تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798424108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای جامع خرید میز کارمندی شیک و استاندارد


واضح آرشیو وب فارسی::

میز کارمندی یکی از ملزومات مهم ادارات و سازمان‌ها و همچنین افرادی است که در خانه ساعت‌های طولانی مشغول کار پشت کامپیوتر اند. کاربرد میز کارمندی فقط برای محیط کار نیست ، بلکه در خانه هم به عنوان میز کامپیوتر می توان از آن بهره برد .

زمان خرید و انتخاب میز و صندلی کامپیوتر لازم است به یک سری نکات اهمیت دهید. نکاتی مانند مدل ، طراحی ،ابعاد و ارتفاع میز ،استاندارد بودن میز و... تا احساس بسیار خوب و دلپذیری از استفاده از آن داشته باشید. و در بلند مدت دچار آسیب‌های فیزیولوژیکی نشوید.




خرید میز کارمندی استاندارد

زمانی که پشت میز کار می‌کنید چه در منزل باشید و در چه در محل کار داشتن یک میز اداری مناسب یا میز کارمندی استاندارد برای شما بسیار مهم است. چرا که جدا از طراحی ظاهری میز، نداشتن استانداردهای لازم در میز در طولانی مدت مشکلات جبران ناپذیری را برای بدن شما به وجود می‌آورد پس زمان خرید میز کارمندی حتماً به موارد زیر دقت کنید:

اندازه میز 

جنس میز

مدل و طراحی ظاهر

ارتفاع میز

دارا بودن کشو به اندازه کافی

قیمت مناسب میز


طراحی و مدل میز کارمندی

زمانی که قصد دارید یک میز کارمندی تهیه نمایید لازم است اول به فضایی که قرار است آن را در آنجا بگذارید توجه کنید. و مدلی را انتخاب نمایید که با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد. بر این اساس میزهای اداری مدل‌های مختلفی دارند. برخی از متداول ترین مدل ها شامل موارد زی می شوند:

میزهای مستطیلی شکل

میزهای مستطیلی که در همه جای اتاق قابل استفاده‌اند و نسبت به بقیه مدل ها پر طرفدار ترند.

میزهای ال شکل 

میز های ال برای کنار اتاق و یا گوشه دیوار مناسبند . البته این مدل ها نیاز به فضا دارند و اگر فضای شما کوچک است ،این مدل‌ها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود .



میزهای یو شکل

این میزها  گزینه بسیار عالی برای کارهای کامپیوتری و کارهای شخصی می‌باشد. اما به فضای زیادی احتیاج دارد که در صورت داشتن فضای زیاد توصیه می‌شود .

میزهای کنج

این مدل ها مناسب گوشه اتاق می باشند که اگر فضای کمی دارید می‌توانید از این مدل میزها بهره بگیرید .



میزهای کارمندی دیواری

این مدل میزها هم بیشتر شبیه میزهای مستطیلی می‌باشند. با این فرق که به دیوار متصل می‌شوند. و روی زمین پایه‌ای ندارند. روی هر دیواری در خانه می‌توانید آن را نصب کنید و کامپیوتر را روی آن بگذارید . البته برخی مدل‌های این میزها دو پایه یا چهار پایه نیز دارند که متناسب با نیاز و سلیقه شما انتخاب می‌شود.

میز کارمندی چند قسمتی

این مدل میزها بسیار راحت و عالی می‌باشند .و هر زمان نیاز دارید بخش‌های جداگانه آن را ند کشوها یا هر قسمتی را جابجا می‌کنید و در زمانی که فضا ندارید به سمت زیر میز هدایت می‌کنید.




اندازه و ابعاد میز کارمندی

زمان انتخاب و خرید یک مدل میز یا صندلی بهتر است ایتدا ویژگی های صندلی کامپیوتر یا میزی که لازم دارید را بخوانید و فقط به دیدن عکس هایش بسنده نکنید . برای انتخاب میز کارمندی حتما به فضای اتاقتان و اندازه آن دقت کنید. سعی کنید میزی را خریداری نمایید که متناسب با اندازه اتاق شما باشد .

برای مثال خرید میزهای مدیریتی و بزرگ و بسیار شیک در فضای یک اتاق کوچک به هیچ عنوان نمی‌تواند ظاهر زیبا برای شما بسازد اما هر مدل میزی که قرار است انتخاب کنید دقت کنید که سطح روی آن جادار باشد تا هم بتوانید کامپیوتر خود را به راحتی روی آن قرار دهید و هم وسایل اضافی.

عمق و عرض میز

شاید کمتر کسی پیدا شود که به عرض میز اهمیت دهد. اما اگر شما قد بلندی داشته باشید و بخواهید میزتان را روبروی دیوار بگذارید عرض کم میز شما را اذیت می‌کند . در این صورت مجبور می‌شوید پاهایتان را کمی جمع کنید . لازم است عمق میز به اندازه حداقلی آن ۴۵ تا ۶۰ سانتی‌متر باشد.

البته اگر میزتان را جلوی دیوار نگذارید و جلوی آن آزاد باشد ل دراز کردن پایتان حل می‌شود و فقط مشکل فضای کوچک برایتان باقی می‌ماند که عرض یا عمق آن زیاد کوچک یا زیاد بزرگ نباشد تا برایتان کارایی داشته باشد.

ارتفاع میز کارمندی

ارتفاع میز کار شما نیز نکته بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.  ارتفاع یک میز در صورتی استاندارد است که متناسب با قد شما باشد به این صورت که در زیر میز برای پاهای شما به اندازه کافی فضا باشد تا اگر خواستید به راحتی پاهایتان را جمع کنید یا دراز کنید .

همچنین لازم است دست‌های شما به راحتی و به صورت افقی روی میز قرار بگیرد .و زمان قرارگیری آرنج زاویه ۹۰ درجه بسازد . در صورت استاندارد نبودن ارتفاع میز ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به گردن و شانه‌های شما وارد شود.




سایر ویژگی‌های مهم در خرید میز کارمندی استاندارد

شاید شما طرفدار مدل‌های ساده و کلاسیک باشید .و فقط ترجیح دهید یک سطح چهارگوش برای میز کامپیوترتان انتخاب کنید . در این صورت انتخاب شما بسیار آسان است. اما اگر چیزی فراتر از این ویژگی برای میز کامپیوترتان می‌خواهید ویژگی‌های زیر را حتماً در نظر بگیرید:

مرتب نگه داشتن سیم‌ها

اگر کامپیوتر شما بی سیم باشد که مشکلی با سیم‌ها ندارید. اما در حالت عادی سعی کنید میزی بخرید که سیم‌های کامپیوتر و سایر ابزارها را مرتب کرده و جایی برای آنها در نظر گرفته باشد.در برخی میزها فضاهای مخفی برای نگه داشتن سیم‌ها وجود دارد که فضای کار شما را مرتب و زیبا نشان می‌دهد.

کشوی مخصوص صفحه کلید

سعی کنید میز کارمندی بخرید که برای صفحه کلید فضای جداگانه‌ای داشته باشد .البته اگر جز افراد قد بلند هستید این گزینه جای شما را تنگ می‌کند. کشوی صفحه کلید یک بخش خیلی مهم در میز می‌باشد که موجب می‌شود دیگر فضای میز شما با صفحه کلید اشغال نشود اما محکم بودن این کشو اهمیت بسیاری دارد.

میز طبی و ارگونومیک

شاید واژه ارگونومیک زیاد به گوش شما خورده باشد. ارگونومی به معنای متناسب بودن شرایط فضای کار با ویژگی‌های بدنی شما می‌باشد . متاسفانه خیلی از محصولاتی که در بازار وجود دارند بر چسب ارگونومیک داشته اما واقعاً استاندارد نمی‌باشند .
و کار به آنها به هیچ عنوان راحت نیست. پس لازم است حتماً با داشتن کمی اطلاعات اقدام به خرید نمایید تا بتوانید میزی مناسب و استاندارد برای خود انتخاب کنید.

چرخ زیر میز

اگر می خواهید میزتان را راحت در فضای کاری خود جابجا کنید ،سعی کنید میزهایی انتخاب کنید که چرخ‌های مخصوص و محکمی در زیر آنها تعبیه شده باشد . و یا فضای جداگانه‌ای برای کیس داشته باشد که زیر آن مجهز به چرخ بوده و به آسانی کیس را جابجا کنید.



جنس میز کارمندی

کیفیت مواد به کار رفته شده در ساخت میز کامپیوتر معیار مهمی در انتخاب میز و قیمت گذاری بر روی آن می‌باشد . در واقع می‌توان گفت جنس میز کار مستقیماً روی قیمت ظاهر و وزن آن تاثیر می‌گذارد . به طور کلی میزهای کارمندی از جنس‌های چوبی فلزی ام دی اف ملامینه، شیشه‌ای با پایه‌های فلزی و ترکیبی از این‌ها ساخته می‌شوند.



 

سخن آخر

برای خرید هر مدل میز کارمندی با توجه با بودجه خود و مطالعه ویژگی های اصلی یک میز استاندارد ، بهترین را انتخاب نمایید . دقت کنید که خرید از فروشگاه های معتبر می تواند تضمین کننده کیفیت خرید شما باشد . فروشگاه مبلمان پدر با سابقه ای درخشان در زمینه انواع میز و صندلی و مبلمان اداری و منزل و پشتیبانی قوی ، مفتخر است با هدف رضایت هر چه بیشتر مشتریان ، بهترین و باکیفیت ترین میزهای کامپیوتر را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

با خرید از فروشگاه مبل پدر می توانید با اطمینان انتخاب کرده و یک خرید دلپذیر و رضایت بخشی را تجربه کنید .

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1697]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن