تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798322194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه را بشناسید


واضح آرشیو وب فارسی::

هود یکی از قسمت‌های بسیار مهم و اساسی در طراحی و عملکرد آشپزخانه به شمار می‌آید. به‌ طور کلی هدف از نصب این دستگاه، جذب بخار، دود و بوهای تولید شده هنگام پخت‌وپز در آشپزخانه است، همچنین به تمیز نگه ‌داشتن هوای آشپزخانه کمک می‌کند. مدل‌ها و نمونه‌های مختلف هود آشپزخانه وجود دارد که هم بر اساس شکل ظاهری و هم بر اساس نحوه عملکرد تقسیم‌بندی می‌شوند. پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه بسته به برند تولیدی، کیفیت متریال و کارایی تعیین می‌شوند. به‌ همین منظور تصمیم گرفتیم تا پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان از سایت کالا شهر تهیه کنید.

 دسته‌بندی هودها از لحاظ شکل ظاهری و برند تولیدی بسیار متنوع هستند که با مراجعه به صفحه مخصوص به هود در سایت کالا شهر می‌توانید نمونه‌های مختلف آن را مشاهده کرده و متناسب با طراحی داخلی آشپزخانه و بودجه‌ای که در دسترس دارید هود مناسب را انتخاب و خریداری کنید.



 بهترین هودهای آشپزخانه ازلحاظ شکل ظاهری

 در این قسمت به بررسی پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه از لحاظ شکل ظاهری می‌پردازیم.

 هود کمرشکن

یکی از انواع هودها، هود کمرشکن بوده که به دلیل طراحی جمع‌وجور و صدای پایین، جزو نمونه‌های محبوب به شمار می‌آید. نصب به این هود بسیار راحت است و بر روی سقف آشپزخانه قرار می‌گیرد. طراحی ظاهری این دسته از هود به شکل شیشه‌ای و یا استیل ضد زنگ بوده که ظاهری بسیار شیک به آشپزخانه می‌بخشد.

هود توکار

دیگر انواع مدل‌های پرفروش هود، مدل توکار آن است که به ‌صورت موازی با اجاق گاز قرار گرفته و تنها صفحه بیرونی آن دیده می‌شود. این هودها که با نام هود توکار شناخته می‌شوند و جزو پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه به شمار آمده و طرفداران و خریداران خاص خود را دارد. در صورتی ‌که شما نیز به خرید هود توکار برای آشپزخانه خود علاقه دارید می‌توانید نمونه‌های مختلف آن را از صفحه مخصوص هود توکار و مخفی در سایت کالا شهر مشاهده کنید.

 هود جزیره

از دیگر انواع هود که از پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه به شمار می‌آید، نمونه جزیره است که برای آشپزخانه‌هایی با جزیره مرکزی یک انتخاب بسیار عالی و ایده‌آل محسوب می‌شود. این هود بر روی سقف نصب شده و به ‌دلیل طراحی جذاب و زیبا می‌تواند مرکز توجه در آشپزخانه باشد. به‌ طور معمول هودهای جزیره‌ای دارای نورپردازی ال‌ای‌دی هستند تا توجه و نورپردازی در آشپزخانه را بهتر کنند.

 هود تخت

 از دیگر انواع هودها که جزو نمونه‌های پرفروش هستند و همیشه و با اکثر طراحی‌های داخلی آشپزخانه هم‌خوانی دارند، نمونه تخت است. این نمونه دارای فیلترهای قابل شستشو بوده و می‌توان سرعت مکش هود را با آن تنظیم کرد. این هود را می‌توان در محصولات برند نام‌آشنای آلتون مشاهده کرد. برای دیدن انواع هود تخت در رنگ‌بندی مختلف و ابعاد و قیمت متنوع از برند آلتون، می‌توانید صفحه مخصوص به هود آلتون از سایت کالا شهر را مورد بررسی قرار دهید.

 هود تمام استیل

 از دیگر انواع هودها می‌توان به نمونه تمام استیل آن اشاره داشت که دارای طراحی و سبک‌های مختلف هستند. این هودها برحسب سلیقه مشتری در نمونه‌های ساده و کلاسیک یا مدرن طراحی ‌شده و قیمت مناسبی نیز دارند.

 موارد گفته ‌شده تنها چند نمونه از پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه هستند. دقت کنید که برای انتخاب هر کدام از این نمونه‌ها حتماً باید به طراحی آشپزخانه، بودجه‌ در دسترس، برندی که از آن خریداری می‌کنید و متریال و دوام توجه داشت. همچنین می‌توانید نظرات مشتریانی که از آن هود خریداری و استفاده کردند را مطالعه کرده تا با آگاهی بهتر برای انتخاب اقدام کنید.

 بهترین برند تولید کننده هود

برندهای زیادی در زمینه تولید هود آشپزخانه فعالیت می‌کند که از جمله باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به برند آلتون اشاره داشت. این برند جزو برندهای مطرح در زمینه تولید هود بوده که دارای مدل‌های مختلف در رنگ و طراحی و ابعاد متفاوت است. برای مشاهده هودهای تولیدی توسط برند آلتون می‌توانید به صفحه مخصوص این برند در سایت کالا شهر مراجعه کنید.

 پس ‌از مشاهده صفحه مربوط خواهید دید که تنوع محصولات و شکل‌ هودهای آلتون بسیار زیاد است و می‌توان نمونه‌های هود صفحه‌ای، هود توکار و حتی رنگ‌های مختلف سفید و مشکی را در آن دید. علاوه بر این هودهای این برند دارای مدل‌های تاچ یا دکمه‌ای هستند.

 به ‌طور کلی کمپانی آلتون جزو کمپانی‌های پیشرفته و با کیفیت در زمینه ساخت محصولات خود بوده که قیمت هودهای آن برحسب کیفیت و دوام و طول عمری که دارد بسیار مناسب است. به‌ همین منظور سایت کالا شهر شرایطی را فراهم آورده تا شما عزیزان به‌ راحتی و با اطمینان کامل بتوانید خرید اینترنتی هود از این برند یا دیگر برندهای مطرح و با کیفیت را داشته باشید.

در خرید هود آشپزخانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

 برای آن ‌که از بین پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه، نمونه مناسبی برای خود انتخاب کنید، حتماً موارد زیر را در نظر بگیرید. البته هودهایی که در سایت کالا شهر قرار گرفته‌اند دارای تمامی این موارد هستند و نگرانی بابت کیفیت آن‌ها نخواهید داشت.

 کارایی عملکرد

 یکی از نکات مهم، کارایی و عملکرد هود بوده که به‌ معنای میزان مکش، قدرت پاک‌سازی هوا و کاهش بوهای آشپزخانه است.

 طراحی و استایل

 ظاهر و طراحی هود آشپزخانه نقش بسیار مهمی در انتخاب مشتریان دارد که این طراحی بیرونی باید سازگار با طراحی آشپزخانه باشد.

 کم‌صدا بودن

 از دیگر مواردی که هنگام انتخاب هود بهتر است به آن توجه کنید، کم‌صدا بودن آن بوده تا برای افراد و اعضای خانواده آلودگی صوتی ایجاد نکند.

 سیستم فیلتر قوی

هود آشپزخانه باید سیستم فیلتر قوی داشته باشد تا بتواند دود و ذرات چربی را فیلتر کرده و آن‌ها را جذب کند. همچنین فیلترها باید قابلیت شست‌وشو یا تعویض داشته باشند تا عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

 از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به استفاده آسان، پیشرفته بودن، داشتن ویژگی‌های ظاهری مانند نورپردازی ال ای دی، صفحه نمایش لمسی، حسگر خودکار و موارد دیگر اشاره داشت.



 خرید پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه

 در صورتی ‌که می‌خواهید پرفروش‌ترین مدل‌های هود آشپزخانه را بررسی کرده و متناسب با سلیقه و بودجه خود هود مورد نظر را انتخاب کنید، می‌توانید پس از ورود به وب سایت کالاشهر، صفحه مخصوص به هود از سایت کالا شهر را مورد بررسی قرار دهید. در این صفحه تمامی هودهای باکیفیت و پرفروش از برندهای مطرح قرار گرفته که کاربران با مشاهده آن‌ها در کنار هم، انتخاب بهتری خواهند داشت. همچنین در این سایت برای هر هود توضیحاتی قرار داده شده تا خریداران با اطلاعات کامل نسبت ‌به محصول، برای خرید و پرداخت هزینه اقدام کنند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن