تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798337940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با این ۹ روش از طبی بودن تشک مطمئن شویم!


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا می‌دانید چگونه می‌توان طبی بودن تشک را تأیید کرده و تشکی مرغوب و باکیفیت خریداری کرد؟ انتخاب یک تشک ایده‌آل به داشتن خوابی عمیق و لذت‌بخش کمک شایانی کرده و به طور مستقیم بر زندگی و عملکرد فرد تأثیر می‌گذارد. یک تشک طبی مرغوب باید به گونه‌ای باشد که بدن فرد را در بهترین و راحت‌ترین حالت ممکن قرار دهد.

حدود یک سوم از عمر ما در خواب سپری می‌شود و می‌توان گفت یک فرد ۷۵ ساله در مجموع ۲۵ سال از عمر خود را در خواب بوده است؛ به همین دلیل استفاده از تشک طبی باکیفیت موضوع مهم و حیاتی بوده و لازم است هرکسی به منظور محافظت از سلامتی خود از طبی بودن تشک مورداستفاده اطمینان پیدا کند.

پارچه‌ رویی تشک را بررسی کنید!

یکی از مهم‌ترین مواردی که به شما کمک می‌کند از طبی بودن تشک طبی مطمئن شوید پارچه رویی تشک و دوخت آن است. هنگامی که یک تشک خوب و استاندارد تولید می‌شود از پارچه‌های مرغوب و باکیفیت در ساخت آن استفاده می‌شود. بهترین گزینه پارچه‌های ضد حساسیت هستند که کمک می‌کنند افراد دچار حساسیت و آلرژی نشوند.

علاوه بر این درمورد دوخت تشک نیز باید بدانید لازم است دوخت آن به گونه‌ای باشد که به‌مرورزمان دچار پارگی و آسیب نشود. گرد بافت بودن رویه تشک موردنظر و حذف درز دوخت پارچه نیز از ایجاد مشکلات پوستی بعد از یک استراحت طولانی مدت جلوگیری می‌کند.


9روش تشخیص طبی بودن تشک

به جنس الیاف تشک توجه کنید!

از دیگر نکات مهم درمورد تعیین طبی بودن تشک باید به کیفیت متریال به‌کاررفته اشاره کنیم. جنس الیاف تشک طبی فنری و دیگر تشک‌های طبی باید به صورتی باشد که حساسیت ایجاد نکند. استفاده از متریال نامرغوب سبب بروز مشکلاتی همچون حساسیت پوستی و تنفسی می‌شود.

بنابراین، چنانچه درگیر بیماری خاصی هستید، حتماً قبل از خرید تشک‌های طبی با پزشک خود مشورت کنید. خریداران عزیز توجه داشته باشید که یکی از الیاف مناسب مورداستفاده در تشک‌های طبی، پلی استر است. اغلب تولید‌کننده‌های معتبر از مواد ضد حساسیت و ضد باکتریال در بافت تشک‌های طبی خود بهره می‌برند.

از میزان سفتی و نرمی‌ تشک غافل نشوید!

حتماً شما هم شنیده‌اید که همواره متخصصان و پزشکان تأکید دارند که سطح تشک نباید خیلی نرم یا خیلی سفت باشد. درواقع وجود انعطاف در تشک طبی برای داشتن خوابی راحت و عمیق ضروری بوده و از مواردی است که طبی بودن تشک را تأیید می‌کند.

تشک‌های خیلی سفت به ستون فقرات شما آسیب می‌زنند و تشک‌های بیش از اندازه نرم نیز به ایجاد کمردرد منجر می‌شوند. توصیه می‌کنیم برای تشخیص طبی بودن تشک روی آن دراز بکشید تا حالت آن را تست کرده و از مناسب بودن آن مطمئن شوید.

به مرغوبیت اسفنج تشک دقت کنید!

استفاده از فوم و اسفنج باکیفیت از دیگر ویژگی‌های مهم تشک‌های طبی به شمار می‌آید. استفاده از فوم‌های استاندارد در طراحی تشک طبی کمک می‌کند تشک بتواند حمایت مناسبی را از ستون فقرات شخص ارائه دهد. جنس فوم تشک باید به صورتی باشد که در معرض وزن و دما به فرم بدن شخص درآمده و راحتی بیشتری را فراهم کند.

همچنین این موضوع در تشک‌های دونفره کمک می‌کند ارتعاش کمتر شده و با حرکت یک فرد آسایش فرد دیگر مختل نشود.

ارتفاع تشک را در نظر بگیرید!

در تعیین طبی بودن تشک نمی‌توان از ارتفاع تشک غافل شد؛ زیرا این نوع تشک‌ها باید از قطر مناسبی برخوردار باشند. درواقع یک تشک طبی استاندارد باید ارتفاعی کمی‌ بالاتر از سطح تخت داشته باشد. اگر ارتفاع تشک کم بود، از خرید آن حتماً صرف نظر کنید تا دچار مشکل نشوید. 

طبق توصیه متخصصان ارتفاع مناسب برای تشک‌های طبی از ۱۹ الی ۳۰ سانتی متر در انواع مختلف این نوع تشک‌ها است. 

دقت کنید کارت گارانتی معتبر داشته باشد!

در زمان خرید تشک طبی و بررسی طبی بودن تشک حتماً بررسی کنید که محصول خریداری شده ضمانت نامه معتبر داشته باشد. در این صورت می‌توانید از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این حتماً از مراکز معتبر تولید کننده کالا‌های خواب برای خرید تشک‌های طبی اقدام کنید. 

بسته‌بندی و حمل تشک مهم است !

تشک‌های طبی از زمان تولید تا رسیدن به دست شما مراحل مختلفی را سپری می‌کنند. به طور کلی صحت و سلامت کالا نیز از روش‌های تشخیص طبی بودن تشک است. یک محصول باکیفیت در بسته بندی مطمئن و با داشتن عایق‌های مناسب به دست مشتری می‌رسد تا از قرارگیری تشک در شرایط نامساعد و بروز آسیب جلوگیری شود.

به علامت استاندارد توجه کنید!

از دیگر روش‌های مهم تشخیص تشک‌های طبی اصل، توجه به علامت استاندارد است. محصولاتی که این علامت روی آن‌ها درج می‌شود، قطعاً جزو کالا‌های مرغوب و معتبر محسوب می‌شوند. 

به داشتن قابلیت گردش هوا اهمیت دهید!

برخورداری از قابلیت گردش هوا در تشک‌های طبی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع تشک‌ها است که بسیاری افراد به این دلیل برای خرید این تشک‌ها اقدام می‌کنند. گردش هوا در این تشک‌ها کمک می‌کند دیگر به هنگام خواب دچار تعریق نشوید و خواب راحتی را تجربه کنید.

برای مثال منافذی در تشک‌های طبی لاتکس وجود دارند که از تعریق جلوگیری کرده و نمونه‌ای از تشک‌های طبی بسیار مناسب هستند.

مهم‌ترین تفاوت تشک طبی با سایر تشک‌‌ها چیست؟

یکی از نکات مهم در تهیه تشک‌های تخت این است که در ساختار آن‌ها از فنر استفاده می‌شود و همین موضوع دلیل موجهی برای قیمت مناسب بودن این تشک‌ها است. تشک‌هایی که از فنر برخوردار هستند به علت داشتن فنر برای افراد حساس به حرکت و ارتعاش به هیچ عنوان مناسب نیستند.

مهم‌ترین تفاوت میان تشک‌های طبی و سایر تشک‌های موجود در بازار عدم وجود فنر در تشک‌های طبی است. علاوه بر این متریال داخلی این تشک‌ها شامل فوم و اسفنج فشرده است. دقت داشته باشید که قیمت تشک‌های طبی با توجه به نوع متریال مورداستفاده در آن‌ها متفاوت است. 

به طور کلی تشک‌های طبی با استفاده از بهترین متریال روز دنیا و تکنولوژی‌های نوین ساخته شده و به دلیل داشتن فوم و اسفنج فشرده کمک می‌کنند خوابی شیرین و لذت بخش را تجربه کنید. علاوه بر این وزن این تشک‌ها بسیار سبک است.

این تشک‌ها برای افراد سالمند و کسانی که از بیماری‌های عضلانی، دیسک، کمردرد، گردن درد و... رنج می‌برند بهترین گزینه هستند و می‌توانند به خوبی از مفصل‌ها و اندام‌های حرکتی بدن حمایت و پشتیبانی کنند.


تشک رویال؛ ارائه دهنده باکیفیت‌ترین تشک‌‌های طبی

تشک رویال؛ ارائه دهنده باکیفیت‌ترین تشک‌‌های طبی

گروه تولیدی تشک رویال با برخورداری از ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه طراحی و عرضه انواع محصولات تشک خواب آماده است تا بهترین و مرغوب‌ترین کالای خواب را با ضمانت کیفیت و اصالت در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهد.

شما می‌توانید انواع تشک طبی، تشک یک نفره، دونفره و... را در سریع‌ترین زمان از این مجموعه تهیه کرده و تا سال‌های سال از دوام و راحتی آن‌ها لذت ببرید. تولیدی تشک رویال خدماتی همچون ارسال رایگان، پرداخت درب منزل و خرید محصول به قیمت تولیدی و بسیار مقرون به صرفه را جهت تکریم مشتریان ارائه می‌دهد.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 606]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن