تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798691296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"تاکید بر وظایف دانشگاه‌ها برای خرید از نمایشگاه ایران‌ساخت؛ نیازهای بیشتر به تجهیزات سطح ۱"


واضح آرشیو وب فارسی::

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها به تجهیزات سطح یک آزمایشگاهی نیاز دارند. او بیان کرد: "تجهیزات این گونه آزمایشگاه‌ها گران‌قیمت هستند و تصمیم گرفته‌ایم که همه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها بخشی از بودجه‌های خود را به خرید تجهیزات ایران‌ساخت اختصاص دهند."



وی ادامه داد: "تجهیزات ایران‌ساخت دارای سطوح مختلفی هستند، برخی در سطح ۳ که دستگاه‌های عمومی‌تری هستند و برخی دیگر در سطوح فناور پایین‌تر و ارزان‌تر قرار دارند. خوشبختانه، آزمایشگاه‌های وابسته به وزارت علوم به دستگاه‌هایی از این دست مجهز هستند."

وی افزود: "دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی سطح یک به عنوان دستگاه‌های پیشرفته محسوب می‌شوند و ما توجه ویژه‌ای به توسعه آنها داریم. معاونت علمی ریاست‌جمهوری نیز حمایت‌های قابل توجهی در این زمینه انجام داده و تا ۴۰ درصد سوبسید برای این تجهیزات فراهم می‌کند."

معاون پژوهشی وزیر علوم بیان کرد: "اولویت ما برای خرید تجهیزات سطح یک آزمایشگاهی قرار دارد. با اینکه تجهیزات این دستگاه‌ها قیمت‌های بالایی دارند، اما هنوز نیازمندیم و اهتمام ما به خرید این تجهیزات ادامه خواهد داشت."

صالحی اظهار کرد: "در حاشیه نمایشگاه ایران‌ساخت، ۹ تجهیز آزمایشگاهی معرفی شد. نیازهای زیادی به تجهیزات آزمایشگاهی از این دستگاه‌ها داریم و همچنان به خرید آنها ادامه می‌دهیم."

و درباره حمایت‌های مالی وزارت علوم برای خرید این تجهیزات، او گفت: "با درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از صندوق توسعه ملی، بودجه‌ای ویژه برای تجهیزات اختصاص داده شده است، که با مساعدت مقام معظم رهبری به این وزارتخانه ارائه شده است."

صالحی افزود: "تمام دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها موظف هستند تا بخشی از بودجه‌های اختصاص داده شده خود را به خرید تجهیزات از نمایشگاه ایران‌ساخت اختصاص دهند."

او اظهار کرد که در این دوره از نمایشگاه، شرکت‌ها با بیش از ۱۰ هزار محصول حاضر شده‌اند و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری نیز بسته‌های حمایتی برای این شرکت‌ها ارائه کرده است.

صالحی با تاکید بر اهمیت صادرات محصولات دانش‌بنیان و حمایت‌های جدید این نهاد از شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: "مشتری اصلی این نمایشگاه، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی هستند و در ۱۰ دوره گذشته بیشترین خرید از این نمایشگاه از سوی این مراکز بوده است."

وی یادآور شد: "محصولات ارائه شده در این نمایشگاه دارای بالاترین کیفیت هستند و قیمت آنها نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی بسیار نازل‌تر است."

صالحی به افتخارات خدمات پس از فروش تجهیزات تولید شده در کشور اشاره کرد و امیدواری دارد که آزمایشگاه‌های دانشگاهی کشور با محصولات گذشته مجهز شوند، همان‌طور که در سال‌های گذشته نیز این امر محقق شده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن