تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798441241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فواید خرید اینترنتی کتاب


واضح آرشیو وب فارسی::


مزایای خرید اینترنتی چیست؟ که اکثر مردم این نسل به آن روی آورده اند.

مزایای خرید اینترنتی برای خریداران، باعث راحتی آن‌ها می ‌شود، در خرید اینترنتی، پیدا کردن محصولات آسان‌ تر است و می‌ توانید بدون مراجعه به فروشگاه، محصولات را به راحتی و بدون زحمت سفارش دهید. همچنین زمان خرید اینترنتی، شما یک پرونده الکترونیکی از رسید خرید خود دریافت می کنید که ثبت سوابق را بسیار آسان تر می کند. گاهی اوقات که خرید اینترنتی انجام می دهید، در صورت نارضایتی می توانید محصول خریداری شده را مرجوع کنید. وقتی حال تان خوب نیست و حوصله بیرون رفتن از منزل را ندارید، می توانید با خرید اینترنتی کتاب های آموزشی خوب و مطالعه آن، لحظاتی مفیدی را برای خود یا حتی فرزندان تان به ارمغان بیاورید. شما باید چیزهایی را که باعث راحتی تان می شود، در خانه خود امتحان کنید.

 

سوالاتی که باید هنگام خرید آنلاین کتاب بپرسید:

 

آیا سایت مربوطه دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد؟

برخوردار است؟ HTTPS آیا سایت مورد نظر از گواهی امن

آیا آن ها نظرات منفی یا مثبتی از مشتریان دارند؟

اگر از خرید خود ناراضی هستید، آیا آن ها امکان بازپرداخت دارند؟

امکان خرید حضوری و یا امکان پرداخت در محل را دارند؟

آیا مشخصات کالا به صورت کامل ارائه شده است؟

آیا قیمت ها و مشخصات سایت درست و به روز هستند؟

 

دلایلی که بسیاری از مردم خرید آنلاین را دوست دارند:

راحتی.

قیمت های بهتر.

صرفه جویی در وقت و هزینه.

تنوع بیشتر.

مقایسه آسان قیمت.

بدون ازدحام.

کنترل بیشتر.

بدون فشار.

 

راحتی:

 

راحتی بزرگترین مزیت است. هیچ صفی برای منتظر ماندن یا صندوق داری برای ردیابی هنگام خرید شما وجود ندارد و می توانید در عرض چند دقیقه خرید خود را انجام دهید.فروشگاه ‌های آنلاین این فرصت را به ما می ‌دهند تا 24 ساعت شبانه روز بتوانیم خرید کنیم. هیچ جای بهتری برای خرید محصولات اطلاعاتی، مانند کتاب های الکترونیکی وجود ندارد که به محض پرداخت، فورا در دسترس شما قرار می گیرند. اقلام قابل دانلودی که به صورت آنلاین خریداری می شوند، به هیچ وجه نیاز به هر نوع ماده فیزیکی را از بین می برند و این به محیط زیست کمک می کند.

 

قیمت های بهتر:

 

معاملات ارزان ‌تر و قیمت‌ های بهتر به ‌صورت آنلاین در دسترس هستند، زیرا محصولات مستقیما از سازنده یا فروشنده بدون دخالت واسطه‌ ها به دست شما می ‌رسند. به علاوه، مقایسه قیمت‌ ها و یافتن معامله بهتر، آسان‌ تر است. بسیاری از سایت های آنلاین مانند سایت کتاب طلا کوپن های تخفیف همراه با کارت هدیه و تخفیفات ویژهبا درصد های بالا نیز ارائه می دهند.

 

صرفه جویی در وقت و هزینه:

 

با خرید اینترنتی دیگر نیازی نیست ساعت ها در ترافیک بمانید و به دنبال فروشگاه مورد نظر خود بگردید. همچنین دیگر نیازی نیست تایم زیادی از وقت خود را صرف جست و جو برای پارک خودروی خود کرده و یا هزینه ای بابت پارکینگ ها بپردازید. حال با توجه به این صرفه جویی ها، می توانید خرید کتاب را بهینه و مناسبی انجام دهید.

 

تنوع بیشتر:

 

با خرید آنلاین تقریبا هر برند یا کالایی که به دنبالش هستید را می توانید پیدا کنید. شما می توانید به جای محدود شدن به جغرافیای خود، از خرده فروشان در سایر نقاط شهر خرید کنید. انتخاب بسیار بیشتری از رنگ ها و اندازه ها نسبت به آن چه در خرید محلی پیدا می کنید در اختیار شما قرار دارد. به علاوه، موجودی بسیار زیادتر است، بنابراین، شما همیشه می توانید اندازه و رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید. برخی از فروشگاه ‌های آنلاین حتی سفارش ‌هایی را برای اقلام موجود در انبار می ‌پذیرند، یعنی اگر موجودی داخل سایت صفر باشد، آن را موجود کرده و پس از موجود شدن ارسال می‌ کنند.

 

مقایسه آسان قیمت:

 

مقایسه و تحقیق در مورد محصولات و قیمت آن ها به صورت آنلاین، بسیار ساده تر است. برای مثال، اگر در حال خرید لوازم خانگی هستید، می ‌توانید نظرات مصرف‌ کنندگان و مقایسه محصولات را برای همه گزینه‌ های موجود در بازار، با پیوند هایی به بهترین قیمت‌ ها، بیابید.

 

بدون ازدحام:

 

اگر فردی هستید که هنگام خرید از شلوغی متنفرید. به خصوص در تعطیلات، جشنواره ها یا آخر هفته ها. همچنین، له شدن در ازدحام خریداران گاهی باعث می شود احساس عجله یا عجله کنیم. شما مجبور نیستید برای جای پارک بجنگید. با خرید آنلاین کتاب می توان از همه این مشکلات جلوگیری کرد.

 

کنترل بیشتر:

 

بسیاری از اوقات، وقتی خرید های معمولی را انتخاب می کنیم، خیلی بیشتر از هزینه برنامه ریزی شده خرید می کنیم و در نهایت اقلامی را خریداری می کنیم که دقیقا آن چیزی نیست که می خواستیم یا چیز بهتری در فروشگاه پیدا نمی کنیم. با خرید آنلاین، دیگر لازم نیست اجازه دهید موجودی فروشگاه تعیین کند که چه چیزی بخرید، می توانید دقیقا آن چه را که می خواهید و نیاز دارید خریداری کنید.

 

بدون فشار:

 

اغلب اوقات، وقتی خارج از خانه برای خرید هستیم، در نهایت چیزهایی می خریم که واقعا به آن ها نیاز نداریم، همه به این دلیل است که مغازه داران به ما فشار می آورند یا از مهارت های فروش خود برای وادار کردن ما به این خرید ها استفاده می کنند.



همان طور که خرید اینترنتی فواید بسیاری دارد، ضررهایی نیز دارد، که عبارت اند از:

 

مشکلات حمل و نقل و تاخیر:

 

حتی بزرگترین و بهترین شرکت ‌های حمل‌ و نقل و خرده ‌فروشی‌ های آنلاین روزهای بد خود را می‌ گذرانند، بنابراین، هیچ راهی برای اطمینان از این که خریدتان را به موقع تحویل بگیرید، وجود ندارد، مگر این که، آن را حضوری از فروشگاه تحویل بگیرید. اقلام بیشتر از آن چه تصور کنید گم می شوند، منحرف می شوند، آسیب می بینند یا به آدرس اشتباه تحویل داده می شوند.

 

صرف زمان بیش از حد آنلاین:

 

اگر شغل شما مستلزم این باشد که تمام روز به کامپیوتر نگاه کنید، ممکن است در تمام این مدت زمانی که صرف نگاه به صفحه نمایش می کنید، خسته شوید. خرید آنلاین می تواند بدون آن که متوجه شوید، بیشتر روز را آنلاین بمانید. اینترنت مکان خوبی برای بازدید است، اما احتمالا نمی خواهید در آن جا زندگی کنید.

 

تماس کم تر با جامعه:

 

اگر تمام تجارت خود را به صورت آنلاین انجام دهید، هرگز مجبور نخواهید بود خانه خود را ترک کنید. این ممکن است برای مدتی عالی باشد، اما گاهی اوقات، ممکن است بخواهید به بیرون بروید، کمی هوای تازه نفس بکشید، مناظر را تماشا کنید، با افراد واقعی صحبت کنید، در جامعه خود شرکت کنید و فقط بخشی از جمعیت باشید. گاهی اوقات، یک مانیتور کامپیوتر نمی تواند با یک ارتباط انسانی واقعی رقابت کند.

 

شما دقیقا نمی دانید چه چیزی به دست می آورید:

 

شما دقیقا نمی دانید چه چیزی به دست می آورید، مگر این که از نزدیک با یک برند یا محصول آشنا باشید. اندازه ها اغلب نادقیق هستند. شما نمی توانید بافت، پارچه، تناسب، برش، کیفیت، وزن یا دوام را فقط با دیدن یک عکس تعیین کنید. محصولاتی که عالی به نظر می ‌رسند ممکن است وقتی آن ها را در دستان خود می‌گیرید، ظاهری شبیه، اما ناخوشایند یا ارزان داشته باشند.

 

بازگشت می تواند پیچیده باشد:

 

برخی از فروشندگان این فرآیند را آسان می کنند، اما بسیاری از آن ها بازگرداندن کالای خود یا بازپرداخت وجه را برای شما سخت می کنند. بسیاری از اوقات، شما نمی توانید هزینه های حمل و نقل را بازپرداخت کنید. اگر کالای خود را به صورت دستی انتخاب کنید، نیازی به بازگرداندن کالاهای مکرر ندارید.

 

وب سایت های غیر دوستانه، کلاهبردار یا پیچیده:

 

برخی از سایت ها از شما می خواهند که به لیست پستی آن ها بپیوندید و لغو اشتراک را غیرممکن می کنند. برخی آدرس ایمیل شما را به دیگران می فروشند، بنابر این، ایمیل شما پر از تبلیغات است. گاهی اوقات، سایت ها توضیحات خوب یا دقیقی از کالا ارائه نمی دهند، یا شما نمی توانید نحوه خرید یا بازگرداندن یک کالا یا صحبت با خدمات مشتری را بیابید.

 

بدون پشتیبانی از خرده فروشان محلی:

 

اگر همه شروع به انجام تمام خریدهای خود به صورت آنلاین کنند، همه فروشگاه های محلی از بین می روند. وقتی همه فروشگاه‌ های شهر از بین بروند، مجبور می‌ شویم برای خرید از یک فروشگاه واقعی دورتر و دورتر شویم. بسیاری از مردم و مکان ها قبلا تأثیرات منفی و گاه ویران گر تجارت الکترونیک را تجربه کرده اند، که مشاغل را از بین می برد و اقتصادهای محلی را ویران می کند.

 

در آخر

 

شما می توانید برای خرید آنلاین کتاب مورد نظر خود اعم از: کتاب های مذهبی، داستان و رمان، کودکان و نوجوانان، کتاب های تاریخی و... وارد سایت اینترنتی کتاب طلا شوید و به راحتی اقدام به خرید هرنوع کتابی که می خواهید کنید. همچنین، اگر هنگام خرید اینترنتی کتاب به مشکلی برخوردید، با مراجعه به بخش سوال و پرسش و یا با شماره ارائه شده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

https://ketabtala.com فروشگاه اینترنتی کتاب طلا |






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 743]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن