تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798682261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا می ‌توان در ایران حساب پی پال داشت؟


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از شناخته شده ترین سرویس های پرداخت پول به صورت آنلاین، پی پال (paypal) است. این روش پرداخت اینترنتی، در بسیاری از کشورهای دنیا دارای کاربر بوده و چندین میلیارد معامله از طریق آن در هر فصل صورت می گیرد. پی پال روش های زیادی را از زمان ظهورش تا کنون ایجاد کرده است تا مشترانش به راحتی محصولات را بخرند و برای پرداخت و دریافت پول به صورت آنلاین، نگرانی نداشته باشند. این روش پرداخت، به دلیل تحریم های ایجاد شده، اجازه ایجاد حساب در ایران را به کاربران نمی دهد. از همین روست که برای افتتاح حساب پی پال از شرکت های واسطه باید بهره برد. مزیت بزرگ paypal به عنوان یک سرویس اینترنتی این  است که ارسال پول را در بسیاری از موارد به صورت رایگان انجام می دهد.

آموزش ساخت پی پال

دستورالعمل های دقیقی برای نحوه ایجاد یک حساب پی پال وجود دارد. در ابتدا باید در مرورگر وب خود به www.paypal.com  بروید و روی Sign Up در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. سپس، ثبت نام برای یک حساب شخصی پی پال را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد، لازم است تا اطلاعات اولیه حسابتان را کامل نمایید. آدرس ایمیل، رمز عبور (و کپی) و کشور خود را وارد کنید. سپس، در مرحله بعد، باید اطلاعات شخصی را که PayPal  برای اتصال حساب شما به کارت اعتباری، کارت نقدی یا بانک خود نیاز دارد، ثبت نمایید. اگر نمی ‌خواهید ایمیل ‌های اضافی از سوی این سرویس درباره به ‌روزرسانی ‌ها و تبلیغات در سرویس ‌های ارسال شود، علامت این کادر را برداشته و گزینه موافقم را انتخاب کنید.

سپس، به عنوان گزینه پی پال، کارت اعتباری خود را اضافه کنید. در مرحله بعدی بایست کارت اعتباری یا نقدی خود را به حساب پی پال خود پیوند دهید. این به شما امکان می دهد از فروشگاه ها به صورت آنلاین خرید کنید و خرید به طور خودکار از کارت اعتباری شما شارژ شود.

وقتی همه اطلاعات خود را پر کردید، روی Link Card کلیک کنید.  حساب بانکی خود را به عنوان گزینه پی پال اضافه نمایید. هنگامی که کارت اعتباری خود را به این حساب پیوند دادید، می توانید حساب بانکی خود را نیز به این حسابتان متصل نمایید. اکنون آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. بدون انجام این کار نمی توانید از حساب پی پال خود استفاده نمایید. پس از این کار، حساب PayPal شما آماده است.


وریفای اکانت پی پال

وریفای اکانت پی پال

در پی پال، فرآیند تأیید اطلاعات در حساب شما یا وریفای اکانتتان ضروری است. قبل از افتتاح حساب جدید یا استفاده از PayPal به عنوان روش پرداخت، باید آن را تأیید کنید. این تضمین می ‌کند که فقط افراد قابل اعتماد می ‌توانند حساب‌ه ای خود را در این سرویس  باز کرده و کار کنند.

 همچنین به شما آرامش می دهد که اطلاعات شما ایمن است و می توان تراکنش ها را در صورت لزوم به صورت ایمن انجام داد.

چرا تایید پی پال لازم است؟

اگر کالا یا خدمات را به صورت آنلاین بفروشید، به راهی برای پذیرش پرداخت از مشتریان نیاز دارید. پی پال یکی از محبوب ترین روش های پرداخت در جهان است، بنابراین منطقی است که آن را به عنوان ارائه دهنده پرداخت انتخاب کنید.

با این حال، مشتریان ممکن است بخواهند مطمئن شوند که اطلاعات حساس آنها، مانند داده های مالی، محافظت می شود. تأیید حساب PayPal راهی است که به مشتریان نشان می دهد که به ایمنی آنها اهمیت می دهید تا بتوانند به شما اعتماد کنند.



تایید پی پال برای فروش کالا

فروشندگان می توانند از این سرویس برای دریافت وجه جهت فروش کالا یا خدمات استفاده کنند. تأیید فروش کالا توسط حساب کاربری شما تکمیل می شود. برای تنظیم پرداخت جهت خرید کالا، باید یک حساب پی پال پرمیر یا بیزینس داشته باشید. برای تأیید اینکه شما فروشنده قانونی هستید، PayPal  از شما می ‌خواهد که از کارت شناسایی عکس ‌دار خود و عکسی از محل کسب ‌و کارتان تهیه کنید.

نحوه بررسی تایید حساب paypal

قبل از مدیریت موثر تراکنش های پی پال خود، باید بررسی کنید که آیا حساب پی پال شما تأیید شده است یا خیر. مراحل ذیل را در نظر بگیرید: 

  1. وارد حساب PayPal خود شوید روی حساب من کلیک کنید.
  2. بر روی Overview کلیک نمایید.
  3. به دنبال قسمتی با عنوان Status بگردید و آن را انتخاب کنید.

این بخش وضعیت تأیید حساب شما را نشان می دهد. اگر مقدار "تأیید شده" را نشان دهد، حساب شما وریفای شده است و می توانید به مدیریت تراکنش های خود ادامه دهید.



لیمیت شدن پی پال

پی پال یک پلت فرم پرداخت دیجیتال محبوب و قابل اعتماد است که توسط افراد و مشاغل برای انتقال امن پول بین حساب های تأیید شده استفاده می شود. صاحبان مشاغل آنلاین می توانند از طریق حساب تجاری PayPal خود از مشتریان دریافت داشته باشند. پی پال ابزاری مفید برای طیف گسترده ای از تراکنش های مالی است.

محدودیت انتقال اعمال شده توسط این روش پرداخت آنلاین، نقش مهمی در حفاظت از امنیت کاربران و حساب های بانکی مرتبط آنها دارد. اگر یک حساب تجاری پی پال دارید، ممکن است لازم باشد تصمیم بگیرید که آیا امنیت اضافی ارائه شده توسط محدودیت ‌های تراکنش ارزش تأخیر احتمالی را دارد یا اینکه توانایی انتقال بالا، سودمندتر است.

خوشبختانه، افزایش محدودیت ‌های انتقال PayPal نسبتاً آسان است و به شما امکان می‌ دهد مبالغ بزرگ ‌تری را از طریق حواله ‌های آن بدون به خطر انداختن امنیت بانکداری آنلاین خود ارسال کنید. PayPal، مانند سایر کیف پول ‌های الکترونیکی و پردازشگرهای پرداخت، محدودیت‌ های انتقال را برای محافظت از کاربران و موجودی آنها اعمال می ‌کند. این محدودیت ‌ها به عنوان یک اقدام امنیتی برای جلوگیری از انتقال ‌های غیرمجاز یا اشتباه، عمل می ‌کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 975]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن