تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798300698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر پارتیشن اداری بر افزایش تمرکز و راندمان کاری


واضح آرشیو وب فارسی::


یکی از عوامل مهمی که بر افزایش راندمان کاری کارمندان تاثیر دارد، طراحی و مجهز کردن محیط کار است. برای اینکه تمرکز کارمندان افزایش پیدا کند، باید فضای آرام و اختصاصی در اختیار آن‌ها قرار دهید. معمولا فضای ادارت کوچک است، ولی می‌توانید با استفاده از پارتیشن شیشه ای محیط اداره را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید. از مزایای پارتیشن شیشه اداری می‌توان به فضای کم، اجرای سریع، قیمت مناسب، افزایش بهره‌وری کارمندان و... اشاره کرد. پارتیشن‌های شیشه ای انواع مختلفی دارند؛ اما به طور کلی در دو گروه فریم دار و بدون فریم قرار می‌گیرند.

تاثیر پارتیشن شیشه ای در عملکرد کارمندان

پارتیشن اداری نقش بسزایی در افزایش راندمان کاری کارمندان‌ها دارد. امروزه پارتیشن‌های اداری نقش دیوارکشی‌های قدیم‌ها را دارد. دلیل استفاده از پارتیشن شیشه ای در اداره‌ها، طراحی زیبا، قیمت مناسب، وزن سبک، نصب آسان و... اشاره کرد. پارتیشن‌های متحرک نسبت به پارتیشن‌های ثابت کاربرد بیشتری در فضای ادارات دارند؛ زیرا از تکنولوژی و ویژگی‌های بالایی بهره‌مند هستند. از عوامل مهمی که بر عملکرد کارمندان در اداره تاثیر دارد، می‌توان به نور طبیعی، حریم خصوصی، طراحی، افزایش جریان دما و... اشاره کرد. در ادامه از مزایای پارتیشن اداری که تاثیر بسزایی در راندمان کاری کارمندان دارد اشاره خواهیم کرد.



نور طبیعی

یکی از عوامل مهمی که در تمرکز و راندکان کاری کارمندان دخیل است، نور مناسب و طبیعی است. پارتیشن‌های شیشه ای به دلیل شفافیت بسیاری که دارند به راحتی نور طبیعی به فضا منتقل می‌کنند. با استفاده از این نوع پارتیشن‌ها به راحتی می‌توانید از انرژی مصرفی اداره کاهش دهید و نورهای مصنوعی را کم کنید. به طور کلی نور طبیعی باعث تقویت انرژی کارمندان می‌شود که همین امر نقش بسیاری در تمرکز کارمندان خواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی‌های پارتیشن اداری، جلوگیری از اشعه‌های مضر نور خورشید خواهد بود.

حفظ حریم شخصی کارمندان

یکی دیگر از کاربردهای پارتیشن شیشه ای، تقسیم بندی فضای اداره‌ها است. به طور کلی پارتیشن‌های شیشه ای یک فضای اداری را به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌کند که هر بخش آن کاربرد متفاوتی در اداره ایجاد می‌کنند. یکی از عوامل مهم که در کاهش تمرکز کارمندان تاثیر می‌گذارد، سروصدای زیاد فضای کار است. خوشبختانه پارتیشن‌های اداری عایق صدا هستند و از هرگونه صدایی که باعث مزاحمت کارمندان شود، جلوگیری می‌کند. تقسیم بندی اداره با استفاده از پارتیشن شیشه ای می‌تواند، محیط راحت و خصوصی را برای کارمندان به وجود آورد.

طراحی فضای شیک با پارتیشن شیشه ای

پارتیشن‌های شیشه ای انواع متفاوتی دارند که هر کدام از آن‌ها زیبایی و کاربرد منحصربه فرد خود را دارند. دکوراسیون فضای محل کار می‌تواند بر راندمان کاری کارمندان نقش بسزایی داشته باشد، به طور مثال اگر دکوراسیون محیط بی‌نظم باشد، پس از مدتی باعث خسته شدن کارمندان می‌شود. پارتیشن‌های اداری در رنگ و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند که شما می‌توانید براساس سبک دکوراسیون خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. توجه داشته باشید که پارتیشن‌های رنگی نور کمتری را به فضا منتقل می‌کنند. سعی کنید برای یک فضای اداری از یک مدل پارتیشن استفاده کنید.

استفاده مجدد از پارتیشن شیشه ای

از پارتیشن‌های شیشه ای می‌توان در فضاهای مختلف استفاده کرد. اگر مجبور هستید هر چند سال یک بار فضای کاری خود را تغییر دهید، می‌توانید از پارتیشن‌های شیشه ای که متحرک هستند، استفاده کنید. این نوع پارتیشن‌ها با ابزارهای بسیار ساده ای نصب می‌شوند که در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها برای مکانی دیگر استفاده کنید.

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن‌های اداری براساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود؛ اما به طور کلی پارتیشن‌های شیشه ای به صورت متری قیمت گذاری می‌شوند. عوامل مهمی که بر قیمت پارتیشن تاثیر می‌گذارند شامل نوع پارتیشن، جنس شیشه، متراژ یا فضای محیط اداره، نوسانات ارز و.... می‌شود.



آفن به عنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه‌های پیشرو در حوزه مبلمان اداری و طراحی داخلی است. این شرکت با بهره‌مندی از تیم‌های متخصص و خلاق، ایده‌هایی متمایز در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن شیشه ای اداری ارائه می دهد.

قیمت پارتیشن شیشه ای در آفن به عوامل مختلفی مانند نوع پارتیشن، جنس شیشه، یراق آلات، ابعاد و طرح آن بستگی دارد. برای مشاهده مشخصات و قیمت هر نوع از پارتیشن شیشه ای اداری آفن به وبسایت این مجموعه به آدرس https://afn-co.com/مراجعه کنید. همچنین برای دریافت قیمت دقیق، می‌توانید با شماره 0218399 تماس بگیرید.

کلام آخر

امروزه محیط اداره‌ها بسیار شلوغ و کوچک است که همین عوامل می‌تواند در روحیه و تمرکز کارمندان تاثیر منفی داشته باشد. به طور کلی فضای کارمندان باید با فضای مشتریان جدا باشد. با استفاده از پارتیشن اداری می‌توانید فضا یک اداره را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید. پارتیشن شیشه ای می‌تواند یک فضای خصوصی و امن را برای کارمندان ایجاد کند که از هرگونه صدا و مزاحمتی دور باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 638]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن