا ما بخندیم به نظرم نیاز جامعه امروز خندیدن است. حتی یکی از دوستان منتقد چندی پیش در جایی گفته بود عطاران برای اینکه مردم را بخنداند حاضر است شلوارش را هم پائین بکشد. من حاضرم برای خنداندن مردم شلوارم را هم پائین بکشم. من یک ذره جلوی احساساتم را گرفتم اما این واقعا نیاز جامعه است. جواد نوروزبیگی تهیهکننده این فیلم در خصوص موفقیت در گیشه گفت: در ابتدا باید برای تغییر زمان اکران فیلم از دوستان عذرخواهی کنم. در مورد موفقیت فیلم نیز باید بگویم، تمام المانهای یک اکران خوب از بازیگری، فیلمنامه خوب و غیره در «طبقه حساس» وجود دارد و ما زمان خوبی را برای اکران پیشبینی کردیم. وی در پاسخ به این سؤال که از سال 88 که روند ساخت این فیلم آغاز شد، از انجام آن ناامید نشدید، گفت:ما ششمین بازنویسیمان را در امسال انجام دادیم و اما حتی یکسری تعهد هم داده بودیم اما ناامید نشدیم. در پایان این جلسه محسن یزدانیان در خصوص نحوه فرهنگسازی این فیلم، گفت: ساخت موسیقی برای «طبقه حساس» تصمیم مشترک بین فیلمساز و آهنگساز بوده. من سعی کردم لایه درونیتر شخصیتها را با موسیقی بیان کنم تا تنها بودن و درونیتشان در فیلم حفظ شود. من سعی کردم تست عاطفی بودن دلتنگی و کشف عشق پس از مرگ همسر را در آهنگ ایجاد کنم. انتهای پیام/ع
92/11/21 - 19:50
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]
صفحات پیشنهادی
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «خوابزدهها» جیرانی: بیماری اصغر فرهادی به فیلمسازان جوان
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی خوابزدههاجیرانی بیماری اصغر فرهادی به فیلمسازان جوان ما سرایت کرده سیفیآزاد تلاش کردیم تا بگوییم بدون دروغ زندگی کنیمفریدون جیرانی کارگردان فیلم سینمایی خواب زده ها گفت بیماری آقای اصغر فرهادی به فیلمسازان جوان ما سرایت کرده است کگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» اسلاملو: با وجود امکان کار در هالیوود
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی شهابی از جنس نوراسلاملو با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردمکارگردان فیلم سینمایی شهابی از جنس نور با اشاره به قصه این فیلم سینمایی گفت با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردم ● گزارش تصويري مرتبط----گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم «خانه پدری» عیاری: ساخت «خانه پدری» دغدغهام بود / دلیل ت
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم خانه پدریعیاری ساخت خانه پدری دغدغهام بود دلیل توقیف ۳ ساله فیلم را نمیدانمکارگردان فیلم خانه پدری گفت بسیاری از مخاطبان فیلم را تلخ میدانند اما همگی متفقالقول هستند که خانه پدری نباید ۳ سال در توقیف میماند ● گزارش تصويري مرتبط----گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «برف» رحمانی: تحت تأثیر سینمای «فرهادی» نیستم/
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی برفرحمانی تحت تأثیر سینمای فرهادی نیستم تیموریان همیشه بازیگری مستقل بودهاممهدی رحمانیان کارگردان فیلم سینمایی برف در نشست پرسش و پاسخ این فیلم گفت با تمام احترامی که برای اصغر فرهادی قائلم اما فیلمم به هیچ وجه متأثر از سینمای فرهاگزارش فارس از نشست «چند متر مکعب عشق» محمودی:ایده اصلی فیلم واقعی است/سعی می کنم در فیلم های بعدی ام
گزارش فارس از نشست چند متر مکعب عشقمحمودی ایده اصلی فیلم واقعی است سعی می کنم در فیلم های بعدی ام با جرات تر کار کنمکاگردان فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق گفت ایده ای مطرح شد و این اتفاقی است که واقعا در افغانستان افتاده است سعی کردم این ایده را حفظ کنم به این دلیل یکی از کاراکتگزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم «آرایش غلیظ» نعمتالله: بازگشت به عقب نداشتهام/سعدی: تمام تلاشمان
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم آرایش غلیظنعمتالله بازگشت به عقب نداشتهام سعدی تمام تلاشمان برای اکران نوروزی استکارگردان فیلم سینمایی درخصوص اینکه آرایش غلیظ نسبت به فیلم قبلی او بیپولی یک بازگشت به عقب محسوب میشود گفت به هیچ وجه چنین فکری نمیکنم و معتقدم فیلم آرایش غلگزارش فارس از نشست مطبوعاتی «کلاشینکف» سهیلی: با دیدن عکس به کلاشینکف رسیدم/باید در فیلمها تلخیها
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی کلاشینکفسهیلی با دیدن عکس به کلاشینکف رسیدم باید در فیلمها تلخیها را هم شیرین نشان دادسعید سهیلی با بیان اینکه با عکس به اکثر فیلمهای خود میرسد این نکته را در مورد فیلم کلاشینکف تاکید کرد و گفت به نظرم باید در فیلمها تلخیها را هم شیرین نشان داگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم «ردکارپت» عطاران: قصه «ردکارپت» زندگی خودم بود/ اگر خب
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم ردکارپتعطاران قصه ردکارپت زندگی خودم بود اگر خبرنگاران سوسه نیایند فیلم مشکل ممیزی نداردکارگردان فیلم سینمایی ردکارپت با اشاره به داستان این فیلم گفت تمامی قصههای این فیلم برای خود من اتفاق افتاده است به گزارش خبرنگار سینمایی فارس نشست نقگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «گنجشکک اشیمشی» کرامتی: نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش ن
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشیکرامتی نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش نیست نیکخواه گنجشکک اشیمشی فیلم کودک نیستمسعود کرامتی در نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشی گفت قرار بود نگاه امیدوارانه در پایان فیلم نشان داده شود اما نگاه امیدوارانه به معنی پگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «خط ویژه» کیایی: سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم/سام
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی خط ویژهکیایی سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم سام غریبیان یک غریبیان برای سینمای ایران کافی استکارگردان فیلم سینمایی خط ویژه گفت من سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم چون حرف ما این است که هر آدم عدالتخواهی دوست دارد که جامعگزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم «میهمان داریم» محمدی:«میهمانداریم» آینهای برای شرمسا
گزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم میهمان داریممحمدی میهمانداریم آینهای برای شرمساری عدهای خاص است عسگرپور پروسه نگارش فیلمنامه از ساخت برایم لذت بخش تر بودتهیهکننده فیلممیهمان داریم گفت میهمان داریم آینهای است در مقابل کسانی که بیمهابا حرفهایی را در مورد خانواده شهدا مگزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» افخمی: فیلم را برای بچهها و نوجوانان نساختم/ در
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم آذر شهدخت پرویز و دیگران افخمی فیلم را برای بچهها و نوجوانان نساختم در مقوله فیلمسازی به هیچ نظریهای معتقد نیستمبهروز افخمی کارگردان فیلم آذر شهدخت پرویز و دیگران گفت من در مقوله هنر و فیلمسازی به هیچ نظریهای معتقد نیستم در حقیقت برگزارش فارس از نشست خبری فیلم «چه»/ ۲ حاتمیکیا: چمران برای من مرد صلح ولی نه به هر قیمت بود
گزارش فارس از نشست خبری فیلم چه ۲حاتمیکیا چمران برای من مرد صلح ولی نه به هر قیمت بودابراهیم حاتمیکیا گفت چمران وقتی برای من چمران شد که متوجه شدم او مرد صلح نه به هر قیمت بود و امروز این را با گوشت و پوست حس میکنیم به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در ادامه نشست خبریگزارش فارس از نشست فیلم «50 قدم آخر» پوراحمد: فیلم من یک سفر است/ اگر کسی از نیمه دوم فیلمم خوشش نیا
گزارش فارس از نشست فیلم 50 قدم آخرپوراحمد فیلم من یک سفر است اگر کسی از نیمه دوم فیلمم خوشش نیامده شرمنده امکیومرث پوراحمد کارگردان فیلم 50 قدم آخر با بیان اینکه فیلم من یک سفر است گفت به هر حال فیلم من همین است و کار دیگری نمیشود کرد در صدا مختصری کار میکنیم و اگر کسی قسمگزارش فارس از نشست فیلم «بیگانه» در برج میلاد توکلی: شخصیت های «بیگانه» ناامید نیستند/کریم
گزارش فارس از نشست فیلم بیگانه در برج میلادتوکلی شخصیت های بیگانه ناامید نیستند کریمی هنگام ساخت بخشنامه سینمای امیدصادر نشده بودبهرام توکلی کارگرددان فیلم بیگانه در نشست فیلمش گفت شخصیت های این فیلم ناامید نیستند بلکه درگیری های جدی خود را دارند و چون خیلی شاد نیستند دلیلی بگزارش فارس از سومین روز جشنواره فجر: باز شدن روزنه «سینمای امید» با «چ» حاتمی کیا/جولان تل
گزارش فارس از سومین روز جشنواره فجر باز شدن روزنه سینمای امید با چ حاتمی کیا جولان تله فیلم ها در جشنواره سینماییروز سوم جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز شد که پس از نمایش ده فیلم تلخ بالاخره با فیلم چ حاتمی کیا روزنه هایی از سینمای امید دیده شد خبرگزاری فارس ـ سجاد اسلامیان روز سگزارش فارس از نشست فیلم«زندگی جای دیگری است» هادی: فیلم دارای زوایای ارزشی است/ حامد بهداد: دوست دار
گزارش فارس از نشست فیلمزندگی جای دیگری استهادی فیلم دارای زوایای ارزشی است حامد بهداد دوست دارم به کمال برسممنوچهر هادی با اشاره به مضمون زندگی جای دیگری است گفت این فیلم دارای زوایای ارزشی است و سعی کردیم در همه بخشها این موضوع را بیان کنیم ما در این فیلم دور زدن قانون را-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها