محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1832136599
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم «آرایش غلیظ» نعمتالله: بازگشت به عقب نداشتهام/سعدی: تمام تلاشمان برای اکران نوروزی است
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم «آرایش غلیظ»
نعمتالله: بازگشت به عقب نداشتهام/سعدی: تمام تلاشمان برای اکران نوروزی است
کارگردان فیلم سینمایی درخصوص اینکه «آرایش غلیظ» نسبت به فیلم قبلی او «بیپولی» یک بازگشت به عقب محسوب میشود، گفت: به هیچ وجه چنین فکری نمیکنم و معتقدم فیلم «آرایش غلیظ» کاملتر است.
● گزارش تصويري مرتبط
-------------------------------
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، نشست نقد و بررسی فیلم «آرایش غلیظ» با حضور حمید نعمتالله کارکردان، سعید سعدی تهیهکننده، هادی مقدم دوست نویسنده، سهراب پورناظری آهنگساز، همایون شجریان خواننده، حامد بهداد بازیگر و حبیب رضایی بازیگر امشب در تالار سعدی مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد. حمید نعمتالله با اشاره به اینکه «آرایش غلیظ» همان شیوه فیلمسازی سابق را قوام داده است، گفت: فکر میکنم نکته عظیمت فیلم یک داستان پرانرژی باشد و نکته شروع تمایز به ساختن چنین فیلمی نیاز به هیجان داشتن بود. وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه مخاطب در انتهای فیلم خسته میشود، گفت: «آرایش غلیظ» با یک جریان فکری ساخته شده است و فکر میکنم فیلم جذاب باشد علاوه براینکه باید به این نکته اشاره کنم در اکران تغییراتی به وجود میآید تا داستان پرکششتر شود. وی همچنین با اشاره به بازی حامد بهداد در فیلم گفت: درخواست بازی خوب باید اصیل باشد تا بازی متفاوت که حامد بهداد به خوبی از پس آن برآمد. وی همچنین با تمجید از حبیب رضایی گفت: رضایی بازیگری باسواد و فوقالعاده است و در مورد بازیگری فرصتهای بسیاری را در اختیار ما گذاشت. نعمتالله در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه «آرایش غلیظ» نسبت به فیلم قبلی او «بیپولی» یک بازگشت به عقب محسوب میشود، گفت: به هیچ وجه چنین فکری نمیکنم و معتقدم فیلم «آرایش غلیظ» کاملتر است. وی افزود: فکر میکنم در سینما از موفقیت بیشتری نسبت به کارهای تلویزیونی که انجام دادهام برخوردار خواهم بود. وی با اشاره به بازی خوب طناز طباطبایی گفت: شخصیت طباطبایی در فیلم بیش از حد پردازش نشده و فکر میکنم شکلگیری این شخصیتها همین حدود کافی باشد. نعمتالله در پاسخ به انتقادی مبنی براینکه پوستر فیلم «آرایش غلیظ» شباهات عجیبی به لولیتای اسفندی کوبلیک دارد، گفت: به هیچ وجه چنین چیزی وجود ندارد علاوه براینکه این پوستر، پوستر رسمی فیلم نبوده است و با اطمینان میگویم که طراح این پوستر از خلاقیت خودش استفاده کرده است. وی همچنین در پاسخ به انتقادی مبنی بر شباهت فیلمنامه به فیلمنامههای غربی گفت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و هنگام نگارش فیلمنامه به هیچ فیلمی فکر نکردیم علاوه براینکه اگر چنین چیزی هم رخ داده شده باشد کار اشتباهی صورت نگرفته است. نعمتالله با اشاره به سمبل شخصیت دکتر در فیلم آرایش غلیظ گفت: شخصیت دکتر جمعیت پریشاناحوال را نشان میدهد که عمرشان به بطالت رفته است و راهی برای جبران ندارند که البته اینگونه افراد نیز بسیار است. * شجریان: استفاده از سازهای الکتریکی تجربه متفاوتی را ایجاد کرد همایون شجریان خوانند تیتراژ نهایی فیلم «آرایش غلیظ» با اشاره به کار متفاوتی که با همکاری سهراب پورناظری انجام داده است، گفت: هدف این بود که یک هدف پرانرژی داشته باشیم تا با فیلم هماهنگ شود. وی افزود: برای به دست آوردن این هیجان به شعری از مولانا و موسیقی رسیدیم که در آن از سازهای الکتریکی کمک گرفته بودیم. همچنین از تحریرهای مناسب و اوجهای بالا کمک گرفته شد که من از همه آنها راضی هستم. سهراب پورناظری آهنگساز فیلم «آرایش غلیظ» نیز با اشاره به موسیقی متفاوت این فیلم گفت: نمیدانستیم در ابتدا موسیقی فیلم میخواهد به کجا برسد و این کار بسیار سختی بود. وی افزود: برای به سرانجام رساندن این کار مشکل از سازهای الکتریکی استفاده کردیم و با تلفیقی از صدای شجریان با این نوع سازها انجام دادیم یک ملودی مناسب ایرانی به وجود آوردیم. پورناظری با اشاره به اینکه موسیقی در برخی از قسمتها با تأکید بر ریتم بود، اظهار داشت: وقت برای آهنگسازی بسیار کم بود و همچنین صداگذاری نیز با فرصت چندان همراه نبود که این باعث شد این موسیقی را برای اولینبار بشنوم. *بهداد: خودخواسته بازی نکردم حامد بهداد بازیگر فیلم «آرایش غلیظ» در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه بعضی از بازیها در این فیلم خودخواسته بوده است، گفت: به این نکته تأکید میکنم این نوع فیلم بسیار مورد نیاز است اما گمان نمیکنم کارگردان فیلمی بسازد و اجازه بدهد بازیگر از اندازههای فیلم بیرون بیاید پس کارگردان چه وظیفهای را دنبال میکند؟ وی با اشاره به اینکه در یک سکانس از بدلکار استفاده نشد، گفت: تجربه بسیار خطرناکی بود اما ترجیح دادم این صحنه را خودم بازی کنم تا ببینم میتوان از پس چنین نقشی برآیم یا خیر. *سعدی: امیدوارم فیلم در نوروز اکران شود سعید سعدی تهیه کننده فیلم «آرایش غلیظ» در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه هزینههای فیلم به چه صورت بوده است، گفت: تمام هزینههای فیلم برعهده بخش خصوصی بوده است همچنین من و آقای ملکان دوست داشتیم در کنار آقای نعمـتالله کار کنیم. وی افزود: تولید این فیلم 8 ماه به طول انجامید و با توجه به زمان کم فشار زیادی را تحمل کردیم تا فیلم به جشنواره برسد. وی با اشاره به هزینههای این فیلم گفت: با توجه به اینکه در 5 شهر فیلمبرداری داشتیم و همچنین از پروداکشنهای سنگینی نیز بهره بردیم هزینههای فیلم نسبت به عرف بالاتر رفته است. سعدی با اشاره به اینکه اسم خانم مهناز افشار به عنوان سرمایهگذار مطرح است، گفت: قرار بود خانم افشار در «آرایش غلیظ»سرمایهگذاری کند اما این امر تا امروز محقق نشده است. وی همچنین ابراز امیدواری کرد: تمام تلاشمان را میکنیم تا فیلم در نوروز اکران شود. هادی مقدمدوست نویسنده فیلم «آرایش غلیظ» در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه برخی از شخصیتهای فیلم بدون شناسنامه هستند، گفت: ما سعی کردیم این اتفاق نیفتد و همچنین بر این نکته تأکید میکنم صرفاً با وقت گذاشتن بر روی یک شخصیت بدون شناسنامه آن شخصیت شکل نمیگیرد. مقدمدوست همچنین با اشاره به لزوم نگاه کردن به نقطههای مختلف برای نوشتن فیلمنامه گفت: برای فیلمنامه «آرایش غلیظ» به نقطههای متفاوتی نگاه کردیم و سعی کردم از یک زاویه جدید و باورپذیر فیلمنامه نوشته شود. انتهای پیام/ع
92/11/20 - 22:53
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]
صفحات پیشنهادی
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «خوابزدهها» جیرانی: بیماری اصغر فرهادی به فیلمسازان جوان
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی خوابزدههاجیرانی بیماری اصغر فرهادی به فیلمسازان جوان ما سرایت کرده سیفیآزاد تلاش کردیم تا بگوییم بدون دروغ زندگی کنیمفریدون جیرانی کارگردان فیلم سینمایی خواب زده ها گفت بیماری آقای اصغر فرهادی به فیلمسازان جوان ما سرایت کرده است کگزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم «خانه پدری» عیاری: ساخت «خانه پدری» دغدغهام بود / دلیل ت
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم خانه پدریعیاری ساخت خانه پدری دغدغهام بود دلیل توقیف ۳ ساله فیلم را نمیدانمکارگردان فیلم خانه پدری گفت بسیاری از مخاطبان فیلم را تلخ میدانند اما همگی متفقالقول هستند که خانه پدری نباید ۳ سال در توقیف میماند ● گزارش تصويري مرتبط----گزارش فارس از نشست مطبوعاتی «کلاشینکف» سهیلی: با دیدن عکس به کلاشینکف رسیدم/باید در فیلمها تلخیها
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی کلاشینکفسهیلی با دیدن عکس به کلاشینکف رسیدم باید در فیلمها تلخیها را هم شیرین نشان دادسعید سهیلی با بیان اینکه با عکس به اکثر فیلمهای خود میرسد این نکته را در مورد فیلم کلاشینکف تاکید کرد و گفت به نظرم باید در فیلمها تلخیها را هم شیرین نشان داگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «گنجشکک اشیمشی» کرامتی: نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش ن
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشیکرامتی نگاه امیدوار کننده به معنی پایان خوش نیست نیکخواه گنجشکک اشیمشی فیلم کودک نیستمسعود کرامتی در نشست خبری فیلم سینمایی گنجشکک اشیمشی گفت قرار بود نگاه امیدوارانه در پایان فیلم نشان داده شود اما نگاه امیدوارانه به معنی پگزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «خط ویژه» کیایی: سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم/سام
گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی خط ویژهکیایی سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم سام غریبیان یک غریبیان برای سینمای ایران کافی استکارگردان فیلم سینمایی خط ویژه گفت من سعی کردم فیلنامه را بر اساس واقعیت بنویسم چون حرف ما این است که هر آدم عدالتخواهی دوست دارد که جامعگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم «ردکارپت» عطاران: قصه «ردکارپت» زندگی خودم بود/ اگر خب
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم ردکارپتعطاران قصه ردکارپت زندگی خودم بود اگر خبرنگاران سوسه نیایند فیلم مشکل ممیزی نداردکارگردان فیلم سینمایی ردکارپت با اشاره به داستان این فیلم گفت تمامی قصههای این فیلم برای خود من اتفاق افتاده است به گزارش خبرنگار سینمایی فارس نشست نقگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» اسلاملو: با وجود امکان کار در هالیوود
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی شهابی از جنس نوراسلاملو با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردمکارگردان فیلم سینمایی شهابی از جنس نور با اشاره به قصه این فیلم سینمایی گفت با وجود امکان کار در هالیوود اعتقادم را انتخاب کردم ● گزارش تصويري مرتبط----گزارش فارس از نشست رستاخیز-۲ درویش: «رستاخیز» همه سینمای ایران نیست/ فیلم را برای شیعیان ساختم
گزارش فارس از نشست رستاخیز-۲درویش رستاخیز همه سینمای ایران نیست فیلم را برای شیعیان ساختمکارگردان فیلم سینمایی رستاخیز گفت رستاخیز محصول بالقوه سینمای ایران است اما همه سینمای ایران نیست و من از این لحاظ به خود میبالم اما همه سینمای ایران نیست به گزارش خبرنگار سینمایی فارسگزارش فارس از نشست «چند متر مکعب عشق» محمودی:ایده اصلی فیلم واقعی است/سعی می کنم در فیلم های بعدی ام
گزارش فارس از نشست چند متر مکعب عشقمحمودی ایده اصلی فیلم واقعی است سعی می کنم در فیلم های بعدی ام با جرات تر کار کنمکاگردان فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق گفت ایده ای مطرح شد و این اتفاقی است که واقعا در افغانستان افتاده است سعی کردم این ایده را حفظ کنم به این دلیل یکی از کاراکتگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «برف» رحمانی: تحت تأثیر سینمای «فرهادی» نیستم/
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی برفرحمانی تحت تأثیر سینمای فرهادی نیستم تیموریان همیشه بازیگری مستقل بودهاممهدی رحمانیان کارگردان فیلم سینمایی برف در نشست پرسش و پاسخ این فیلم گفت با تمام احترامی که برای اصغر فرهادی قائلم اما فیلمم به هیچ وجه متأثر از سینمای فرهاگزارش فارس از از نشست نقد و بررسی فیلم «فصل فراموشی فریبا» رافعی: میخواستیم در مقابل مردم آینه قرار
گزارش فارس از از نشست نقد و بررسی فیلم فصل فراموشی فریبارافعی میخواستیم در مقابل مردم آینه قرار دهیم زندگانی فیلمهای ما طبقه متوسط را سطحی نشان میدهدکارگردان فیلم سینمایی فصل فراموشی فریبا گفت به هیچ عنوان در این فیلم قصد سیاهنمایی نداشتیم و تنها میخواستیم در مقابل جامعهگزارش فارس از نشست فیلم «انارهای نارس» مصطفوی: نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیل از دست دادن مخاطب
گزارش فارس از نشست فیلم انارهای نارسمصطفوی نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیل از دست دادن مخاطب در اثرم نشان ندهمکارگردان فیلم سینمایی انارهای نارس با اشاره به اینکه سوژه فیلم انارهای نارس دغدغه من بود گفت دغدغه من فیلمسازی برای مخاطب است اما نمی توانم تلخی های جامعه را به دلیلگزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم «میهمان داریم» محمدی:«میهمانداریم» آینهای برای شرمسا
گزارش فارس از نشست پرسش و پاسخ فیلم میهمان داریممحمدی میهمانداریم آینهای برای شرمساری عدهای خاص است عسگرپور پروسه نگارش فیلمنامه از ساخت برایم لذت بخش تر بودتهیهکننده فیلممیهمان داریم گفت میهمان داریم آینهای است در مقابل کسانی که بیمهابا حرفهایی را در مورد خانواده شهدا مگزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم «امروز» میرکریمی: فیلمهایم گازوئیلی است/ساخت فیلم برحسب کم گویی
گزارش فارس از نشست نقد و بررسی فیلم امروزمیرکریمی فیلمهایم گازوئیلی است ساخت فیلم برحسب کم گویی و گزیده گویی بودرضا میرکریمی با بیان اینکه در فیلم امروز قصد داشته قهرمان که خودش را بینیاز از قضاوت دیگران میداند به نمایش بگذارد گفت فیلمهایم گازوئیلی است و دیر موتورش گرم میگزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» افخمی: فیلم را برای بچهها و نوجوانان نساختم/ در
گزارش فارس از نشست مطبوعاتی فیلم آذر شهدخت پرویز و دیگران افخمی فیلم را برای بچهها و نوجوانان نساختم در مقوله فیلمسازی به هیچ نظریهای معتقد نیستمبهروز افخمی کارگردان فیلم آذر شهدخت پرویز و دیگران گفت من در مقوله هنر و فیلمسازی به هیچ نظریهای معتقد نیستم در حقیقت برگزارش فارس از نشست فیلم«زندگی جای دیگری است» هادی: فیلم دارای زوایای ارزشی است/ حامد بهداد: دوست دار
گزارش فارس از نشست فیلمزندگی جای دیگری استهادی فیلم دارای زوایای ارزشی است حامد بهداد دوست دارم به کمال برسممنوچهر هادی با اشاره به مضمون زندگی جای دیگری است گفت این فیلم دارای زوایای ارزشی است و سعی کردیم در همه بخشها این موضوع را بیان کنیم ما در این فیلم دور زدن قانون راگزارش فارس از نشست فیلم «بیگانه» در برج میلاد توکلی: شخصیت های «بیگانه» ناامید نیستند/کریم
گزارش فارس از نشست فیلم بیگانه در برج میلادتوکلی شخصیت های بیگانه ناامید نیستند کریمی هنگام ساخت بخشنامه سینمای امیدصادر نشده بودبهرام توکلی کارگرددان فیلم بیگانه در نشست فیلمش گفت شخصیت های این فیلم ناامید نیستند بلکه درگیری های جدی خود را دارند و چون خیلی شاد نیستند دلیلی ب-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها