محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1832118203
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم «خانه پدری» عیاری: ساخت «خانه پدری» دغدغهام بود / دلیل توقیف ۳ ساله فیلم را نمیدانم
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم «خانه پدری»
عیاری: ساخت «خانه پدری» دغدغهام بود / دلیل توقیف ۳ ساله فیلم را نمیدانم
کارگردان فیلم «خانه پدری» گفت: بسیاری از مخاطبان فیلم را تلخ میدانند اما همگی متفقالقول هستند که «خانه پدری» نباید ۳ سال در توقیف میماند.
● گزارش تصويري مرتبط
-------------------------------
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، نشست نقد و بررسی فیلم «خانه پدری» با حضور کیانوش عیاری کارگردان، شهاب حسینی بازیگر، مهدی هاشمی بازیگر، ناصر هاشمی بازیگر و بهزاد عبدی آهنگساز امشب در تالار سعدی مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد. کیانوش عیاری در ابتدای این نشست با اشاره به توقیف 3 ساله این فیلم گفت: طی 25 اکرانی که تا به حال این فیلم داشته است با بازخوردهای متفاوتی مواجه شدهام و بعضی از مواقع مخاطبان از تلخی فیلم سخن میگویند اما همگی بر این نکته تأکید دارند که فیلم نباید 3 سال در توقیف میماند. وی با اشاره به موقعیت اکران فیلم برای سال آینده گفت: هنوز نمیدانم این فیلم اکران میشود یا نه اما ایده دیده شدن فیلم یک حسرت برای من است که اگر این هم به نتیجه برسد مأموریت من تکمیل میشود. عیاری در پاسخ سؤالی مبنی براینکه چگونه به داستانی اینگونه واقعگرا میرسید، گفت: من فیلمسازی اجتماعی نیستم و علاقهای به آن هم ندارم اما نقشی در جامعه خودم ایفا کنم که باید پاسخگوی آن باشم. وی افزود: رسالتی برای سینما و خودم نیز قائل نیستم و معتقدم یک فیلم باید بازتاب واقعی جامعهای باشد که در آن زندگی میکنیم و اگر سازنده فیلم چیزی در جنته داشته باشد باید بر روی پرده آن را نشان دهد. عیاری در پاسخ به سؤال دیگری که آیا تلخی و سیاهی فیلم تصویری غیرواقعی را از ایران نمایش میدهد، گفت: من داور جشنواره فیلم فجر هستم و همیشه از دیدن موضوعات کلیشهای که بر روی پرده میرود آزرده میشوم اگر «خانه پدری» را ساختهام دست روی موضوعی گذاشتم که دغدغهام بوده است. وی با اشاره هب اینکه این موضوع در ایران بسیار رخ میدهد، گفت: سالها قبل بود که در شمال شهر تهران دختری به دست پدرش کشته شد و از این نوع موضوعات در کشور زیاد اتفاق میافتد اما باید به این نکته نیز اشاره کنم که داستان «خانه پدری» تمام جامعه در بر نمیگیرد. عیاری با اشاره به اینکه جامعه ایران سرشاراز سیاهی است، گفت: از من نخواهید خودسانسوری کنم و در مورد مسائل حاشیهای مانند اقتصاد فیلم بسازم داستان «خانه پدری» موضوع تعصباتی است که متأسفانه در کشور زیاد رخ میدهد. کارگردان «خانه پدری» در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مقصود اصلی این فیلم چیست، گفت: من نمیخواهم باری را به دوش مردم و مخاطبان بگذارم داستان فیلم یک واقعیت از اجتماع است که باید به آن پرداخته شود پس حتماً نباید فیلم موضوعی مانند مشکلات اقتصادی باشد. وی با اشاره به بازی مهدی و ناصر هاشمی در فیلمهایش گفت: برای بازی کردن جوانی و نشان دادن گذر زمان کسی را بهتر از این و برادر پیدا نکردم. وی با بیان اینکه ایده اولیه داستان از اتفاقی شکل گرفت که سالهای پیش از انقلاب در اهواز رخ داده است، گفت: این اتفاق سالها ذهن مرا درگیر خودش کرده بود و تبدیل به یکی از دغدغههایم شده بود که باید به آن میپرداختم. عیاری در پاسخ به سؤالی مبنی بر چگونگی غافلگیری داستان از یک مرثیه خاطرنشان کرد: کار درستی نیست که تماشاگر را دچار احساسات رقیق کنیم و تلاش کردم تا حد ممکن از بارهای عاطفی استفاده نکنم چرا که استفاده از خرد و عواطف به تنهایی عادلانه نیست. وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر استفاده از خشونت بیش از حد در صحنه قتل در این فیلم گفت: مطمئناً این سکانس باید تأثیر منفی بر روی مخاطب بگذارد چرا که بسیار تلخ و دردناک است. وی افزود: در فیلم بعد از صحنه قتل اتفاق خاصی وجود ندارد و ادامه فیلم به صورت زنجیروار به هم وصل میشود بنابراین چارهای نبود جز این که این صحنه در ابتدای فیلم در ذهن تماشاگر هک شود. عیاری در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه ایران کمترین آمار خشونت برعلیه زنان را در دنیا دارد پس چرا فیلم باید به این موضوع بپردازد، گفت: حتی کشورمان در رده مطلوب هم قرار داشته باشد ما در حصار و زیستگاه خودمان نباید شاهد این موضوعات باشیم. وی با اشاره به موضوع ممیزی فیلم برای اکران گفت: وضعیت اکران خانه پدری هنوز مشخص نیست و ما فقط یک پروانه موقت برای نمایش جشنواره داریم و البته قسمتهای اصلی فیلم که مشکوک به ممیزی است را نمیتوان دست زد زیرا اسکلت فیلم به هم میریزد. * هاشمی: وقتی با عیاری کار میکنم به یک نابازیگر تبدیل میشوم مهدی هاشمی بازیگر فیلم «خانه پدری» در پاسخ به سؤالی که چه تفاوتی بین آثار سینمایی و سریالهای عیاری وجود دارد،گفت: سینما یک اعجاز است و قرار است طی 90 دقیقه تمام شود پس این اعجاز باید به مخاطب القا شود اما سریال راه طولانیتری را طی میکند. وی با اشاره به کار کردن با بزرگی مثل عیاری گفت: من قبل از کار کردن با آقای عیاری یک بازیگر حرفهای بودم و البته هستم اما وقتی جلوی دوربین آقای عیاری میروم به درجه هنروری میرسم. هاشمی افزود: در کار با آقای عیاری من خودم را رها و خالی میکنم که آقای عیاری تمام بازیها را شکل دهد و فیلم به کمال برساند. * حسینی: سینمای عیاری تأثیرگذارترین سینمای دوران زندگیام بوده است شهاب حسینی بازیگر فیلم «خانه پدری» با بیان اینکه کار کردن با عیاری از افتخارات بزرگم بوده است، گفت: در این فیلم در اپیزود آخر بازی کردهام که امیدوارم باز هم این فرصت نصیبم شود که با آقای عیاری کار کنم. حسینی در ادامه با اشاره به اینکه سینمای افرادی مانند عیاری و اصغر فرهادی با دیگر فیلمسازان بسیار متفاوت است، گفت: حمید سمندریان استادم همیشه به من میگفت فیلم خوب فمیلی است که بعد از اتمام شما را به فکر وادارد پس باید با حسننظر بهتری این فیلمها را دید. انتهای پیام/ع
92/11/19 - 23:22
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]
صفحات پیشنهادی
گزارش فارس از نشست فیلم «بیگانه» در برج میلاد توکلی: شخصیت های «بیگانه» ناامید نیستند/کریم
گزارش فارس از نشست فیلم بیگانه در برج میلادتوکلی شخصیت های بیگانه ناامید نیستند کریمی هنگام ساخت بخشنامه سینمای امیدصادر نشده بودبهرام توکلی کارگرددان فیلم بیگانه در نشست فیلمش گفت شخصیت های این فیلم ناامید نیستند بلکه درگیری های جدی خود را دارند و چون خیلی شاد نیستند دلیلی بگزارش فارس از نشست امروز وزیر کشور با فعالان حزبی «احزاب» به دنبال «خانه» در روز برفی پایت
گزارش فارس از نشست امروز وزیر کشور با فعالان حزبیاحزاب به دنبال خانه در روز برفی پایتخت تأکید مجدد وزیر بر رسمیت نداشتن احزاب منحلهنشست فعالان حزبی و سیاسی صبح امروز سهشنبه با حضور وزیر کشور با سه محور خانه احزاب یارانه احزاب و معاضدتهای حقوقی و قضایی برگزار شد به گزارش خبرگزارش فارس از نشست مطبوعاتی «کلاشینکف» سهیلی: با دیدن عکس به کلاشینکف رسیدم/باید در فیلمها تلخیها
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی کلاشینکفسهیلی با دیدن عکس به کلاشینکف رسیدم باید در فیلمها تلخیها را هم شیرین نشان دادسعید سهیلی با بیان اینکه با عکس به اکثر فیلمهای خود میرسد این نکته را در مورد فیلم کلاشینکف تاکید کرد و گفت به نظرم باید در فیلمها تلخیها را هم شیرین نشان داگزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم «میهمان داریم» محمدی:«میهمانداریم» آینهای برای شرمسا
گزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم میهمان داریممحمدی میهمانداریم آینهای برای شرمساری عدهای خاص است عسگرپور پروسه نگارش فیلمنامه از ساخت برایم لذت بخش تر بودتهیهکننده فیلممیهمان داریم گفت میهمان داریم آینهای است در مقابل کسانی که بیمهابا حرفهایی را در مورد خانواده شهدا مگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم «امروز» میرکریمی: فیلمهایم گازوئیلی است/ساخت فیلم برحسب کم گویی
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم امروزمیرکریمی فیلمهایم گازوئیلی است ساخت فیلم برحسب کم گویی و گزیده گویی بودرضا میرکریمی با بیان اینکه در فیلم امروز قصد داشته قهرمان که خودش را بینیاز از قضاوت دیگران میداند به نمایش بگذارد گفت فیلمهایم گازوئیلی است و دیر موتورش گرم میگزارش فارس از نشست رستاخیز-۲ درویش: «رستاخیز» همه سینمای ایران نیست/ فیلم را برای شیعیان ساختم
گزارش فارس از نشست رستاخیز-۲درویش رستاخیز همه سینمای ایران نیست فیلم را برای شیعیان ساختمکارگردان فیلم سینمایی رستاخیز گفت رستاخیز محصول بالقوه سینمای ایران است اما همه سینمای ایران نیست و من از این لحاظ به خود میبالم اما همه سینمای ایران نیست به گزارش خبرنگار سینمایی فارسگزارش فارس از نشست رستاخیز-۱ درویش:برای ساخت رستاخیز ۱۴ سال پیش زیر بارانهای دمشق عهد بستیم/قلیزاده: تمام بو
گزارش فارس از نشست رستاخیز-۱درویش برای ساخت رستاخیز ۱۴ سال پیش زیر بارانهای دمشق عهد بستیم قلیزاده تمام بودجه فیلم متعلق به بخش خصوصی استکارگردان فیلم سینمایی رستاخیز گفت برای ساختن فیلم علاوه بر منابع ایرانی از منابع عربی نیز رجوع شده است گفت تصمیم برای ساخت رستاخیز ۱۴ ساگزارش فارس از نشست خبری فیلم «چه»/ ۲ حاتمیکیا: چمران برای من مرد صلح ولی نه به هر قیمت بود
گزارش فارس از نشست خبری فیلم چه ۲حاتمیکیا چمران برای من مرد صلح ولی نه به هر قیمت بودابراهیم حاتمیکیا گفت چمران وقتی برای من چمران شد که متوجه شدم او مرد صلح نه به هر قیمت بود و امروز این را با گوشت و پوست حس میکنیم به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در ادامه نشست خبریگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم «ردکارپت» عطاران: قصه «ردکارپت» زندگی خودم بود/ اگر خب
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم ردکارپتعطاران قصه ردکارپت زندگی خودم بود اگر خبرنگاران سوسه نیایند فیلم مشکل ممیزی نداردکارگردان فیلم سینمایی ردکارپت با اشاره به داستان این فیلم گفت تمامی قصههای این فیلم برای خود من اتفاق افتاده است به گزارش خبرنگار سینمایی فارس نشست نقگزارش فارس از نشست فیلم «50 قدم آخر» پوراحمد: فیلم من یک سفر است/ اگر کسی از نیمه دوم فیلمم خوشش نیا
گزارش فارس از نشست فیلم 50 قدم آخرپوراحمد فیلم من یک سفر است اگر کسی از نیمه دوم فیلمم خوشش نیامده شرمنده امکیومرث پوراحمد کارگردان فیلم 50 قدم آخر با بیان اینکه فیلم من یک سفر است گفت به هر حال فیلم من همین است و کار دیگری نمیشود کرد در صدا مختصری کار میکنیم و اگر کسی قسمگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» اسلاملو: با وجود امکان کار در هالیوود
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی شهابی از جنس نوراسلاملو با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردمکارگردان فیلم سینمایی شهابی از جنس نور با اشاره به قصه این فیلم سینمایی گفت با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردم ● گزارش تصويري مرتبط----گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «برف» رحمانی: تحت تأثیر سینمای «فرهادی» نیستم/
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی برفرحمانی تحت تأثیر سینمای فرهادی نیستم تیموریان همیشه بازیگری مستقل بودهاممهدی رحمانیان کارگردان فیلم سینمایی برف در نشست پرسش و پاسخ این فیلم گفت با تمام احترامی که برای اصغر فرهادی قائلم اما فیلمم به هیچ وجه متأثر از سینمای فرهاگزارش فارس از نشست «چند متر مکعب عشق» محمودی:ایده اصلی فیلم واقعی است/سعی می کنم در فیلم های بعدی ام
گزارش فارس از نشست چند متر مکعب عشقمحمودی ایده اصلی فیلم واقعی است سعی می کنم در فیلم های بعدی ام با جرات تر کار کنمکاگردان فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق گفت ایده ای مطرح شد و این اتفاقی است که واقعا در افغانستان افتاده است سعی کردم این ایده را حفظ کنم به این دلیل یکی از کاراکتگزارش فارس از از نشست نقد و بررسی فیلم «فصل فراموشی فریبا» رافعی: میخواستیم در مقابل مردم آینه قرار
گزارش فارس از از نشست نقد و بررسی فیلم فصل فراموشی فریبارافعی میخواستیم در مقابل مردم آینه قرار دهیم زندگانی فیلمهای ما طبقه متوسط را سطحی نشان میدهدکارگردان فیلم سینمایی فصل فراموشی فریبا گفت به هیچ عنوان در این فیلم قصد سیاهنمایی نداشتیم و تنها میخواستیم در مقابل جامعهگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «گنجشکک اشیمشی» کرامتی: نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش ن
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشیکرامتی نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش نیست نیکخواه گنجشکک اشیمشی فیلم کودک نیستمسعود کرامتی در نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشی گفت قرار بود نگاه امیدوارانه در پایان فیلم نشان داده شود اما نگاه امیدوارانه به معنی پگزارش فارس از نشست فیلم «انارهای نارس» مصطفوی: نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیل از دست دادن مخاطب
گزارش فارس از نشست فیلم انارهای نارسمصطفوی نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیل از دست دادن مخاطب در اثرم نشان ندهمکارگردان فیلم سینمایی انارهای نارس با اشاره به اینکه سوژه فیلم انارهای نارس دغدغه من بود گفت دغدغه من فیلمسازی برای مخاطب است اما نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیلگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «خط ویژه» کیایی: سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم/سام
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی خط ویژهکیایی سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم سام غریبیان یک غریبیان برای سینمای ایران کافی استکارگردان فیلم سینمایی خط ویژه گفت من سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم چون حرف ما این است که هر آدم عدالتخواهی دوست دارد که جامع-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها