تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1833795063
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی «کلاشینکف» سهیلی: با دیدن عکس به کلاشینکف رسیدم/باید در فیلمها تلخیها را هم شیرین نشان داد
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست مطبوعاتی «کلاشینکف»
سهیلی: با دیدن عکس به کلاشینکف رسیدم/باید در فیلمها تلخیها را هم شیرین نشان داد
سعید سهیلی با بیان اینکه با عکس به اکثر فیلمهای خود میرسد این نکته را در مورد فیلم کلاشینکف تاکید کرد و گفت: به نظرم باید در فیلمها تلخیها را هم شیرین نشان داد.
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، نشست نقد و بررسی فیلم «کلاشینکف» با حضور سعید سهیلی کارگردان، ساعد سهیلی،رضا عطاران، اندیشه فولادوند بازیگران، مهدی محمدنژادیان نویسنده، ناصر چشمآذر آهنگساز، فرشاد محمدی مدیر فیلمبرداری،موسوی صدابردار، عصر امروز در تالار سعدی مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد. در ابتدای این نشست سهیلی در پاسخ به این سؤال که این ایده چطور شکل گرفت، گفت: در ابتدا باید بگویم خوشحالم اکران فیلم به خوبی انجام گرفت. هر فیلمنامهنویسی روشی برای بیان قصه دارد. من از بین فیلمهایم 11، 12 فیلمنامه بوده که از عکس به آنها رسیدهام. یک عکس آنقدر درگیرم میکند و به آن فکر میکنم تا تبدیل به فیلمنامه میشود. وی ادامه داد: در اولین جلسه با آقای محمدنژادیان یک عکس را نشان دادم که در آن مردی در دست چپش یک دختربچه و دست راستش یک کلاشینکف بود. ما با ایشان یک سال و نیم کار کردیم و از این عکس به فیلمنامه رسیدیم. سهیلی درباره اینکه چرا صحنهای از فیلم «لئون» و در بخشی دیگر فیلمها در کلاشینکف دیده میشود، توضیح داد: این اتفاقات در فیلم عمدی نیست و ناخواسته برخی از صحنه و اتفاقات آدم را درگیر میکند، آدم چشم باز میکند و میبیند اینها خودشان را تحمیل میکند. من در کودکی با فیلمهای «لئون، تنگنا، قیصر» ارتباط برقرار کردم نمیدانم چرا بخشی از فیلم لئون را انتخاب کردم شاید تأثیر ناستولوژیک این فیلمها در خودم جای داده است. کارگردان فیلم گشت ارشاد در خصوص پایانبندی فیلم کلاشینکف گفت: برای هر فیلمی میشود صد پایان در نظر گرفت بستگی به خلق و خو دارد. عادل در فیلم شخصیتی است که فاصله بین مرگ و زندگی و اتفاقاتی که دوست دارد در ذهنش مرور میکند. این اتفاق برگشت ارشاد نیز افتاد. اما واقعا پایانبندی سلیقه است. وی در پاسخ به این سؤال که نقش اول فیلم عادل است یا کلاشینکف، گفت: قهرمان فیلم عادل است که کلاشینکف هم دارد. این دو با همدیگر میتوانند نقش اول باشند. این کارگردان در خصوص اینکه آیا معنی فیلم شما یعنی اینکه آیا مشکلات تنها با کلاشینکف حل میشود، توضیح داد: این برداشت شخصی مخاطبان است. سهیلی ادامه داد: من باید یک موضوع بیربط به اینجا را مطرح کنم. وقتی با بازیگران برای نقششان صحبت میکنم اولین بحث بعد از دستمزد تیتراژ و عنوانبندی است. آقای عطاران در مذاکره با فیلم با دستمزد که اصلا کوتاه نیامد و پوستمان را کند، هرچند عطاران قیمت ندارد و غنیمت سینمای ایران است. بعد از توافق و دستمزد بحث تیتراژ را پیش کشید و گفت میخواهم اسمم در تیتراژ نفر دوم باشد چرا که قهرمان اول فیلم شخص دیگری است و بعد از اینکه فیلم در تیتراژ نام ایشان اول ذکر شده به صورت امری به من گفت نباید این کار را بکنم و من دست ایشان را به عنوان غنیمت ایران میبوسم. رضا عطاران نیز در مورد بداهه بودن دیالوگها فیلمهایش گفت: در همه فیلمها سعی میکنم دیالوگها را پیشنهاد دهم و آنها را مال خود کنم بعضی وقتها پذیرفته میشود و بعضی وقتها خیر در مورد کلاشینکف هم همینطور بود. ناصر چشمآذر در خصوص آهنگسازی فیلم گفت: سعی کردم موسیقی را در بستر قصه بسازم. در ادامه این نشست سهیلی گفت:به نظرم باید در فیلمها تلخیها را هم شیرین نشان داد. اتفاقاتی مثل طلاق را میشود طوری نشان داد که تماشاگر حالش بد نشود، در صحنههای زدوخورد تلاش کردیم که از خشونت پرهیز کنیم و بیشتر دوربین روی آقای جواد عزتی زوم بود. وی ادامه داد: همینجا به احترام جواد عزتی کلاه که ندارم کلاه فرضیام را از سر برمیدارم. در ادامه سخنان سهیلی، رضا عطاران به احترام جواد عزتی کلاهش را برداشت. سهیلی ادامه داد: من خیلی علاقه به دوربین رودست در فیلم ندارم، به نظرم دوربین با سه پایه من را پیدا میکند حتی دوستان پیشنهاد کردند که دوربین به درون قبر برود و صحنههای جالب ثبت کند اما من قبول نکردم. سعید سهیلی درباره موسیقی متن این فیلم توضیح داد: اگر فیلمهای جشنواره را با فیلم کلاشینکف قیاس کنیم میبینیم که این فیلم موسیقی متن زیادی تدارد، خیلی از موارد بعد از اینکه تصمیم گیری ها در مورد موسیقی انجام شد به این نتیجه رسیدیم گه موسیقی متن را کمتر کنیم تا تاثیر فیلم بییشتر شود، گاهی لازم است تا حجم موسیقی از هجو ان بیشتر باشد. شهرام حقیقت دوست دیگر بازیگر فیلم سینمایی «کلاشینکف» در ادامه این نشست با اشاره به ایفای نقش خود عنوان کرد: من با سعید جان سهیلی قبلا هم کار کرده بودم، وقتی سعید کار را به من پیشنهاد داد آن را با کمال میل پذیرفتم. وی اظهار داشت: «کلاشینکف» را با آواتار مقایسه نمیکنم اما با توجه به بضاعت سینمای ما، کار خوبی از اب در آمده بود. اندیشه فولادوند با اشاره به همکاری های قبلی خود با سعید سهیلی عنوان کرد: این سومین همکاری من با سعید سهیلی بود که خیلی برای من جذاب واقع شد، من قصه را دوست دارم، در فیلمی که اسلحه باشد دوست دارم بازی کنم و در این اثر هم با انرژی هرچه تمام تر بازی کردم. محسن دارسنج طراح گریم این اثر سینمایی نیز طی سخنانی کوتاه بیان کرد: ما بیشتر سعی کردیم افراد قصه را به شخصیت آنها نزدیک کنیم. انتهای پیام/ع
92/11/19 - 19:24
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]
صفحات پیشنهادی
گزارش فارس از نشست امروز وزیر کشور با فعالان حزبی «احزاب» به دنبال «خانه» در روز برفی پایت
گزارش فارس از نشست امروز وزیر کشور با فعالان حزبیاحزاب به دنبال خانه در روز برفی پایتخت تأکید مجدد وزیر بر رسمیت نداشتن احزاب منحلهنشست فعالان حزبی و سیاسی صبح امروز سهشنبه با حضور وزیر کشور با سه محور خانه احزاب یارانه احزاب و معاضدتهای حقوقی و قضایی برگزار شد به گزارش خبرگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «گنجشکک اشیمشی» کرامتی: نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش ن
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشیکرامتی نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش نیست نیکخواه گنجشکک اشیمشی فیلم کودک نیستمسعود کرامتی در نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشی گفت قرار بود نگاه امیدوارانه در پایان فیلم نشان داده شود اما نگاه امیدوارانه به معنی پگزارش فارس از از نشست نقد و بررسی فیلم «فصل فراموشی فریبا» رافعی: میخواستیم در مقابل مردم آینه قرار
گزارش فارس از از نشست نقد و بررسی فیلم فصل فراموشی فریبارافعی میخواستیم در مقابل مردم آینه قرار دهیم زندگانی فیلمهای ما طبقه متوسط را سطحی نشان میدهدکارگردان فیلم سینمایی فصل فراموشی فریبا گفت به هیچ عنوان در این فیلم قصد سیاهنمایی نداشتیم و تنها میخواستیم در مقابل جامعهگزارش فارس از نشست فیلم «50 قدم آخر» پوراحمد: فیلم من یک سفر است/ اگر کسی از نیمه دوم فیلمم خوشش نیا
گزارش فارس از نشست فیلم 50 قدم آخرپوراحمد فیلم من یک سفر است اگر کسی از نیمه دوم فیلمم خوشش نیامده شرمنده امکیومرث پوراحمد کارگردان فیلم 50 قدم آخر با بیان اینکه فیلم من یک سفر است گفت به هر حال فیلم من همین است و کار دیگری نمیشود کرد در صدا مختصری کار میکنیم و اگر کسی قسمگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «خط ویژه» کیایی: سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم/سام
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی خط ویژهکیایی سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم سام غریبیان یک غریبیان برای سینمای ایران کافی استکارگردان فیلم سینمایی خط ویژه گفت من سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم چون حرف ما این است که هر آدم عدالتخواهی دوست دارد که جامعگزارش فارس از نشست فیلم«زندگی جای دیگری است» هادی: فیلم دارای زوایای ارزشی است/ حامد بهداد: دوست دار
گزارش فارس از نشست فیلمزندگی جای دیگری استهادی فیلم دارای زوایای ارزشی است حامد بهداد دوست دارم به کمال برسممنوچهر هادی با اشاره به مضمون زندگی جای دیگری است گفت این فیلم دارای زوایای ارزشی است و سعی کردیم در همه بخشها این موضوع را بیان کنیم ما در این فیلم دور زدن قانون راگزارش فارس از نشست خبری سازمان توسعه سینمایی جهان بیگلری : از کاکلی مجیدی تا پروژه فاخر«دا» و مستند
گزارش فارس از نشست خبری سازمان توسعه سینماییجهان بیگلری از کاکلی مجیدی تا پروژه فاخردا و مستند ابرها در راهندصبح امروز نشست خبری مدیر عامل سازمان توسعه سینمایی در محل سازمان با حضور جمعی از اهالی رسانه به منظور تشریح برنامه این مرکز برگزار شد به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاریگزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم «میهمان داریم» محمدی:«میهمانداریم» آینهای برای شرمسا
گزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم میهمان داریممحمدی میهمانداریم آینهای برای شرمساری عدهای خاص است عسگرپور پروسه نگارش فیلمنامه از ساخت برایم لذت بخش تر بودتهیهکننده فیلممیهمان داریم گفت میهمان داریم آینهای است در مقابل کسانی که بیمهابا حرفهایی را در مورد خانواده شهدا مگزارش فارس از نشست رستاخیز-۲ درویش: «رستاخیز» همه سینمای ایران نیست/ فیلم را برای شیعیان ساختم
گزارش فارس از نشست رستاخیز-۲درویش رستاخیز همه سینمای ایران نیست فیلم را برای شیعیان ساختمکارگردان فیلم سینمایی رستاخیز گفت رستاخیز محصول بالقوه سینمای ایران است اما همه سینمای ایران نیست و من از این لحاظ به خود میبالم اما همه سینمای ایران نیست به گزارش خبرنگار سینمایی فارسگزارش فارس از نشست خبری فیلم «مردن به وقت شهریور» علیمردانی: «مردن به وقت شهریور» به جنگ س
گزارش فارس از نشست خبری فیلم مردن به وقت شهریورعلیمردانی مردن به وقت شهریور به جنگ سرعت مدرنیته میرودکارگردان مردن به وقت شهریور با انتقاد از سرعت تهاجم فرهنگی به کشور گفت در این فیلم تمام سعیام را کردهام که خطرات سرعت مدرنیته در میان نسل جوان را به نمایش بگذارم ● گزاگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» اسلاملو: با وجود امکان کار در هالیوود
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی شهابی از جنس نوراسلاملو با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردمکارگردان فیلم سینمایی شهابی از جنس نور با اشاره به قصه این فیلم سینمایی گفت با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردم ● گزارش تصويري مرتبط----گزارش فارس از نشست فیلم «بیگانه» در برج میلاد توکلی: شخصیت های «بیگانه» ناامید نیستند/کریم
گزارش فارس از نشست فیلم بیگانه در برج میلادتوکلی شخصیت های بیگانه ناامید نیستند کریمی هنگام ساخت بخشنامه سینمای امیدصادر نشده بودبهرام توکلی کارگرددان فیلم بیگانه در نشست فیلمش گفت شخصیت های این فیلم ناامید نیستند بلکه درگیری های جدی خود را دارند و چون خیلی شاد نیستند دلیلی بگزارش فارس از نشست فیلم «انارهای نارس» مصطفوی: نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیل از دست دادن مخاطب
گزارش فارس از نشست فیلم انارهای نارسمصطفوی نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیل از دست دادن مخاطب در اثرم نشان ندهمکارگردان فیلم سینمایی انارهای نارس با اشاره به اینکه سوژه فیلم انارهای نارس دغدغه من بود گفت دغدغه من فیلمسازی برای مخاطب است اما نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیلگزارش فارس از نشست خبری فیلم «چه»/ ۲ حاتمیکیا: چمران برای من مرد صلح ولی نه به هر قیمت بود
گزارش فارس از نشست خبری فیلم چه ۲حاتمیکیا چمران برای من مرد صلح ولی نه به هر قیمت بودابراهیم حاتمیکیا گفت چمران وقتی برای من چمران شد که متوجه شدم او مرد صلح نه به هر قیمت بود و امروز این را با گوشت و پوست حس میکنیم به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در ادامه نشست خبریگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «برف» رحمانی: تحت تأثیر سینمای «فرهادی» نیستم/
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی برفرحمانی تحت تأثیر سینمای فرهادی نیستم تیموریان همیشه بازیگری مستقل بودهاممهدی رحمانیان کارگردان فیلم سینمایی برف در نشست پرسش و پاسخ این فیلم گفت با تمام احترامی که برای اصغر فرهادی قائلم اما فیلمم به هیچ وجه متأثر از سینمای فرهاگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم «امروز» میرکریمی: فیلمهایم گازوئیلی است/ساخت فیلم برحسب کم گویی
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم امروزمیرکریمی فیلمهایم گازوئیلی است ساخت فیلم برحسب کم گویی و گزیده گویی بودرضا میرکریمی با بیان اینکه در فیلم امروز قصد داشته قهرمان که خودش را بینیاز از قضاوت دیگران میداند به نمایش بگذارد گفت فیلمهایم گازوئیلی است و دیر موتورش گرم میگزارش فارس از نشست «چند متر مکعب عشق» محمودی:ایده اصلی فیلم واقعی است/سعی می کنم در فیلم های بعدی ام
گزارش فارس از نشست چند متر مکعب عشقمحمودی ایده اصلی فیلم واقعی است سعی می کنم در فیلم های بعدی ام با جرات تر کار کنمکاگردان فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق گفت ایده ای مطرح شد و این اتفاقی است که واقعا در افغانستان افتاده است سعی کردم این ایده را حفظ کنم به این دلیل یکی از کاراکت-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها