تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798344488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مراسم تشریفاتی بیست و چهارمین دوره جایزه ترویج علم، برگزیدگان بخش تلاش خلاقانه در ترویج علم معرفی شدند.


واضح آرشیو وب فارسی::


در مراسم بیست و چهارمین دوره جایزه ترویج علم و اختتامیه دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران که امروز (۲۵ ابان‌ماه) در تالار ایوان شمس برگزار شد، برگزیدگان این جایزه تقدیر شدند.



در بخش تلاش پایدار، برگزیده تندیس و لوح سپاس شهرداد میرزایی بودند. او به خاطر نقش مهمی که در تأسیس انجمن ترویج علم ایران و بنیانگذاری جایزه ترویج علم داشته است، تجلیل شد. این تقدیر به خاطر سال‌ها تلاش مسئولانه و هدفمند برای توسعه و تعمیق فرهنگ علمی در جامعه، پشتیبانی صمیمانه و فروتنانه از فعالیت مروجان علم، نوآوری در صنعت نشر و عرضه کتاب و ترویج کتاب‌خوانی بود.

علی دهباشی نیز در بخش تلاش پایدار به عنوان برگزیده تندیس و لوح سپاس تجلیل شد. او به خاطر سالها تلاش بی‌وقفه، همه‌جانبه، امیدوارانه و آزادمنشانه در عرصه فرهنگ، به ویژه تلاش چشمگیر در جلب توجه جامعه نسبت به زندگی و آثار بزرگان اندیشه، علم، ادب و هنر، این تقدیر را دریافت کرد.

در بخش ادبیات کودک (بزرگداشت توران میرهادی)، ایران گرگین برگزیده تندیس و لوح سپاس شد. این تقدیر به منظور تقدیر از تلاش مسئولانه، هدفمند، همه‌جانبه، انسانی و اخلاقی در ترویج علم و آگاهی و نقش موثر در عمومی سازی ادبیات کودک در حوزه‌های مختلف و تلاش و همکاری مستمر در تالیف نخستین فرهنگنامه کودکان و نوجوانان ایرانی با رویکرد دانش بومی اهدا شد.


در مراسم تشریفاتی برگزیدگان بخش تلاش خلاقانه در ترویج علم اعلام شدند. معصومه میرحسینی انارک به دلیل فعالیت‌هایش در عمومی‌سازی دانش، ایجاد و تجهیز مراکز علمی و نجومی در مناطق محروم و پرورش نسلی از مروجان علم در جنوب شرق کشور، برگزیده اول تندیس و لوح سپاس شد.

احمد کریمی نیز به دلیل تلاش مستمر و گسترده در حوزه نجوم، ستاره‌شناسی، زمین‌شناسی و طبیعت‌گردی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آسمان‌نمای گنبدمینا برای برگزاری شب‌های رصدی، برگزیده دوم تندیس و لوح سپاس شد.

در بخش محیط زیست، پویا نیکجو به دلیل تلاش خلاقانه در عمومی‌سازی دانش از طریق آموزش محیط زیست و بوم گردشگری، توجه به رویکرد کاوشگری در طبیعت برای کودکان و نوجوانان و فعالیت‌های حرفه‌ای و داوطلبانه در نواحی مختلف ایران، برگزیده تندیس و لوح سپاس شد.

در بخش رسانه و ترویج علم، ذوالفقار دانشی به دلیل تلاش بیست ساله در ترویج علم از طریق رسانه‌ها، ویرایش و ترجمه کتاب‌های علمی، آموزش روزنامه‌نگاری علم و برگزاری دوره‌های آموزشی علمی، به ویژه برای نوجوانان، برگزیده تندیس و لوح سپاس شد.

موزه صلح تهران نیز به دلیل فعالیت‌های علمی و آموزشی با هدف ترویج فرهنگ صلح و ایجاد محیطی برای گفتگو، پژوهش و فرهنگ‌سازی جایزه تندیس و لوح سپاس در بخش نهادها و سازمان‌های مروج علم را دریافت کرد.

مراد حاصل پشنگه به دلیل تلاش برای اعتلای علم و اندیشه در بین دانش‌آموزان عشایر فارس و خوزستان، برگزیده تندیس و لوح سپاس در بخش معلمان مناطق محروم شد.

در پایان، مستند علمی "کاپیتان من" به کارگردانی بهرام رادان به دلیل تلاش برای عمومی‌سازی دانش از طریق برقراری ارتباط با جامعه و ترویج مفاهیم تعلمی پیچیده به صورت ساده و جذاب در قالب یک مستند تلویزیونی، برگزیده تندیس و لوح سپاس در بخش فیلم و مستند شد. این مستند به نحوه برقراری ارتباط با جامعه و ترویج مفاهیم علمی، به ویژه در بین جوانان، توجه ویژه‌ای داشت.

این مراسم تشریفاتی هر ساله برگزار می‌شود و به منظور تشویق و قدردانی از فعالانی که در ترویج علم و افزایش آگاهی جامعه نقش برجسته‌ای داشته‌اند، برگزار می‌شود. این برنامه‌ها به عنوان یک انگیزه برای افراد دیگر علاقه‌مند به ترویج علم و فرهنگ علمی عمومی، عمل می‌کنند.

 


 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 802]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن