تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799025447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی بهترین دستگاه بسته بندی در ایران از نگاه تیم البرز ماشین کرج


واضح آرشیو وب فارسی::


دنیای امروزی سرشار از علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف است که توانسته اند دنیای بشری را تا حد بسیار زیادی تغییر دهند. این تغییرات در برخی مواقع به نفع بشریت است و در برخی مواقع به ضرر دنیا و محیط اطراف ماست. در سالهای اخیر مهندسین و دانشمندان با ورود به دنیای دستگاههای بسته بندی توانسته اند رشد بسیار خوبی را در این زمینه ایجاد کنند. این رشد هم در زمینه طراحی، ساخت و تولید دستگاههای بسته بندی است و هم در زمینه رعایت بهداشت و جلوگیری از آلودگی محصولات تولیدی اعم از خوراکی و بهداشتی است. با بسته بندی کردن محصولات میتوان میزان تولید را افزایش داد و بازار فروش بهتر و پرفروشی را تجربه کرد. دستگاههای بسته بندی از دنیای بزرگی برخوردار هستند و میتوان در زمینه های مختلف و با محصولات متنوع از دستگاههای بسته بندی خاصی استفاده کرد. در این مطلب تلاش خواهیم کرد تا شما را با چند نمونه از دستگاههای بسته بندی و ویژگی های برتر آن ها آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید. 

انواع دستگاه بسته بندی

دستگاههای بسته بندی را از چند منظر میتوان دسته بندی کرد. معمولا دستگاه بسته بندی به دستگاههای بسته بندی گرانولی، پودری و مایع تقسیم میشوند که هر کدام قابلیت های کاربردی در راستای بسته بندی محصولات دارند. بعنوان مثال دستگاههای بسته بندی گرانولی میتوانند به آسانی هر نوع مواد گرانولی نظیر حبوبات، خشکبار، غلات و... را به آسانی در وزن های متنوع بسته بندی کنند. دستگاههای بسته بندی پودری نیز میتوانند هر نوع محصول پودری خوراکی، شیمیایی و... را داخل بسته بندی های متنوع پُر و بسته بندی کنند. در بازار دستگاههای بسته بندی میتوانید دستگاههای بسته بندی متنوع با ظرفیت ها و امکانات متنوعی را مشاهده کنید. ولی در این مطلب قصد داریم تا چند دستگاه بسته بندی منحصر به فرد را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید. 

دستگاه بسته بندی دوی پک ( پاکت ایستاده )

دستگاه بسته بندی دوی پک یا همان پاکت ایستاده، نوع خاصی از دستگاههای بسته بندی هستند که میتوانند بصورت کاملا اتوماتیک محصولات متنوع گرانولی، پودری و مایع را داخل پاکت های ایستاده پر کند و عملیات بسته بندی را انجام دهند. این نوع دستگاهها با قابلیت های بسیار خوب و پیچیده ای که دارند توانسته اند سرعت و دقت تولید را افزایش دهند و قدرت رقابت تولید کننده را در بازارهای فروش بالا ببرند. دستگاه بسته بندی دوی پک میتواند بسته به نیاز تولید کننده از بسته های 50 تا 2000 گرمی را بسته بندی و آماده فروش کند. سرعت بسته بندی در این دستگاه با تغییر وزن کاملا متغیر میباشد و چیزی در حدود 10 تا 20 بسته در دقیقه میتواند بسته بندی کند. این دستگاه در سال گذشته بصورت انحصاری توسط البرز ماشین کرج طراحی، تولید و به بازار ارائه شد. 



دستگاه بسته بندی ساشه پنج کاره

ابتدا اجازه دهید کمی راجع به ساشه اطلاعاتی را به شما بدهیم. ساشه در حقیقت بسته بندی های تک نفره ای است که با مواد گوناگون پر و سپس بسته بندی میشود. این نوع بسته بندی ها را امروز میتوان در انواع اشکال مختلف و در وزن ها و محصولات متنوع مشاهده کرد. انواع سس های تک نفره، نمک، ادویه جات و... در این دسته از بسته بندی ها قرار میگیرند. دستگاههای بسته بندی ساشه معمولا برای بسته بندی محصولات مختلف از تکنولوژی و قابلیت های متفاوتی برخوردار هستند. به این معنی که در صورت نیاز تولید کننده به تولید محصولات مایع، حتما میبایست دستگاه خاصی که مایع را بصورت ساشه بسته بندی کند خریداری کند و نمیتوان با همین دستگاه، محصولات پودری را نیز بسته بندی کرد. به همین منوال نوع شکل بسته بندی نیز در دستگاههای مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. در دستگاههای بسته بندی ساشه شما چند نوع حالت بسته بندی با نام های مدادی، هرمی، سه طرف دوخت و چهار طرف دوخت را مشاهده میکنید که هر کدام دستگاه خاص خود را نیاز دارند. 

شرکت البرز ماشین کرج در ایران توانسته با تکیه بر دانش متخصصان ایرانی اقدام به طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی ساشه ای با نام دستگاه بسته بندی ساشه پنج کاره کند. این دستگاه میتواند هر سه حالت بسته بندی ساشه ای یعنی هرمی، مدادی و سه طرف دوخت را با فشردن یک دکمه انجام دهد و برای بسته بندی های اینچنینی نیاز به خرید دستگاه بسته بندی مجزا نیست. در ضمن توسط این دستگاه هم محصولات مایع و هم محصولات پودری قابل بسته بندی هستند. یعنی شما با خرید یک دستگاه میتوانید کار 5 دستگاه را انجام دهید. این امر سبب میشود تا هزینه های تولید برای تولید کننده تا حد زیادی کاهش پیدا کند و در مقابل قدرت رقابت در بازار افزایش پیدا کند. این دستگاه بصورت منحصر به فرد در شرکت مذکور طراحی و ساخته میشود. 

دستگاه بسته بندی تمام مکانیک

دستگاههای بسته بندی توزین دار برای حرکت قطعات خود از نیروی پنوماتیک یا همان باد استفاده میکنند. دستگاه بسته بندی تمام مکانیک البرز ماشین کرج که از دستگاههای منحصر به فرد ساخته شده توسط این کمپانی است توانسته تمامی قطعات پنوماتیکی را حذف کند و بدون نیاز به کمپرسور هوا به فعالیت بپردازد. با استفاده از این نوع دستگاه تمام مکانیک میتوانید از افزایش طول عمر دستگاه خود اطمینان حاصل کنید و در ضمن از هزینه های مضاعف دستگاههای بسته بندی توزین دار نیز خلاص شوید. هزینه نگهداری دستگاه در این حالت بسیار پایین است و همین امر میتواند به کاهش هزینه های تولید و افزایش میزان فروش محصول کمک شایانی کند. این نوع دستگاهها در انواع دو، چهار و شش توزین ساخته و روانه بازار میشوند. 

بهترین روش خرید دستگاه بسته بندی

برای خرید دستگاه بسته بندی ابتدا میبایست نیاز سنجی به عمل بیاورید و بعد از مشخص کردن نوع محصول و البته میزان تولید اقدام به بررسی دستگاههای بسته بندی موجود در بازار کنید. شرکت های بسیاری در بازار وجود دارند که از معتبرترین آن ها میتوان به البرز ماشین کرج اشاره کرد که با سابقه طولانی در زمینه تولید دستگاههای بسته بندی و دیگر دستگاهها، میتوانند بعنوان گزینه های خرید انتخاب شوند. شبکه های مجازی و اینترنت نیز میتواند به شما کمک کند تا قیمت دستگاهها را مشاهده، بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید دستگاه کنید. در این مطلب تلاش کردیم تا چند نمونه از دستگاههای بسته بندی با کیفیت بازار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در صورت نیاز اقدام به خرید آن ها کنید. خوشحال میشویم تا در صورت داشتن تجربه کافی در این زمینه، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در پایین همین مطلب در میان بگذارید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن