تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798697375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترازوی فروشگاهی Px7500Plus محصول جدید صنایع پند


واضح آرشیو وب فارسی::

ترازوی فروشگاهی از جمله ترازو فروشگاهی پند یکی از پرکاربرد ترین و به عبارت دیگر از حیاتی ترین تجهیزات مورد نیاز فروشگاه ها بخصوص میادین میوه و تره بار، فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های زنجیره ایی، سوپر گوشت و آجیل و خشکباربه شمار می آید. در این راستا اولین نمونه از ترازوی فروشگاهی پند Px7500 با بهره گیری از سال ها تجربه و تخصص در طراحی و تولید سیستم های توزین دیجیتال، با توجه به نیاز بازار و پیش بینی تحولات آتی در نیمه اول دهه 80 شمسی به عنوان اولین ترازوی فروشگاهی مجهز به پرینتر روانه بازار میوه و تره بار شد. بالا بودن کیبرد، کاربری ساده، امکانات بروز و ظرافت در طراحی نه تنها اقبال عمومی صنف فروشگاهی بخصوص میادین میوه و تره بار را به همراه داشت بلکه شرکت های رقیب بر مبنای ترازوی فروشگاهی پند Px7500  محصولات مشابه خود را تولید کردند.


ترازوی فروشگاهی پند Px7500

مهمترین عامل در طراحی و تولید این مدل از ترازوی فروشگاهی پند، ارايه محصولی بوده که تمامی نیازهای عام فروشگاهی بخصوص صنف میوه و تره بار را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. در اوایل سال 1401 گروه طراحی و توسعه برند پند با بروز رسانی و برطرف نمودن مشکلات Px7500 ترازوی فروشگاهی پند مدل Px7500Plus را با استفاده از مدرنترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به صورت تمام دیجیتالی با قابلیت های جدید طراحی نمود. این محصول در 4 ظرفیت 30، 40، 50 و 70 کیلوگرم و دقت های 1، 5 و 10 گرم تولید می گردد.

از مهمترین تفاوت های ترازوی فروشگاهی Px7500Plus با نمونه قدیمی تر آن می توان به تغییر نوع و سایز LCD از 2.8 اینچ به 3.5 اینچ تمام رنگی با وضوح بالا و جذابیت بصری (9 تم رنگی) کاربر چسند، مجهز بودن به Wi-Fi و قابلیت شبکه سازی، حافظه بسیار بالا و 2 خروجی Rs232 اشاره کرد.

عملیات فروش: 8 رقم جمع کل، 7 رقم قیمت واحد و 6 رقم وزن

در سری ترازو فروشگاهی پند Px7500Plus قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به شکل کاربردی و ساده پیش بینی شده است. ذخیره سازی 84 حافظه مستقیم و 999 حافظه غیر مستقیم شامل: شماره حافظه، نام کالا، وزن.تعداد، کد کالا، بارکد، تخفیف و مالیات می باشد که نمایشگر LCD 3.5 اینچی 2 طرفه با وضوح بالا در کنار جذابیت بصری و فضای کاربری بسیار ساده دسترسی به منوی تنطیمات به منظور استفاده از حافظه دستگاه، فروش، گزارش گیری روزانه-هفتگی-ماهانه را سهولت می بخشد. عملیات فروش در ترازوی فروشگاهی دیجیتال پند Px7500Plus به دسته کلی تقسیم می گردد: 1. فروش از حافظه (مستقیم یا غیر مستقیم) و 2. فروش دستی که هر کدام به 2 قسمت فروش وزنی و فروش تعدادی تقسیم می شوند. منظور از فروش دستی فروش کالاهایی ست که در حافظه دستگاه تعریف نشده اند. در این محصول نه تنها امکان فروش همزمان به 3 مشتری وجود دارد بلکه عملیات فروش همزمان می تواند ما بین فروش به مشتری هم انجام گردد و نیازی نیست تا فاکتور مشتری اول بسته شود. در نهایت هنگام فروش به هر کدام از مشتری ها، اگر کلید "حاصل" فشار داده شود، در هر حالت مجموع کل فروش روی نمایشگر قیمت کل و تعداد فروخته شده روی نمایشگر قیمت واحد نشاده داده شده و در صورت فشار دادن کلید "ثبت" فاکتور متناطر با هر مشتری از پرینتر داخلی خارج می گردد.

گزارش گیری و انبارداری

ترازو پند Px7500Plus قابلیت ارائه انواع گزارش ها را به همراه دارد. گزارش گیری تجمیعی (وزنی و ریالی)، گزارش ریز اقلام (وزنی، تعداد و ریالی)، گزارش گیری از فروش دستی – تعدادی – وزنی، گزارش گیری روزانه، هفتگی و ماهانه.

تعیین نقطه سفارش (نقطه سر-به-سر) به منظور عملیات انبار داری از دیگر قابلیت ترازوی پند Px7500 Plus می باشد. به عنوان مثال در سوپر میوه برای هر کدام از اقلام می توان نقطه سر-به-سر برای سفارش مجدد تعیین نمود. در حقیقت نقطه سر-به-سر حداقل وزن هر نوع میوه در انبار می باشد و زمانی که حجم کل هر قلم در انبار به نقطه سر-به-سر برسد، ترازو به کاربر اخطار سفارش مجدد می دهد.

نمایشگر LED و LCD دو طرفه

یکی از تفات های بارز تمامی مدل های ترازوهای فروشگاهی پند در مقایسه به محصولات رقبا قابلیت نشان داده 8 رقم جمع کل و 7 رقم قیمت واحد و 6 رقم وزن می باشد که با توجه به افزایش افسارگسیخته قیمت ها و بالا رفتن ارزش خرید، این قابلیت مدیریت عملیات فروش توسط کاربر را سهولت می بخشد و رقم های بالای 1 میلیون تومان بدون نیاز به عملیات اضافه در هر دو نمایشگر نشان داده می شود. ترازوی فروشگاهی پند Px7500Plus این امکان را می دهد تا در هر لحظه گزارش مقدار فروش روزانه با فیلترهای نوع کاربر و  بازه زمانی صادر شود. به این صورت کاربر می تواند گزارش کلی فروش، مرجوعی، فروش وزنی/تعدادی، فروش دستی و صندوق را به سادگی بدست بیاورد. این نوع ترازوی دیجیتال فروشگاهی تا 6 مدل گزارش فروش به صورت تجمیعی و ریز اقلام ارایِه می دهد. بعلاوه امکان اظافه کردن مالیات و تخفیف برروی هر کالا وجود دارد.

قابلیت های اتصال ترازو پند

با پیچیده تر شدن عملیات های خرید و فروش یکی از مهم ترین الزامات  بی قید و شرط ترازو های دیجیتال فروشگاهی در عصر جدید، قابلیت اتصال به تجهیزات جانبی فروشگاهی می باشد. ترازوی فروشگاهی پند Px7500Plus علاوه بر مجهز بودن به پرینتر حرارتی فارسی، تمامی قابلیت های اتصال مورد نیاز برای مصارف عام فروشگاهی را به همراه دارد که از مهترین ها می توان به قابلیت اتصال به تمامی پایانه های بانکی از جمله بانک شهر، سامان کیش، به پرداخت ملت، سداد، سابین، ، ایران کیش، آسان پرداخت پرشین، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان، لیبل پرینتر، کامپیوتر و رله می باشد. بعلاوه ترازو پند Px7500Plus قابیت اتصال به نرم افزارهای حسابداری و انبارداری همچون راهکاران و هلو را به همراه دارد. با اینحال مهمترین ویژگی های این محصول جدید قابلیت شبکه سازی و اتصال به Wi-Fi می باشد.


Px7500 Plus

خرید ترازوی فروشگاهی پند Px7500 plus

ترازو یکی از تجهیزات اساسی در تمامی اصتاف و صنایع می باشد که کاربردهای متنوعی را دارد؛ توزین مواد ورودی، توزین در خط تولید و بسته بندی. از این بین ترازو فروشگاهی مهم ترین تجهیز مورد نیاز انواع فروشگاه ها از جمله سوپر مارکت، میوه فروشی، عطاری، سوپر گوشت و فروشگاه های زنجیره ایی می باشد. اصلی ترین فاکتور در خرید ترازو از جمله خرید ترازو فروشگاهی نحوه استفاده از ان می باشد.

اولین نکته در خرید ترازوی پند در نظر گرفتن حداکثر وزن کالاهاییست که نیاز به توزین آن دارید. توجه داشته باشید که ظرفیت ترازو باید از این میزان بالاتر باشد. از طرف دیگر توجه داشته باشید که ترازوهای فروشگاهی طیف متنوعی از قابلیت ها را ارائه می دهند. بنابراین انتخاب نوع ترازو می بایست بر مبنای نیاز شما و کاربری شما صورت پذیرد. علاوه بر قابلیت محاسبه قیمت بر مبنای وزن در زمان خرید ترازو موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • یکی از مهم ترین نکات در خرید ترازو فروشگاهی، توجه به منوی کاربری محصول می باشد. پر واضح است که منوی کاربر پسند اطمینان از عملکرد کاربر در انجام عملیات فروش را افزایش می دهد. از بارزترین تفاوت های ترازو فروشگاهی پند Px7500 Plus با مدل های قدیمی تر، منوی کاربری بسیار ساده با انواع دسترسی ها در صفحات مختلف منوی تنظیمات می باشد. منوی کاربری از طریق نمایشگر LCD تمام رنگی (در 9 تم رنگی با رنگ بندی های مختلف) نمایش داده می شود. در صفحه اصلی عملیات فروش امکان فروش تا 25 کالا (چه تعدادی و چه وزنی) وجود دارد. دسترسی، وارد کردن اطلاعات و یا تغییر 84 حافظه اصلی صرفا با فشردن شماره حافظه امکان پذیر است.
  • حافظه یا PLU گزینه ایی مناسب بخصوص در فروشگاه هایی ست که تعداد کالاهای زیادی دارند. اطلاعات کالاها در حافظه ترازو ذخیره شده که به راحتی می توان آن ها را بازخوانی نمود. هر چند که این قابلیت برای مغازه های کوچک با تعداد کالاهای محدود کاربردی نمی باشد. بنابراین در زمان خرید ترازو فروشگاهی به حافظه دستگا در ارتباط با کسب و کار خود توجه کنید.
  • مجهز بودن به نمایشگر دو طرفه برای نشان دادن وزن، قیمت واحد و قیمت کل بسیار مهم است. ترازو پند Px7500 Plus دارای 3 نمایشگر LED دوطرفه بوده که 6 رقم وزن، 7 رقم قیمت واحد و 8 رقم جمع کل می باشد که رقم های بالای 1 میلیون تومان (000,000,10 ریال) تا 999,999,999  را بدون نیاز به هیچ گونه عملیات اضافی با نرم افزار ترازو، به راحتی نشان می دهد. از طرف دیگر از طریق نمایشگر LCD تمامی عملیاتی که توسط کاربر انجام می شود توسط خریدار قابل مشاهده می باشد.
  • ترازو فروشگاهی پند قابلیت نشان دادن واحد وزن به 2 واحد وزنی را دارد: کیلوگرم و پوند.
  • از دیگر امکانات مورد نیاز ترازو فروشگاهی قابلیت اتصال به تجهیزات الکترونیک جانبی می باشد. ترازو فروشگاهی پند Px7500 Plus از طریق 2 عدد پورت RS-232 قابلیت اتصال به تمامی چایانه های بانکی، کامپیوتر، رله، چاپگر خارجی، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی و نرم افزارهای حسابداری و انبارداری مانند راهکاران، هلو، سپیدار همکارن سیستم و پندار را دارا می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان و آشنایی با محصولت جدید فروشگاهی و صنعتی برند پند از طریق راه های ارتباطی درج شده در Pandco.com مستقیما با دفتر مرکزی شرکت صنایع پند در ارتباط باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 740]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن