تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798081280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت حیاط خلوت پوشش ساز


واضح آرشیو وب فارسی::

به غیر از سقف های معمولی و سقف های شیروانی، سقف های دیگری نیز به نام سقف حیاط خلوت وجود دارد. سقف نورگیر کاربردهای خاص خود را دارد. به نحوی که سقف حیاط خلوت شامل پوشش سقف فضاهای محدود: حیاط خلوت، گلخانه، سوله، مراکز مختلف اداری-تجاری، استخرها، پارکینگ خودرو و ... به عنوان سایبان یا نورگیر. علاوه بر پوششی در برابر نور خورشید استفاده می شود. به دلیل خاصیت ضد ضربه و نشکن جایگزینی بی نظیر برای سقف شیشه ای می باشد.

به عبارت دیگر، هزینه سقف حیاط خلوت قرار است پوشش مضر و آزاردهنده خورشید را پوشش دهد. در نهایت، برای انتقال نور طبیعی به محیط اطراف خود. در ادامه بیشتر در مورد این نوع سقف معروف به سقف حیاط خلوت که برگرفته از ورق پلی کربنات فایبر گلاس و... می باشد صحبت خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید تا با این نوع سقف و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شوید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی قیمت تراس حیاط خلوت

 

همانطور که یادآور شدیم؛ آنها بیشتر از نورگیر سقفی  برای جلوگیری از نور یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند. برخی از ویژگی های بارز این نوع سقف عبارتند از که آنها را به عنوان اولین انتخاب و اولویت اصلی مردم برای پوشش انتخاب می کنند آنها گلخانه، پاسیو، حیاط خلوت، تراس، پل های پیاده روی و غیره به کار می رود  از دیگر نکات جالب این نوع سقف ها می توان به زیبایی خیره کننده و همچنین آن ها اشاره کرد گفته می شود رنگ های متنوع و جذاب آن زیبایی خاصی ایجاد می کند.ورق های سقف حیاط خلوت پلی کربنات بیشتر برای کاربردهای مختلف از جمله عایق صدا و حرارت استفاده می شود.

 

کاربردها و ویژگی های قیمت تراس حیاط خلوت امروزه به قدری بالاست که استفاده از آنها به عنوان جایگزینی برای سقف شیشه ای، بسیار بیشتر شده است.

در چنین شرایطی استقبال بی نظیر مردم از استفاده از سقف کاذب به جای سقف شیشه ای بوده است. از سوی دیگر، این نوع سقف ها دارای مزیت ایمنی و استحکام فوق العاده ای هستند.

 آمار نشان می دهد که مقاومت تراس حیاط خلوت در برابر ضربه 250 برابر شیشه است و از ضخامت بسیار بیشتری بهره می برد. با توجه به این ویژگی های منحصر به فرد و استثنایی، سقف کاذب جایگزینی بی بدیل برای سقف شیشه ای محسوب می شود.

 با توجه به ویژگی های منحصر به فرد قیمت تراس حیاط خلوت، آنها را به تولید انبوه رساندند اگر می خواهید از یک سایبان با آخرین تکنولوژی برای جلوگیری از نور یا ایجاد سایبان برای اهداف مختلف استفاده کنید، برای دیدن انواع طرح های تراس حیاط خلوت می توانید وارد دفاتر تولید آنها شوید و برای خرید آنها مشاوره لازم را با مسئولین انجام دهید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و بیشترین بهره را ببرید 

. نکته مهمی که در ساخت و تولید این نوع سقف ها مورد توجه قرار می گیرد این است. لازم به ذکر است که معمولاً سازه های فلزی سقف های این نوع به صورت قوسی یا شیبدار می باشد. این موضوع به نوبه خود اهمیتی مضاعف به آنها بخشیده و زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می بخشند. ورق های نشکن و مقاوم در برابر ضربه سقف حیاط خلوت مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد. اینها ویژگی های کلیدی است که در طراحی و ساخت این نوع سقف ها مشاهده می شود. ساخت و طراحی این گونه سقف ها بسیار شفاف هستند و نور زیادی از آنها عبور می کند. پوشش طراحی شده در تراس حیاط خلوت نیز تا سالیان سال به شما آرامش می دهد

 

 

سقف نورگیر برای حیاط خلوت بخرید و سفارش دهید

اگر می خواهید بهترین نورگیر را برای گلخانه خود انتخاب کنید یا می خواهید انواع سقف ها از جمله تراس ها را بپوشانید در صورت لزوم از سقف های شیب دار، کاذب، سقف پارکینگ، پارتیشن بندی، پوشش سقف پاسیو یا هر نوع پوشش سقف دیگری استفاده کنید. قبل از خرید این نوع سقف ها باید گفت چه باید کرد حتما به یکسری نکات و عوامل توجه کنید. از جمله این نکات

 

قبل از خرید سقف پلی کربنات می توان به نکات زیر اشاره کرد:

 

1- ضخامت مناسب قیمت سقف حیاط خلوت

ضخامت مورد استفاده در این نوع سقف باید بر اساس نوع ساختمان و میزان استفاده باشد

 

شما از روی آنها تصمیم بگیرید و در نظر بگیرید که آیا ضخامت استفاده شده در این نوع سقف نیاز شما را برآورده می کند یا خیر.

 

و آیا این پوشش های مختلف می توانند سقف را از هرگونه پدیده طبیعی و غیر طبیعی محافظت کنند؟

 

2- ورق قیمت مصالح سقف حیاط خلوت

در هنگام خرید باید به جنس ورق ها نیز توجه کرد

 

زیرا برخی مواد تقلبی و نامرغوب در بازار وجود دارد که به زودی خراب می شود.

 

3- رنگ هزینه سقف حیاط خلوت

رنگ نیز یکی از مهم ترین مسائلی است که هنگام خرید سقف حیاط خلوت ارزان جذب نور باید به آن توجه کرد.

 

 

می توانید رنگ آنها را با رنگ نمای ساختمان خود هماهنگ کنید و زیبایی را دو چندان کنید. برای مشاوره رایگان و سفارش و انتخاب بهترین متریال مورد نیاز خود با شماره 09032004702 تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1475]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن