تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1833692756
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم «امروز» میرکریمی: فیلمهایم گازوئیلی است/ساخت فیلم برحسب کم گویی و گزیده گویی بود
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم «امروز»
میرکریمی: فیلمهایم گازوئیلی است/ساخت فیلم برحسب کم گویی و گزیده گویی بود
رضا میرکریمی با بیان اینکه در فیلم «امروز» قصد داشته قهرمان که خودش را بینیاز از قضاوت دیگران میداند به نمایش بگذارد، گفت:فیلمهایم گازوئیلی است و دیر موتورش گرم میشود.
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «امروز» با حضور رضا میرکریمی کارگردان، شادمهر راستین نویسنده، هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری، محموددهقانی چهرهپرداز، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، شبنم مقدمی بازیگر و سعید قطبیزاده منتقد و مجری در تالار سعدی مرکز نمایشهای برج میلاد برگزار شد. در ابتدای این نشست میرکریمی با اشاره به پخش بد صدا در سالن سینما رسانه، گفت: هر چیزی که سعی میکنی خوب باشد، متاسفانه نمیشود. من هم به دوستان میگویم که با صدای خوبی فیلم من را نشنیدید. برای فیلمی که اطلاعات کم میدهد این مشکل مثل یک سم مهلک است، البته این اتفاق سر فیلم «یک حبه قند» در همین سیما بر سرمان آمد. برای فیلم پرسروصدا و پر دیالوگ و پر از لهجه این اتفاق بدی بود در ضمن فیلم «امروز» یک سری صداها را با سکوت رفتیم. وی در پاسخ به این سؤال که چرا این فیلم را ساختید، گفت: قهرمانی که خودش را بینیاز از قضاوت دیگران میداند برایم عجیب و در عین حال جذاب بود. دنبال یک نوع عفت میگشتم که تظاهر و شعار در آن نباشد و بدون آنکه بخواهد مانند قهرمان خیلی دور خیلی نزدیک شهر را ترک کند و تنهایی را انتخاب کند،این شخصیت در تعامل نزدیک با مردم است و مردم را به مقصد میرساند. میرکریمی ادامه داد: ممکن است فیلم از نظر شما الکن بوده من هیچ دفاعی ندارم اما اگر در زمان اکران فیلم مصاحبه مفصلی انجام شود، همه آنها را توضیح میدهم. لحن فیلم کمگوی و به گزیدهگوی است و با دو دسته مخاطب مواجه هستیم، یک گروه که فیلم را میفهمند و با آن همراه میشوند و گروهی که با فیلم همراه نمیشوند. من میخواستم فیلمی بسازم که ارتباط مستقیم با تم قصه داشته باشند. در ادامه این نشست، میرکریمی در پاسخ به سؤالات حاضران در سالن و اهالی رسانه، جوابهای کوتاه و گزیده میداد. وی در پاسخ به این سؤال که تفاوت طرح و فیلمنامه چیست و آیا فکر نمیکنید که سینمای قصهگو خیلی متفاوت از طرح است، گفت: نه، فکر نمیکنم. وی ادامه داد: فیلمهایم گازوئیلی است و دیر موتورش گرم میشود. قطفیزاده در واکنش به این سؤال گفت: نه فکر میکنم از مشکل از کاربراتور است. میرکریمی درباره اینکه آیا فیلمش جذابیت داشت مخاطب را با خود ببرد، گفت: بله، داشت و قطبیزاده خطاب به میرکریمی گفت: دیالوگهای شما مثل دیالوگهای آقای پرستویی در فیلم است که این جمله با تشویق حاضران در سالن مواجه شد. میرکریمی درباره اینکه آیا فیلم میفروشد، گفت: متخصص اکران نیستم، اما فکر میکنم نسبت به فیلمهای قبلی در اکران موفقتر باشم. در خصوص ریتم فیلم نیز گفت: ریتم برای این فیلم خیلی خوب است و این ریتم برای فیلم فوقالعاده است. کارگردان فیلم «به همین سادگی» در خصوص پایانبندی فیلم «امروز»گفت: به نظرم دغدغههای زن در دیالوگها با مرد است که یک حجت شرعی است که کودک را با خود میبرد و بقیهاش برایش مهم نیست که آیا پلیس او را دستگیر میکند یا خیر. قطبیزاده در واکنش به این جواب اظهار داشت: فکر میکنم بردن این بچه به خانه و توضیح اینکه او از کجا آمده میتواند فیلم کمدی از آب درآید. میرکریمی درباره این اظهارنظر گفت:اصلا اینطور نیست. مشکل ما این است که با وضعیتی که در آن هستیم آدمها را توصیف میکنیم و سخت است آدم استثنایی را دیدن. در ادامه این نشست میرکریمی در پاسخ به این سؤال که آیا جواب اعتمادتان را به چهرهپرداز گرفتید گفت:بله، گرفتم. قطبیزاده خطاب به میرکریمی گفت: دلیل حضور هیچکاکیتان در وهله اول چه بود، وی پاسخ داد، جوانیمان را از دست دادیم گفتم یک جا ثبت شود. قطبیزاده گفت: آخر، فلو بود. در ادامه این نشست آنتونیو شرکا منتقد مجله فیلم در سؤالی عنوان کرد:چه بر سر میرکریمی آمده است. جریان و روند «یک حبه قند» با ریتم کند و دیالوگهای تصنعی فیلم «امروز» کاملا در تضاد است. میرکریمی در پاسخ به این سؤال گفت: اتفاق خاصی برایم نیافتاده فقط به روز شدهام و کارم را دوست دارم ممکن است یک دیالوگ تصنعی در فیلم مثال بزنی، آنتونیو شرکا گفت:دیالوگهای ابتدایی فیلم و میرکریمی گفت: من اصولا عادت ندارم اگر مخاطبی با یک جای فیلمم مشکل دارد فیلم را توضیح دهم چون این کار غلط است، من هنوز آدم خوشبین و علاقهمندی هستم و اینقدر فیلم میسازم تا کسی نباشد که از فیلمهایم خوشش نیاید. وی درباره اینکه اینکه چرا اسم فیلمش «امروز» است، گفت:چون قهرمان فیلم امروز تصمیم میگیرد و با گذشته زن کاری ندارد بدون پرسش حاضر میشود کمک کند. یک کم توصیه به اینکه امروز تکلیفمان چیست. وی درباره اینکه شاید مخاطب فیلم شما را نمیفهمد، گفت: من فیلمی میسازم که مخاطب درک کند و سادگی را دوست دارم. و در ادامه نشست شبنم مقدمی در خصوص ایفای نقش در فیلم «امروز» گفت: نقش، نقش دوستداشتنی نیست و قرار نبود که دوستداشتنی باشد چرا که این نقش بیاجازه قضاوت و پیشداوری میکند امیدوارم شما هم آن را دوست نداشته باشید. در ادامه نشست محمود دهقانی چهرهپرداز، گفت: در این فیلم قصه در یک روز اتفاق میافتد، ما میخواستیم به مجهول بودن فیلم کمک کنیم. امیدوارم از پسش برآمده باشیم. مرجان گلزار طراح صحنه و لباس نیز گفت: امیدوارم فیل آزارتان ندهد. ما نتوانستیم در این فیلم مزاحم هیچ بیمارستانی بشویم. بنابراین باید فضای بیمارستان را ایجاد میکردیم. به گزارش فارس هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری این فیلم، گفت: فیلم «امروز» به شدت به سینمای شخصی من نزدیک است. شادمهر رامتین نویسنده فیلم در خصوص نحوه آشناییاش با رضا میرکریمی گفت: ما در پارک با هم آشنا شدیم و بعد پدر و مادرها و گل و شیرینی. گلزار به این جملات با خنده واکنش نشان داد. رامتین ادامه داد: ما از ازل تا ابد با هم دوست هستیم و در مورد بحث تبلیغاتی هم بسیار تشکر میکنم. چرا که در این فیلم در مورد قوانین جستجو شده و تنها در خصوص اینکه یک نفر یک بچه را قبل از شناسنامه دار شدن بردارد و ببرد هیچ قانونی نیست و راننده تاکسی میخواهد عملی انجام دهد بدون قضاوت دیگران. به گزارش فارس، هومن بهمنش در پایان این نشست خطاب به سعید قطبیزاده، گفت: میخواهم بدانم نقش شما در اینجا منتقد است یا مجری، اینجا جلسه نقد و بررسی نیست، جلسه پرسش و پاسخ است. انتهای پیام/
92/11/18 - 20:12
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]
صفحات پیشنهادی
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» اسلاملو: با وجود امکان کار در هالیوود
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی شهابی از جنس نوراسلاملو با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردمکارگردان فیلم سینمایی شهابی از جنس نور با اشاره به قصه این فیلم سینمایی گفت با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردم ● گزارش تصويري مرتبط----گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «برف» رحمانی: تحت تأثیر سینمای «فرهادی» نیستم/
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی برفرحمانی تحت تأثیر سینمای فرهادی نیستم تیموریان همیشه بازیگری مستقل بودهاممهدی رحمانیان کارگردان فیلم سینمایی برف در نشست پرسش و پاسخ این فیلم گفت با تمام احترامی که برای اصغر فرهادی قائلم اما فیلمم به هیچ وجه متأثر از سینمای فرهاگزارش فارس از از نشست نقد و بررسی فیلم «فصل فراموشی فریبا» رافعی: میخواستیم در مقابل مردم آینه قرار
گزارش فارس از از نشست نقد و بررسی فیلم فصل فراموشی فریبارافعی میخواستیم در مقابل مردم آینه قرار دهیم زندگانی فیلمهای ما طبقه متوسط را سطحی نشان میدهدکارگردان فیلم سینمایی فصل فراموشی فریبا گفت به هیچ عنوان در این فیلم قصد سیاهنمایی نداشتیم و تنها میخواستیم در مقابل جامعهگزارش فارس از نشست نقد و بررسی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» داوری:«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» گذر از
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی زندگی مشترک آقای محمودی و بانو داوری زندگی مشترک آقای محمودی و بانو گذر از سنت به مدرنیته است فیلم بدون هیچ ممیزی پروانه نمایش گرفتتهیه کننده فیلم سینمایی زندگی مشترک آقای محمودی و بانو با اشاره به اینکه این فیلم در موررد گذر از سنت به مدرنیه اگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «خط ویژه» کیایی: سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم/سام
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی خط ویژهکیایی سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم سام غریبیان یک غریبیان برای سینمای ایران کافی استکارگردان فیلم سینمایی خط ویژه گفت من سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم چون حرف ما این است که هر آدم عدالتخواهی دوست دارد که جامعگزارش فارس از نشست فیلم «50 قدم آخر» پوراحمد: فیلم من یک سفر است/ اگر کسی از نیمه دوم فیلمم خوشش نیا
گزارش فارس از نشست فیلم 50 قدم آخرپوراحمد فیلم من یک سفر است اگر کسی از نیمه دوم فیلمم خوشش نیامده شرمنده امکیومرث پوراحمد کارگردان فیلم 50 قدم آخر با بیان اینکه فیلم من یک سفر است گفت به هر حال فیلم من همین است و کار دیگری نمیشود کرد در صدا مختصری کار میکنیم و اگر کسی قسمگزارش فارس از نشست رستاخیز-۲ درویش: «رستاخیز» همه سینمای ایران نیست/ فیلم را برای شیعیان ساختم
گزارش فارس از نشست رستاخیز-۲درویش رستاخیز همه سینمای ایران نیست فیلم را برای شیعیان ساختمکارگردان فیلم سینمایی رستاخیز گفت رستاخیز محصول بالقوه سینمای ایران است اما همه سینمای ایران نیست و من از این لحاظ به خود میبالم اما همه سینمای ایران نیست به گزارش خبرنگار سینمایی فارسگزارش فارس از نشست «چند متر مکعب عشق» محمودی:ایده اصلی فیلم واقعی است/سعی می کنم در فیلم های بعدی ام
گزارش فارس از نشست چند متر مکعب عشقمحمودی ایده اصلی فیلم واقعی است سعی می کنم در فیلم های بعدی ام با جرات تر کار کنمکاگردان فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق گفت ایده ای مطرح شد و این اتفاقی است که واقعا در افغانستان افتاده است سعی کردم این ایده را حفظ کنم به این دلیل یکی از کاراکتگزارش فارس از نشست فیلم «بیگانه» در برج میلاد توکلی: شخصیت های «بیگانه» ناامید نیستند/کریم
گزارش فارس از نشست فیلم بیگانه در برج میلادتوکلی شخصیت های بیگانه ناامید نیستند کریمی هنگام ساخت بخشنامه سینمای امیدصادر نشده بودبهرام توکلی کارگرددان فیلم بیگانه در نشست فیلمش گفت شخصیت های این فیلم ناامید نیستند بلکه درگیری های جدی خود را دارند و چون خیلی شاد نیستند دلیلی بگزارش فارس از نشست خبری فیلم «مردن به وقت شهریور» علیمردانی: «مردن به وقت شهریور» به جنگ س
گزارش فارس از نشست خبری فیلم مردن به وقت شهریورعلیمردانی مردن به وقت شهریور به جنگ سرعت مدرنیته میرودکارگردان مردن به وقت شهریور با انتقاد از سرعت تهاجم فرهنگی به کشور گفت در این فیلم تمام سعیام را کردهام که خطرات سرعت مدرنیته در میان نسل جوان را به نمایش بگذارم ● گزاگزارش فارس از نشست نقد ماه دایره دیدار کریمیعباسی: «خواهیم دید» داستانی برای خواننده ایرانی و دور ا
گزارش فارس از نشست نقد ماه دایره دیدارکریمیعباسی خواهیم دید داستانی برای خواننده ایرانی و دور از سانتیمانتالیزم استنشست نقد و بررسی کتاب خواهیم دید با حضور سیدصابر امامی و علیرضا امیدوند نویسندگان داستان و عباس کریمیعباسی منتقد ادبی برگزار شد به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیاتگزارش فارس از نشست فیلم «انارهای نارس» مصطفوی: نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیل از دست دادن مخاطب
گزارش فارس از نشست فیلم انارهای نارسمصطفوی نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیل از دست دادن مخاطب در اثرم نشان ندهمکارگردان فیلم سینمایی انارهای نارس با اشاره به اینکه سوژه فیلم انارهای نارس دغدغه من بود گفت دغدغه من فیلمسازی برای مخاطب است اما نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیلگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «گنجشکک اشیمشی» کرامتی: نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش ن
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشیکرامتی نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش نیست نیکخواه گنجشکک اشیمشی فیلم کودک نیستمسعود کرامتی در نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشی گفت قرار بود نگاه امیدوارانه در پایان فیلم نشان داده شود اما نگاه امیدوارانه به معنی پرضا میرکریمی: به دنبال یک قهرمان دم دستی نبودم / نشست فیلم «امروز» در برج میلاد
رضا میرکریمی به دنبال یک قهرمان دم دستی نبودم نشست فیلم امروز در برج میلاد فرهنگ > سینما - فیلم سینمایی امروز به کارگردانی رضا میرکریمی در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر نمایش داده شد به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین «امروز» روز جمعه در سی و دومین دوره جگزارش فارس از نشست خبری فیلم «چه»/ ۲ حاتمیکیا: چمران برای من مرد صلح ولی نه به هر قیمت بود
گزارش فارس از نشست خبری فیلم چه ۲حاتمیکیا چمران برای من مرد صلح ولی نه به هر قیمت بودابراهیم حاتمیکیا گفت چمران وقتی برای من چمران شد که متوجه شدم او مرد صلح نه به هر قیمت بود و امروز این را با گوشت و پوست حس میکنیم به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در ادامه نشست خبریگزارش فارس از نشست فیلم«زندگی جای دیگری است» هادی: فیلم دارای زوایای ارزشی است/ حامد بهداد: دوست دار
گزارش فارس از نشست فیلمزندگی جای دیگری استهادی فیلم دارای زوایای ارزشی است حامد بهداد دوست دارم به کمال برسممنوچهر هادی با اشاره به مضمون زندگی جای دیگری است گفت این فیلم دارای زوایای ارزشی است و سعی کردیم در همه بخشها این موضوع را بیان کنیم ما در این فیلم دور زدن قانون راگزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم «میهمان داریم» محمدی:«میهمانداریم» آینهای برای شرمسا
گزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم میهمان داریممحمدی میهمانداریم آینهای برای شرمساری عدهای خاص است عسگرپور پروسه نگارش فیلمنامه از ساخت برایم لذت بخش تر بودتهیهکننده فیلممیهمان داریم گفت میهمان داریم آینهای است در مقابل کسانی که بیمهابا حرفهایی را در مورد خانواده شهدا م-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها