تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798256792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین عطر اماراتی


واضح آرشیو وب فارسی::



بهترین عطر اماراتی

در بازار عطر و ادکلن جهان، کشور امارات با تولید انواع مختلف بهترین عطر اماراتی توانسته نام این کشور را به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان این حوزه تثبیت کند. انواع مختلف عطر اماراتی شامل عطر اماراتی اصل و عطرهای شرکتی، با بهترین کیفیت تولید و وارد بازار جهانی می‌شوند.

باتوجه‌به رقابت بالا در بازارهای جهانی، تنها محصولاتی می‌توانند موفق باشند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از بهترین استراتژی‌های بازاریابی نیز استفاده کنند. این دقیقاً همان چیزی است که موجب موفقیت امارات در بازارهای جهانی شده است.

امارات رقیبی بی‌بدیل در خاورمیانه

کشور امارات یکی از موفق‌ترین کشورهای خاورمیانه در صحنه اقتصاد جهانی و تجارت آزاد است. تولید عطر و ادکلن یکی از حوزه‌های تولیدی مهمی است که امارات در آن بسیار موفق عمل کرده است. تولید انواع عطر و ادکلن‌های اماراتی اصل و ادکلن‌های شرکتی با بهترین کیفیت موجب موفقیت امارات متحده عربی در این بازار شده است.

منظور از عطرهای اماراتی اصل عطرهای اصیل عربی و شرقی هستند که بر پایه رایحه و فرمولاسیون شرقی، عربی و خاورمیانه تولید می‌شوند. محصولات شرکت‌های عطرسازی مانند اجمل، رصاصی، لطافه و حیاتی از جمله عطرهای عربی اماراتی اصل هستند. همچنین عطرهای دیگر مانند باکارات رژ 540، بلو د شنل، تام فورد بلک ارکید و ادکلن گود گرل عطر ادکلن‌های شرکتی اماراتی هستند که در این کشور با نام بهترین عطر اماراتی تولید می‌شوند.



عطر شرکتی اماراتی

علاوه بر عطرهای عربی اصل که در امارات تولید می‌شوند برخی شرکت‌های اماراتی فرمولاسیون برندهای معتبر جهان را از شرکت تولیدکننده اصلی خریداری کرده و محصولی مشابه با نمونه اصلی از نظر ظاهر، بسته‌بندی و کیفیت به‌عنوان بهترین عطر اماراتی تولید می‌کنند.

شرکت‌هایی مانند فرنچ فرگرنس، امپر و جانوین از جمله شرکت‌های اماراتی هستند که با همکاری کشورهای اصلی تولیدکننده عطر و ادکلن مانند فرانسه بهترین محصول را تولید و وارد بازار می‌کنند. هر کدام از این شرکت‌ها همراه با شرکت‌های تولیدکننده عطر اماراتی اصل در فهرست بهترین شرکت عطر اماراتی قرار دارند.

فروشگاه عطر نشاط در ایران نیز یکی از برترین مراکز تخصصی فروش عطر و ادکلن اماراتی است که محصولات اصل را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

بهترین عطر اماراتی

همان‌طور که در قسمت‌های قبل گفته شد انواع مختلف عطر و ادکلن تولید شده در امارات وجود دارد که همگی در رده بهترین عطر اماراتی هستند. قیمت عطر اماراتی به برند، اندازه و نوع آن بستگی دارد. منظور از نوع عطر این است که محصول در کدام دسته‌بندی اعم از پرفیوم، ادوپرفیوم یا ادوتویلت قرار دارد.

پرفیوم‌ها به دلیل غلظت بیشتر اسانس پایه، قیمت بالا و ماندگاری بیشتری دارند. در ادامه انواع عطرهای اماراتی که همگی بهترین محصولات این کشور هستند را معرفی می‌کنیم.



1. عطر ادکلن های زنانه

انواع ادکلن‌ها در دو نوع زنانه و مردانه تولید می‌شوند. البته برخی از محصولات برای هر دو جنسیت یکسان بوده و مانند عطر باکارات رژ 540 اماراتی هم برای خانم‌ها و هم آقایان استفاده می‌شود. چند نمونه از بهترین عطر اماراتی زنانه عبارت‌اند از:

1. ادکلن اکلت لانوین اماراتی

یک ادوپرفیوم زنانه شیرین و خنک که در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد. این ادکلن زیبا و ظریف با رایحه برگ چای و شکوفه هلو آغاز می‌شود. در نت میانی رایحه پونه، مشک و ویستریا مشام را نوازش می‌دهد و با رایحه سرو، کهربا و گیاه اسمانتوس به ماندگار می‌شود.

2. ادکلن ایفوریا کلوین کلین

یک ادکلن زنانه دیگر در رده بهترین عطر اماراتی زنانه که دارای رایحه گرم و شیرین بوده و مناسب فصول سرد سال است. این ادوپرفیوم ساخت کشور آمریکا با رایحه شرقی گلی خود انتخاب اول بسیاری از خانم‌ها است. ایفوریا کلوین کلین با رایحه انار آغاز می‌شود تا به نت‌های میانی یعنی گل ارکیده و نیلوفر آبی می‌رسد. رایحه پایه ایفوریا، سمفونی زیبایی از بنفشه، چوب ماهون، مشک و کهربا است.

3. ادکلن اماراتی اجمل سنور

یک عطر اماراتی اصل از شرکت اجمل که کاملاً مناسب زنان جذاب، مغرور و قدرتمند است. ترکیب رنگ شیشه این عطر عربی اصل ترکیبی زیبا از ظرافت، نشاط و سرزندگی روح زنانه است. رایحه گل بنفشه و فلفل آغازگر اجمل سنورا بوده تا در میانه راه به گل رز و شکوفه پرتقال برسد. در نت پایانی هم رایحه مشک و وانیل در مشان جان ماندگار می‌شوند.

برای خرید بهترین عطر اماراتی زنانه اصل اعم از عطرهای عربی یا عطرهای شرکتی اماراتی تنها فروشگاه‌های معتبر مانند عطر نشاط را انتخاب کنید. قیمت عطر اماراتی اصل در این فروشگاه دقیقاً بر طبق قوانینی است که شرکت تولیدکننده وضع کرده است.

علاوه بر عطرهایی که به‌عنوان بهترین عطر اماراتی زنانه معرفی شدند عطرهای دیگری نیز وجود دارند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • ادکلن گود گرل کارولینا
  • ادکلن الین تیری موگلر
  • ادکلن لانکوم لانویت ترزور
  • ادکلن زنانه ماهر
  • ادکلن شیسیدوزِن
  • ادکلن لیبره ایو سن
  • ادکلن شنل چنس او تندر
  • ادکلن مادمازل کوکو شنل
  • ادکلن زنانه لالیک لامور

2. عطر ادکلن های مردانه

در فهرست بهترین عطر اماراتی انواع مختلف عطر ادکلن‌های مردانه هم مناسب سلیقه‌های مختلف تولید می‌شود که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه چند نمونه از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

1. ادکلن مردانه دلچه گابانا لایت بلو اینتنس

یک عطر مردانه تند و خنک با جذابیت خاص و ماندگاری بالای رایحه ادکلن مردانه دلچه گابانا لایت بلو اینتنس است. دلچه گابانا که سرزندگی، انرژی و حیات را در فضا تزریق می‌کند آغازی تندوتیز و خنک از بوی دریا را در خود پنهان کرده است. این ادکلن دوست‌داشتنی با رایحه پرتقال ماندارین و گریپ‌فروت شروع شده و در میانه به رایحه سرو کوهی و نت‌های دریایی می‌رسد. نت پایانی این بهترین عطر اماراتی مشک و عنبر است.

2. ادکلن تق هرمس

یکی دیگر از عطرهای تولید کشور امارات در فهرست بهترین عطر اماراتی مردانه قرار دارد، ادکلن مردانه تق هرمس است که رایحه‌ای اساطیری دارد و آرامشی عمیق را در خود پنهان کرده است. ویژگی منحصربه‌فرد تق هرمس غالب‌بودن رایحه خوش چوب است. تق هرمس با روایح گریپ‌فروت و پرتقال آغاز می‌شود تا در نت میانی رایحه فلفل، سنگ چخماق و گل عطری را نمایان کند. عطر اماراتی تق هرمس با رایحه‌هایی از گیاه خس‌خس، سرو، نعنا هندی و بنزوئن به پایان می‌رسد.

3. ادکلن بلو اجمل مردانه

یک عطر عربی اصل مردانه از شرکت عطر عربی اجمل، با نام بلو اجمل مردانه با رایحه خنک و شیرین خود بسیار جذاب و خواستنی است. نت‌های آغازین بلو اجمل، بهترین عطر اماراتی اصل شامل رایحه ترنج، هندوانه و اسطوخودوس است. در نت‌های میانی یاس و لاله مردابی فضا را آکنده می‌کنند و در پایان نیز رایحه مشک، کهربا و چوب صندل این ادکلن مردانه را در مشام روح و جان ماندگار می‌کنند.

فروشگاه عطر نشاط تنها محصولات اصل با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می‌کند و در این زمینه بسیار دقیق عمل می‌کند. علاوه بر عطر و ادکلن‌هایی که به‌عنوان بهترین عطر اماراتی مردانه معرفی شدند عطرهای دیگری نیز وجود دارند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • ادکلن دیویدوف کول واتر
  • ادکلن اجمل چمستری مردانه
  • ادکلن مردانه لطافه ماهر لگسی
  • ادکلن مردانه کرید اونتوس
  • ادکلن مردانه آمواژ
  • ادکلن مردانه ساواج
  • ادکلن مردانه جگوار کلاسیک بلک
  • ادکلن مردانه پاکورابان اینویکتوس
  • ادکلن رصاصی لایقاوم پور هوم مردانه
  • ادکلن مردانه لالیک انکر نویر
  • ادکلن مردانه کرید اونتوس

جمع‌بندی

برای خرید عطر اماراتی اصل آن را تنها از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. فروشگاه عطر نشاط عرضه‌کننده عطر و ادکلن اماراتی است که محصولات اصل را از شرکت‌های تولیدکننده خریداری کرده و در ایران با تضمین کیفیت بالا به فروش می‌رساند. قیمت عطر اماراتی عرضه‌شده در این فروشگاه دقیقاً مطابق با قوانین وضع شده توسط شرکت تولید‌کننده است.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1070]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن