تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798597800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به صرفه ترین راه تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه


واضح آرشیو وب فارسی::

تبلیغات یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین روش‌های معرفی برند، محصول، ارتقا فروش و به طور کلی، پیشرفت یک مجموعه است. در واقع، بدون تبلیغات هیچ برندی شانس رشد و یا ترقی را نخواهد داشت. جالب است بدانید، حتی شرکت‌های بسیار مطرح و معروف جهان هم، دست از تبلیغاتشان بر نمی‌دارند. چرا که با این روش می‌توانند همچنان در عرصه رقابت باقی بمانند. به همین دلیل، می‌توانیم شاهد حجم عظیمی از تبلیغات گوگل و یا تبلیغات اینستاگرام باشیم و برندهای متعددی را در آنجا مشاهده کنیم. چرا که تمام کسب‌وکارها در تلاش هستند تا بتوانند در عرصه رقابت‌ همچنان پایدار باقی بمانند.

اکثر مجموعه‌ّهای بزرگ در تلاش هستند تا از روش‌های بهتر و بهینه‌ای برای تبلیغاتشان استفاده بکنند. از طرفی دیگر، کسب و کارهای نوپایی هم وجود دارند که فعالیتشان را به تازگی آغاز کرده‌اند و قصد دارند با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری، هزینه‌های تبلیغاتشان را مدیریت کنند. خوشبختانه موارد بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها، بدون صرف هزینه‌های هنگفت، بهترین بازخورد را از تبلیغات گرفت. تبلیغات اینستاگرام یکی از گزینه‌هایی است که در ادامه‌ی این مطلب، بیشتر به آن خواهیم پرداخت. البته روش‌های دیگری مانند تبلیغات گوگل هم وجود دارد که می‌تواند بسیار مفید و موثر واقع شود.



تبلیغات موثر راز موفقیت کسب‌وکارهای بزرگ

همان‌طور که می‌دانید تبلیغات به روش سنتی در دهه‌های اخیر، رواج کمتری میان کسب‌وکارها پیدا کرده است. البته این بدین معنا نیست که روش‌های سنتی دیگر هیچ خواهانی ندارد، خیر. بلکه مهم‌ترین موضوع در بحث تبلیغات موثر بودن آن است. یعنی تمام کسب‌وکارها در تلاش هستند تا تبلیغات کاملا موثری انجام داده و هیچ کدام از هزینه‌هایشان بیهوده صرف روش‌های به‌دردنخور نشود. برای مثال، یکی از نامناسب‌ترین روش‌ها، در اکثر مواقع، پخش تراکت است. شاید برای برخی کسب‌وکارها مانند غذای خانگی و... پخش تراکت مشکل خاصی نداشته باشد،‌ اما نمی‌تواند برای همه مشاغل مناسب باشد. چنین روشی، هرگز به پای تبلیغات اینستاگرام نمی‌رسد.

از آنجایی که اکثر ما، بیشتر اوقات در فضای مجازی سیر می‌کنیم، می‌توانیم به عنوان یک بازدیدکننده به شمار بیاییم. یعنی هر روز ممکن است در اینستاگرام پست‌های متعددی را مشاهده کنیم. این یکی از بهترین روش‌هایی است که پس از خریداری شرکت اینستاگرام توسط فیس‌بوک، برای تمام کاربران فراهم شد. یعنی از پیج‌های کوچک گرفته تا صفحه‌های بزرگ، توانستند شرایط عالی را برای تبلیغات و بازدیدهای بالا به وجود بیاورند. البته همان‌طور که در بالا گفتیم، به جز تبلیغات اینستاگرام پلتفرم‌های دیگری هم وجود دارند که بازده بسیار عالی دارند. مثلا می‌توان به تبلیغات گوگل ادز، یوتیوب و... اشاره کرد.



تبلیغات در بهترین پلتفرم‌های فضای مجازی

مزایایی که تبلیغات در چنین پلتفرم‌هایی دارد، بحث بازدید کاملا موثر و بالای آن است. برای مثال، زمانی که شما از تبلیغات سنتی مانند پخش تراکت و یا بنرهای تبلیغاتی استفاده می‌کنید، شانس دیده شدن محصول و یا خدماتتان بسیار کمتر خواهد بود. دقیقا ارسال انبوه پیامک هم می‌تواند مانند این روش‌ها، نتیجه خوبی نداشته باشد. چرا که حتی خودتان هم دلتان نمی‌خواهد پیامک نامربوط برایتان ارسال شده و یا کاغذهای به‌دردنخور زیادی، فضای حیاط خانه‌تان را پر کند. اما در مورد تبلیغات اینستاگرام و یا تبلیغات گوگل، این موضوع به طور کلی فرق دارد. چرا که شما از بهترین روش تبلیغات بهره‌مند خواهید شد.

در تبلیغات اینستاگرام پیج‌های بسیار معروفی وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد تا محصول، برند و یا خدماتی که قرار است ارائه بدهید، به خوبی دیده شود. تبلیغات اینستاگرام و یا پلتفرم‌های دیگر، تفاوت بسیار زیادی با روش‌های سنتی دارند. در روش‌های سنتی کسی حوصله خواندن تراکت و یا دقت کردن به تمام بنرهایی که در مسیرش می‌بیند را ندارد. اما از آنجایی که همه ما در فضای مجازی هستیم، همیشه با تبلیغات گوگل و یا تبلیغات اینستاگرام در ارتباط هستیم. یعنی هرگز هزینه‌ها و زحماتی که بابت تبلیغات گوگل و یا تبلیغات اینستاگرام می‌شود، هدر نخواهد شد.

هدفمند بودن مخاطب در تبلیغات اصولی

تبلیغات در پلتفرم‌های فضای مجازی بسیار هدفمند است. شما اگر بخواهید محصول خاصی را از طریق پیامک انبوه و یا پخش تراکت تبلیغ کنید، هرگز متوجه نخواهید شد که آیا افراد مدنظر شما این تبلیغات را دیده‌اند یا خیر! اما در پلتفرم‌های فضای مجازی موضوع کاملا فرق خواهد داشت. برای مثال، شما می‌توانید از طریق تبلیغات اینستاگرام، رستوران خود را فقط در پیج‌های مربوط به غذا و رستوران تبلیغ کنید. علاوه بر تمامی این موارد، خود اینستاگرام یک قابلیتی دارد که به شما می‌گوید دقیقا چند نفر با چه جنسیتی تبلیغات شما را مشاهده کرده‌اند. جالب است نه؟‌ تمام پلتفرم‌های فضای مجازی مانند تبلیغات گوگل و... هم به همین شکل، برای تبلیغ کردن، عالی و بسیار موثر هستند.

حالا هزینه‌ای که شما قرار است بابت تبلیغات اینستاگرام پرداخت کنید، در مقایسه با بسیاری از روش‌های دیگر کاملا مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. برای مثال، شما باید برای تبلیغات تلویزیون میلیاردها تومان هزینه کنید تا به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید. این در حالی است که بیشتر افراد اصلا فرصت تماشای تلویزیون را ندارند، اما همیشه با گوشی‌های هوشمندشان در حال رصد کردن فضاهای مجازی هستند. پس طبیعی است که تبلیغات گوگل و یا تبلیغات اینستاگرام را بیشتر از تلویزیون تماشا بکنند. از طرفی دیگر، هزینه تبلیغات اینستاگرام بسیار کمتر از روش‌های پرهزینه‌ی دیگر است.

تبلیغات مطمئن در فضای مجازی

در بیشتر مواقع ممکن است شما هم حتی با قبول کردن تمام مطالبی که گفتیم، برای تبلیغات اینستاگرام و یا تبلیغات گوگل بسیار مردد باشید. عده‌ی زیادی از مردم و صاحبان کسب‌وکارها هراس زیادی بابت تبلیغات اینستاگرام دارند. چرا که می‌ترسند افراد سودجو به جای تبلیغات، این هزینه‌ها را از آن‌ها گرفته و هیچ کار مفیدی برایشان انجام ندهند. البته اگر شما هم چنین نگرانی‌هایی دارید، کاملا طبیعی است. به خاطر این که امروزه کلاهبرداری در فضاهای مجازی بسیار زیاد شده است. اما با استفاده از پیج‌های کاملا مطمئن و مراکز معتبر نظیر ادنگاه، دیگری نیازی به نگرانی نخواهید داشت.

بسیاری از مراکز معتبر و مطمئن نظیر ادنگاه، نگرش شما را به این موضوع تغییر خواهند داد. چرا که با یک بار امتحان کردن خدمات ارزنده مجموعه‌ی ادنگاه، دیدگاهتان به این موضوع کاملا تغییر خواهد کرد. البته احتیاط کردن در فضایی که پر از خطر کلاهبرداری است، همیشه کار خوبی بوده و ما هم پیشنهاد می‌کنیم که فقط از طریق مجموعه‌های مطمئن اقدام به تبلیغات اینستاگرام بکنید. اتفاقا چنین موضوعی می‌تواند بسیار خوب باشد و خیالتان را بابت تمام کارهای تبلیغاتی‌تان هم راحت‌تر بکند. در نتیجه، می‌توانید تمام تبلیغات خود را به بهترین مجموعه‌های معتبر و مجرب، نظیر ادنگاه بسپارید.



ادنگاه؛ مجموعه‌ای به‌صرفه برای بهترین نتیجه

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، بحث هدفمند بودن تبلیغات اولویت بالایی دارد. این که ما بتوانیم از هزینه‌ی صرف شده برای تبلیغاتمان، بهترین نتایج را برداشت کنیم. چنین چیزی اصلی‌ترین هدف تبلیغات اصولی و هدفمند است. خوشبختانه توسط تبلیغات اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های دیگر، شما می‌توانید به این نتایج دلخواه برسید. اما ممکن است انتخاب کردن پیج‌های معتبر و معروف و یا نحوه تبلیغات گوگل برایتان کار بسیار سختی باشد. اگر چنین است، نیازی به هیچ‌گونه نگرانی نیست. چرا که مجموعه ادنگاه، تمام کارهای لازم را برایتان انجام خواهد داد.

بدین معنا که شما هیچ نیازی به جست‌وجو و یا مکاتبه با معروف‌ترین پیج‌ها را برای تبلیغات اینستاگرام نخواهید داشت. فقط کافی است تمام کارهای خودتان را به مجموعه ادنگاه بسپارید تا آن‌ها باقی مراحل را برایتان انجام بدهند. چرا که مجموعه ادنگاه به خوبی می‌داند برای برند و یا حوزه‌ی فعالیت شما، کدام پیج‌ها و در کل، چه روش‌هایی را برایتان معرفی بکند. سپس، همان روش‌ها را برایتان انجام داده تا بهترین نتایج ممکن را بگیرید. دست‌آخر، شما هم از این طریق، به تمام اهدافتان خواهید رسید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن