محبوبترینها
نقش هدایای سازمانی در افزایش انگیزه و تعهد کارکنان
کلینیک پروتز و ساخت اندام مصنوعی دکتر اجرائی
چگونه میتوانیم با ترانسفر وایز پول جابجا کنیم؟
بهترین مدلهای [صندلی گیمینگ] براساس نقد و بررسی کاربران
مشاوره حقوقی تلفنی با کمترین هزینه
مشاوره حقوقی تلفنی با کمترین هزینه
مشاوره حقوقی تلفنی با کمترین هزینه
دکتر عرفان فدایی وکیل پایه یک دادگستری
بگ خرید تبلیغاتی راهی نوین برای معرفی برند شما
10 اشتباهی که ممکن است هنگام خرید هدایای تبلیغاتی انجام دهید
10 اشتباهی که ممکن است هنگام خرید هدایای تبلیغاتی انجام دهید
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1801307972
![نمایش مجدد: گزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم «میهمان داریم» محمدی:«میهمانداریم» آینهای برای شرمساری عدهای خاص است/عسگرپور: پروسه نگارش فیلمنامه از ساخت برایم لذت بخش تر بود refresh](https://vazeh.com/images/refresh.gif)
گزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم «میهمان داریم» محمدی:«میهمانداریم» آینهای برای شرمساری عدهای خاص است/عسگرپور: پروسه نگارش فیلمنامه از ساخت برایم لذت بخش تر بود
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم «میهمان داریم»
محمدی:«میهمانداریم» آینهای برای شرمساری عدهای خاص است/عسگرپور: پروسه نگارش فیلمنامه از ساخت برایم لذت بخش تر بود
تهیهکننده فیلم«میهمان داریم» گفت: «میهمان داریم» آینهای است در مقابل کسانی که بیمهابا حرفهایی را در مورد خانواده شهدا میزنند تا با نگاه به آن شرمسار شوند.
![خبرگزاری فارس: محمدی:«میهمانداریم» آینهای برای شرمساری عدهای خاص است/عسگرپور: پروسه نگارش فیلمنامه از ساخت برایم لذت بخش تر بود خبرگزاری فارس: محمدی:«میهمانداریم» آینهای برای شرمساری عدهای خاص است/عسگرپور: پروسه نگارش فیلمنامه از ساخت برایم لذت بخش تر بود](http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/11/07/13921107000185_PhotoA.jpg)
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست پرسش و پاسخ فیلم «میهمان داریم» صبح امروز با حضور محمدمهدی عسگرپور کارگردان، منوچهر محمدی تهیهکننده، آهو خردمند، بهروز شعیبی، محمد صادقی و مهدی صادقی بازیگران فیلم برگزار شد. براساس این گزارش در ابتدای این نشست عسگرپور درخصوص ایده ساخت چنین فیلمی اظهار داشت: ساخت فیلم از یک طرح چند صفحهای شروع شد و مثل همه کارهای اخیر آقای محمدی ایشان طرح اولیه را به من دادند که پروسه نگارش فیلمنامه سه تا چهار ماه طول کشید و اوایل عید نوروز نیز فیلمبرداری تمام شد. در ادامه منوچهر محمدی تهیهکننده «میهمان داریم» نیز با ابراز تاسف از عدم حضور پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی در نشست خبری این فیلم گفت: آقای پرستویی و خانم گلستانی در شمال مشغول فیلمبرداری هستند و نتوانستند بیایند. وی افزود: اگر بخواهم در یک جمله حس خودم را نسبت به فیلم بگویم این است که در دو فیلم آخر من «بوسیدن روی ماه» و «میهمان داریم» هر دو در مورد خانواده شهدا است و یک واکنش ناخودآگاهی است که در ذهن من شکل گرفته و کسانی که با خانواده شهدا رفتار نامناسبی دارند و این کارها را انجام میدهند انگار رسما باوری به خدا و معاد و قیامت ندارند. وی افزود: حداقل فکر کردیم پرداختن به این خانوادهها و خانوادههای شهدا که همهچیز خود را دادهاند میتوانند مایه شرمساری کسانی شوند که بیمهابا چیزهایی را میگویند و انجام میدهند و خواستیم این فیلم آیینهای باشد در گوشهای که شاید برخی نگاه نکنند اما اگر برخی دیگر نگاه کردند شرمسار رفتارهایمان شویم. در ادامه این نشست بهروز شعیبی در پاسخ به این سوال که چرا چنین نقش تلخی را بازی کرده است گفت: من خیلی به تلخ یا شیرین بودن نقش قبل از فیلمبرداری فکر نمیکنم و من با پرسوناژی طرف بودم که خودش به من میگفت باید چه کار کنم اما شخصا معتقد نیستم که پرسوناژهای تلخی را بازی میکنم و برای اولینبار بود نقش یک جانباز را بازی میکردم که بسیار هم سخت بود. در ادامه این نشست محمدمهدی عسگرپور درخصوص طراحی صحنه و لباس این کار گفت: پروسه پیدا کردن این خانه بسیار طولانی و سخت بود البته خانههای اینچنینی چندتایی وجود دارند که زیاد در فیلمها دیده شده است اما ما نمیخواستیم در خانهای فیلمبرداری کنیم که قبلا دیده شده باشد و این خانه هم قرار بود تخریب شود و قبل از آنکه تخریب شود برای چند ماه اجاره کردیم تا در آن فیلمبرداری کنیم. وی همچنین در خصوص نوع رنگپردازی در فضای خانه این فیلم گفت: انتخاب رنگها بسیار دشوار بود و کیوان مقدم به عنوان طراح صحنه و لباس کار سختی داشت چراکه ما با سه فرد مواجه بودیم که از یک دورهای به دورهای دیگر میآیند و هم باید به گونهای نشان میدادیم که این تفاوت مشخص باشد و هم خیلی نوع لباسها گلدرشت و متفاوت نباشد ضمن اینکه به دلیل رفت و برگشتهای زمانی که در خانه داشتیم باید در چند مرحله قبل و بعد از بازسازی فیلمبرداری میکردیم و حتی باید پس از بازسازی خانه را به همان شکل اول درمیآوردیم که این موضوع بسیار کار ما را سخت میکرد. براساس این گزارش منوچهر محمدی نیز در پاسخ به این سوال که طرح میهمان داریم تا چه حد با الهام از فیلم عشق میشائیل هانکر نوشته شده است گفت: من خیلی فیلم نمیبینم به خصوص فیلم خارجی اما در مورد فیلمها زیاد میخوانم و بعضی فکرها هم از همانجا جرقهاش زده میشود اما تنها یک ایده شکل میگیرد و موجب یک فرایند دیگری در حس و حال من میشود. وی افزود: این فیلم هم در واقع همان عشق است اما آن عشق در آن فرهنگ فضای خاص خودش را دارد اما برای من اینگونه نبود و بیشتر به دنبال یک تجربه جدیدی بودم که بتوانیم بین این عالم و عالم دیگر پیوند بزنیم که آقای عسگرپور به خوبی آن را اجرا کرد و به دنبال این تجربه بودیم. همچنین آهو خردمند درخصوص پروسه رسیدن به نقش فخرالسادات در میهمان داریم گفت: پروسه رسیدن به نقش پروسه غریبی است و هر بازیگری روش کار خودش را دارد و برای اینکه بخواهم به این نقش برسم به هیچ عنوان فکر نکردم که فرزندان فخرالسادات از عالم دیگری برگشتهاند و فکر کردهام اینها در کنار ما هستند و دارند زندگی میکنند که این موضوع خیلی سخت بود و من سعی کردم همراه آنها زندگی کنم و فکر میکنم تا حدودی موفق به انجام آن شدم. در ادامه این نشست محمدمهدی عسگرپور در پاسخ به این سوال که چرا چنین ریتم کندی را برای روایت قصه میهمان داریم انتخاب کرده است گفت: ما داریم به یک زندگی پیرزن و پیرمردی اشاره میکنیم که نباید توقع ترمیناتور از آن داشته باشیم و بخواهیم ریتم تندی را شاهد باشیم به هر حال یک پیرزن و پیرمرد هستند که با هم زندگی میکنند و زندگی کاملا معمولی دارند و باید یک بار قصه را در ذهنتان مرور کنید و ببینید چه ریتمی مناسب این قصه است. عسگرپور ادامه داد: محمدرضا معینی نیز به عنوان تدوینگر کار خیلی کمک کرد تا فیلم ریتم مناسبی داشته باشد چراکه در ابتدا ریتم بسیار کندی را شاهد هستیم اما در ادامه با حضور فرزندان خانواده ریتم تغییر میکند البته من ادعایی ندارم که ریتم فیلم هیچ مشکلی ندارد اما در زمان نوشتن و ساختن فیلم باید خیلی مراقبت میکردم که ریتم فیلم درست در بیاید. براساس این گزارش منوچهر محمدی در پاسخ به این سوال که ایده اولیه ساخت فیلم از چه زمانی شروع شد گفت: من معمولا در ذهنم ایدههایی دارم که بعضی از آنها شرایط ساخت را ندارند و بعضی اگر ساخته شود گرفتاری ایجاد میکند و برخی دیگر باید با حس و حال من ارتباط پیدا کند اما وقتی این حسها شکل میگیرد یک طرح اولیهای به وجود میآید و بر روی کاغذ نوشته میشود که اگر احساس کنم نگاه نویسنده و یا اگر کارگردان با من مشترک باشد و او هم نسبت به قصه دلمشغولی دارد از آنجا اطمینان میکنم و هیچ دریغی هم در طول کار برای انجام کمکی نمیکنم و اگر در هر لحظه و ساعتی نقطهنظراتی به ذهنم برسد میگویم. وی افزود: به هر حال بخش زیادی از آنها حس و حال شخصی من است که خیلی هم قابل بازگو کردن نیست. محمدمهدی عسگرپور نیز درخصوص استفاده از کلیشههایی نظیر حوض آبی، گلدان و غیره خانههای قدیمی در این فیلم گفت: از یک زاویه هر چیزی که در هر فیلمی وجود دارد میتوانند کلیشه باشند و یک موقع هست که شما کاری را غیرطبیعی میکنید تا حرف طبیعی بزنید مثل اتفاقی که در فیلمهای دفاع مقدس ما افتاد و امروز هر کس در فیلمها حاجی یا سید بگوید حتما میخندید و همین موضوع به مرور زمان کلیشه شده است اما اگر میخواستیم هیچ چیزمان کلیشه نباشد مثلا باید اسم رزمنده فیلم ما به جای رضا پژمان بود و یا اگر میخواستیم خیلی متفاوتتر باشد باید در وسط جنگ شطرنج بازی میکرد و به طور طبیعی در مورد خانوادهای که 70 سال است در یک خانه زندگی میکنند قاعدتا باید همهچیز را شبیه آن نشان میدادیم و اینها به معنای کلیشه بودن نیست. عسگرپور همچنین در خصوص پایانبندی کار و اینکه چرا از نریشن با صدای پرویز پرستویی استفاده شده است گفت: وقتی کار را مینوشتم به چند پایان فکر میکردم و به هر حال پایان این کار بسیار مهم است اما آن چه ایده اصلی من و برای پایان فیلم بود به فکر خود فیلم برمیگشت که میهمانی میخواهد بیاید و باید در پایان فیلم همهچیز به سرانجام برسد. وی افزود: یک ایده دیگر این بود که نهتنها نریشنی وجود نداشته باشد بلکه وقتی پدر، مادر و فرزند جانبازشان کنار هم نشستهاند صدای زنگ بیاید و فیلم تمام شود اما باز هم شاید سرنوشت سه فرزند دیگر روشن نمیشد و باید همهچیز را به گونهای نشان میدادیم تا پایان فیلم برای حضور میهمان آماده باشد. وی همچنین با انتقاد از عادت به تلویزیونیزه شدن رفتار مخاطبان برای تماشای فیلمها گفت: متاسفانه در این سالها خیلی تلویزیونیزه شده و انگار باید هلو به گلو برود و نباید خودمان به جزئیات فیلم فکر کنیم و دوست داریم فیلمهای سینمایی را در عین حال که در آشپزخانه کار میکنیم با گوش دادن متوجه شویم که چگونه کمی بیشتر به فیلمها اهمیت دهیم. عسگرپور در ادامه این نشست در پاسخ به این سوال که باز و بسته شدن دربها نقطه مشخصی را در ذهن تداعی میکند اما چرا در فیلم نشان داده نمیشود. شیر گازی که باز شده بود چگونه بسته میشود گفت: من یک مشکل کلی دارم و باید در اینجا آن را افشا کنم و آن هم این است که منتاژ اولیه کار 140 دقیقه بود و ما بیش از 30 دقیقه از فیلم را حذف کردیم و بسیاری از سکانسهایی که حذف شد درخصوص گازگرفتگی بود اما من اصرار داشتم که دلیل باز شدن درها کاملا مشخص باشد و بیننده ببیند که هیچ دستی در کار نیست و دوست داشتم که مخاطب در ذهن خودش این موضوع را بسنجد که آیا شرایط طبیعی دربها را باز میکند و یا عامل دیگری که باید بیننده خودش این سوال را جواب دهد. عسگرپور همچنین با اشاره به اینکه لذت نگارش فیلمنامه بیشتر از لذت ساخت فیلم برایش بوده است گفت: از زمانی که طرح آقای محمدی به دست من رسید تا زمانی که فیلمنامه کامل شد پروسه 4 ماهه زمان بود که لذت آن حتی با ساخت فیلم قابل مقایسه نیست و دلیلش این است که در آن خلوت من به دنبال آن بودم که چه چیزی میتواند به من کمک کند تا آن فضا را به درستی نشان دهم و سعی کردم آن متن را که ما خوب تجربهاش کرده بودیم را دوباره نشان دهم وگرنه این فیلم به لحاظ تولید و سختی کار برای من تجربه جدیدی نیست اما بخش نگارش فیلمنامه بسیار لذتبخش بود. انتهای پیام/
92/11/17 - 13:45
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]
صفحات پیشنهادی
منوچهر محمدی: پرداختن به خانواده شهدا دغدغه من است / نشست فیلم «میهمان داریم»
منوچهر محمدی پرداختن به خانواده شهدا دغدغه من است نشست فیلم میهمان داریم فرهنگ > سینما - فیلم میهمان داریم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور پنجشنبه در اولین سئانس نمایش فیلمها در برج میلاد روی پرده رفت به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین پرویز پرستویی آهو خردمند بهگزارش فارس از نشست فیلم «انارهای نارس» مصطفوی: نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیل از دست دادن مخاطب
گزارش فارس از نشست فیلم انارهای نارسمصطفوی نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیل از دست دادن مخاطب در اثرم نشان ندهمکارگردان فیلم سینمایی انارهای نارس با اشاره به اینکه سوژه فیلم انارهای نارس دغدغه من بود گفت دغدغه من فیلمسازی برای مخاطب است اما نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیلاحمدرضا درویش: موافق نبودم در فیلم چهره معصومین را با نور نشان دهیم / نشست پرسش و پاسخ «رستاخیز»
احمدرضا درویش موافق نبودم در فیلم چهره معصومین را با نور نشان دهیم نشست پرسش و پاسخ رستاخیز فرهنگ > سینما - نشست و پرسش و پاسخ فیلم سینمایی رستاخیز با حضور عوامل فیلم در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین فیلم تاریخی مذهبی و حماسی &lگزارش فارس از نشست فیلم «بیگانه» در برج میلاد توکلی: شخصیت های «بیگانه» ناامید نیستند/کریم
گزارش فارس از نشست فیلم بیگانه در برج میلادتوکلی شخصیت های بیگانه ناامید نیستند کریمی هنگام ساخت بخشنامه سینمای امیدصادر نشده بودبهرام توکلی کارگرددان فیلم بیگانه در نشست فیلمش گفت شخصیت های این فیلم ناامید نیستند بلکه درگیری های جدی خود را دارند و چون خیلی شاد نیستند دلیلی بغیبت عوامل فیلم «متروپل» / نشست پرسش و پاسخ فیلم کیمیایی برگزار نشد
غیبت عوامل فیلم متروپل نشست پرسش و پاسخ فیلم کیمیایی برگزار نشد فرهنگ > سینما - نشست پرسش و پاسخ فیلم متروپل در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار نشد به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این فیلم ساخته مسعود کیمیایی است و در آن بازیگرانی چون مهناز افشار مگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «گنجشکک اشیمشی» کرامتی: نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش ن
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشیکرامتی نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش نیست نیکخواه گنجشکک اشیمشی فیلم کودک نیستمسعود کرامتی در نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشی گفت قرار بود نگاه امیدوارانه در پایان فیلم نشان داده شود اما نگاه امیدوارانه به معنی پگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «برف» رحمانی: تحت تأثیر سینمای «فرهادی» نیستم/
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی برفرحمانی تحت تأثیر سینمای فرهادی نیستم تیموریان همیشه بازیگری مستقل بودهاممهدی رحمانیان کارگردان فیلم سینمایی برف در نشست پرسش و پاسخ این فیلم گفت با تمام احترامی که برای اصغر فرهادی قائلم اما فیلمم به هیچ وجه متأثر از سینمای فرهاگزارش فارس از نشست خبری فیلم «چه»/ ۲ حاتمیکیا: چمران برای من مرد صلح ولی نه به هر قیمت بود
گزارش فارس از نشست خبری فیلم چه ۲حاتمیکیا چمران برای من مرد صلح ولی نه به هر قیمت بودابراهیم حاتمیکیا گفت چمران وقتی برای من چمران شد که متوجه شدم او مرد صلح نه به هر قیمت بود و امروز این را با گوشت و پوست حس میکنیم به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در ادامه نشست خبریگزارش فارس از نشست خبری فیلم «مردن به وقت شهریور» علیمردانی: «مردن به وقت شهریور» به جنگ س
گزارش فارس از نشست خبری فیلم مردن به وقت شهریورعلیمردانی مردن به وقت شهریور به جنگ سرعت مدرنیته میرودکارگردان مردن به وقت شهریور با انتقاد از سرعت تهاجم فرهنگی به کشور گفت در این فیلم تمام سعیام را کردهام که خطرات سرعت مدرنیته در میان نسل جوان را به نمایش بگذارم ● گزاگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» اسلاملو: با وجود امکان کار در هالیوود
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی شهابی از جنس نوراسلاملو با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردمکارگردان فیلم سینمایی شهابی از جنس نور با اشاره به قصه این فیلم سینمایی گفت با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردم ● گزارش تصويري مرتبط----گزارش فارس از نشست رستاخیز-۲ درویش: «رستاخیز» همه سینمای ایران نیست/ فیلم را برای شیعیان ساختم
گزارش فارس از نشست رستاخیز-۲درویش رستاخیز همه سینمای ایران نیست فیلم را برای شیعیان ساختمکارگردان فیلم سینمایی رستاخیز گفت رستاخیز محصول بالقوه سینمای ایران است اما همه سینمای ایران نیست و من از این لحاظ به خود میبالم اما همه سینمای ایران نیست به گزارش خبرنگار سینمایی فارسگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «خط ویژه» کیایی: سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم/سام
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی خط ویژهکیایی سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم سام غریبیان یک غریبیان برای سینمای ایران کافی استکارگردان فیلم سینمایی خط ویژه گفت من سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم چون حرف ما این است که هر آدم عدالتخواهی دوست دارد که جامعگزارش فارس از نشست فیلم«زندگی جای دیگری است» هادی: فیلم دارای زوایای ارزشی است/ حامد بهداد: دوست دار
گزارش فارس از نشست فیلمزندگی جای دیگری استهادی فیلم دارای زوایای ارزشی است حامد بهداد دوست دارم به کمال برسممنوچهر هادی با اشاره به مضمون زندگی جای دیگری است گفت این فیلم دارای زوایای ارزشی است و سعی کردیم در همه بخشها این موضوع را بیان کنیم ما در این فیلم دور زدن قانون راآهو خردمند و بهروز شعیبی در نشست فیلم «میهمان داریم»
آهو خردمند و بهروز شعیبی در نشست فیلم میهمان داریم فرهنگ > سینما - فیلم میهمان داریم ساخته محمدمهدی عسگرپور پنجشنبه در بخش سودای سیمرغ سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد نشست فیلم میهمان داریم محمدمهدی عسگرپور کارگردان نشست فیلم میهمان داریم آهو خرگزارش فارس از از نشست نقد و بررسی فیلم «فصل فراموشی فریبا» رافعی: میخواستیم در مقابل مردم آینه قرار
گزارش فارس از از نشست نقد و بررسی فیلم فصل فراموشی فریبارافعی میخواستیم در مقابل مردم آینه قرار دهیم زندگانی فیلمهای ما طبقه متوسط را سطحی نشان میدهدکارگردان فیلم سینمایی فصل فراموشی فریبا گفت به هیچ عنوان در این فیلم قصد سیاهنمایی نداشتیم و تنها میخواستیم در مقابل جامعهگفتوگوی فارس با عسگرپور درباره دغدغههایش و «میهمان داریم»-۲و پایانی نگران حرفهای بعد از فیلم نی
گفتوگوی فارس با عسگرپور درباره دغدغههایش و میهمان داریم-۲و پایانینگران حرفهای بعد از فیلم نیستم و اعتقادم را می سازم نمیخواستم مخاطب مرز واقعیت و خیال را در فیلم گم کندمحمدمهدی عسگرپور میگویداگر فیلم خوب ساخته شود هر اعتقادی را که می خواهید مطرح کنید -که ممکن است برخی آن رگزارش فارس از نشست رستاخیز-۱ درویش:برای ساخت رستاخیز ۱۴ سال پیش زیر بارانهای دمشق عهد بستیم/قلیزاده: تمام بو
گزارش فارس از نشست رستاخیز-۱درویش برای ساخت رستاخیز ۱۴ سال پیش زیر بارانهای دمشق عهد بستیم قلیزاده تمام بودجه فیلم متعلق به بخش خصوصی استکارگردان فیلم سینمایی رستاخیز گفت برای ساختن فیلم علاوه بر منابع ایرانی از منابع عربی نیز رجوع شده است گفت تصمیم برای ساخت رستاخیز ۱۴ سا-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها