تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799113628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید بازدید سایت


واضح آرشیو وب فارسی::

خرید بازدید سایت

افزایش بازدید سایت یکی از مهم ترین مسائلی است که هر صاحب سایت یا وب مستری باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشد. که آکادمی دیجیتال مارکتینگ مهراکت در ایم مقاله به آن میپردازد. در حقیقت شما در رابطه با هر نوع کسب و کار آنلاین که در حال فعالیت باشید بسیار ضروری است که در پی افزایش ترافیک سایت و جذب کاربران فضای اینترنت به سمت خود باشید.در این مقاله در رابطه با خرید بازدید سایت با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

انواع بازدیدکننده سایت

  • آمار بازدید روزانه سایت : تعداد صفحاتی از سایت که در 24 ساعت بازدید می شوند.
  • تعداد بازدیدکننده سایت : تعداد کاربرانی که در 24 ساعت به سایت مراجعه می کنند.

بازدیدکننده بازگشتی

یکی از عوامل نشان دهنده محبوبیت یک سایت بازدیدکننده بازگشتی آن است. کاربرانی که به صورت روزانه به سایت مراجعه می کنند بازدیدکننده بازگشتی سایت محسوب می شوند. در مقابل همواره کاربرانی هستند که برای اولین بار به سایت شما مراجعه می کنند. بنابراین از نظر مخاطبین دو نوع بازدیدکننده سایت خواهیم داشت.

  • بازدیدکننده بازگشتی : بازدیدکنندگانی که به طور مرتب و روزانه از سایت شما بازدید دارند.
  • بازدیدکننده جدید : بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به سایت شما مراجعه می کنند.

خرید بازدید گوگل

یکی از مهمترین آمار ها در تعداد بازدید سایت آمار بازدید سایت یا ورودی از موتورهای جستجو است. بازدید گوگل به عنوان بهترین سایت ایران مهمترین معیار در بین سایر موتورهای جستجو می باشد.

اهمیت موتور جستجوی گوگل در بازدیدهای طبیعی و رایگان است که به یک وبسایت هدایت می شود. یکی از بهترین روش ها در افزایش بازدید و داشتن یک ترافیک نسبتا پایدار و رایگان موضوع “سئو سایت” می باشد. پس اطلاع از تعداد ترافیک دریافتی از گوگل می تواند برنامه ریزی برای تولید محتوا در سایت را برای پیشرفت سریعتر در سئو نیز فراهم کند.

مجموعه مهراکت برای رفاه حال شما وبمستران و بهبود سایتتان توانسته سیستمی اتوماسیون طراحی کنه که بازدید از طریق جستجو به صورت خودکار و با ip های متفاوت (افراد متفاوت) برای شما ارسال بشه که باعث افزایش شدید ترافیک سایت می شود.

 

اهمیت خرید بازدید سایت

با رشد خارق العاده اینترنت و افزایش تعداد وب سایت های جدید که هر روز بارگزاری می شوند، جستجوگرها به طور فزاینده ای سریع هستند و کار کردن با آن ها دشوار است.



آخرین روند بررسی اینترنت برای سال 2020 به وضوح این فضای رقابتی را نشان می دهد:

| 4،5 میلیارد وب گرد در سراسر جهان هستند.

| در سال 2020 ترافیک موبایل 56٪ از کل ترافیک را نشان داد و تا اواسط سال 2021 به 61٪ می رسد.

| “وبلاگ نویسی” به طور مداوم در حال رشد است (روزانه 2 میلیون وبلاگ در اینترنت ارسال می شود)

| 69٪ از کاربران اینترنت به صورت آنلاین خرید می کنند.

| 92٪ سهم بازار موتور جستجو در جهان توسط گوگل است.

| صفحه اول گوگل 91٪ از ترافیک را نشان می دهد.

اگرچه امروزه تکنیک های سئوی بسیاری برای افزایش ترافیک وبسایت وجود دارد اما اکنون همه سایت ها از همان تکنیک ها استفاده می کنند و رقابت قوی تر است. دسترسی به صفحات اول جستجوگرهای گوگل، بینگ و دیگر موارد دشوارتر است. موتورهای جستجوگر بهتر، وب سایت ها و وبلاگ های دارای بازدید بیشتر را فهرست بندی می کنند چرا که از محبوبیت و جذابیت بیشتری برخوردار هستند.

دلایل خرید بازدید سایت

یکی از عوامل موثر و مهم در زمینه سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل افزایش ورودی سایت از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو است.

 

زمانی که ورودی گوگل سایت شما افزایش یابد بدین معناست که محتوای سایت شما برا گوگل نسبت به سایر سایت ها برای کاربران مفید بوده است. در نتیجه گوگل این ورودی را برای سایت شما به عنوان یک امتیاز ثبت مینماید.

از آنجایی که گوگل به عنوان بهترین و مهم ترین موتور جستجو در اینترنت به مرجعی برای کاربران برای جستجوی مطالب مورد نظرشان تبدیل شده، هدف همه سایت ها و کسب و کارها جلب نظر گوگل میباشد.

راه های زیادی برای بهبود رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل وجود دارد. از مهم ترین عوامل مهم در بهبود رتبه سایت میتوان به تولید محتوای مناسب، توجه به موارد و مسائل سئو و اعمال آن ها بر روی سایت و همچنین تبلیغات هوشمندانه نام برد . این مواردکه باعث میشود ورودی گوگل سایت افزایش یابد.



نتایج خرید بازدید سایت

افزایش ورودی گوگل

یکی از مهمترین ملاک های رتبه دهی گوگل، ترافیک ورودی از این موتور جستجو است. در واقع شما برای اینکه بتوانید جایگاه مناسبی را در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید، باید به دنبال راهی برای افزایش بازدید گوگل سایت خود باشید. کلیک اول با ارائه چنین بازدیدهایی به صورت کاملا ارگانیک با کاربران ایرانی، می تواند شما را در رسیدن به رتبه های برتر گوگل یاری کند.

در سالیان اخیر، رقابت بر سر رسیدن به نتایج نخست بسیار زیاد شده است. اکثر وب سایت ها، پارامترها و فاکتورهای مدنظر گوگل را رعایت کرده اند. در چنین فضای شدید رقابتی، یکی از مواردی که می تواند مزیت فوق العاده ای برای سایت شما به وجود بیاورد، افزایش ورودی ارگانیک از طریق موتور جستجوی گوگل است.

افزایش بازدید ویدیو

به کمک این خدمت فوق العاده که به صورت اختصاصی توسط کلیک اول ارائه می شود. می توانید بازدید ویدیو خود را در سایت هایی نظیر یوتیوب، آپارات و اینستاگرام افزایش داده و آن را در جمع پربازدیدترین های سایت دلخواه قرار دهید. سیستم افزایش بازدید ویدیو دقیقا همان چیزی است که هر ویدیومارکتینگی به آن نیاز دارد.

شما در این روش می توانید به راحتی ویدیوی مورد نظر خود را در سایت های اشتراک ویدیو آپلود نموده . سفارش افزایش بازدید ویدیو خود را به صورت نامحدود به ثبت برسانید. این بازدیدها تا سقف روزانه سی هزار عدد اعمال می شود و آمار ویدیوی شما را به صورت کاملا واقعی افزایش می دهد.

کاهش رتبه الکسا

سایت الکسا (Alexa) که یک آمارگیر حرفه ای و قدرتمند در دنیای اینترنت می باشد. سایت های مختلف را بر اساس معیارهای خود از جمله ترافیک سایت رتبه بندی می کند. رتبه الکسا در واقع تخمینی از میزان موفقیت و محبوبیت سایت در میان کاربران اینترنت به شمار می رود. کاهش رتبه الکسا همواره یکی از دغدغه های مدیران سایت ها به شمار رفته . و یکی از عوامل موفقیت کسب و کار اینترنتی شما به حساب می آید.

سرویس کاهش رتبه الکسا خدمتی از سوی کلیک اول می باشد. که به وسیله انتخاب یکی از پلان های دلخواه، می توانید ظرف مدت چهار الی شش هفته، رتبه الکسای سایت خود را به صورت تضمینی کاهش دهید . همچنین با تمدید ماهیانه آن، رتبه سایت را بر روی عدد موردنظر خود ثابت نگه داشته و باعث بهبود رتبه الکسا سایت خود شوید.

 

با خرید بازدید کننده سایت در پلان ها و هدف های متقاوت در مهراکت می توانید نتیجه بهتری برای سایتتون ، کافی است با شماره 09919017622 در تماس باشید.

خرید بازدید کننده سایت در مهراکت با پلان های انتخابی متفاوت بازدید کننده سایت  روزانه به صورت واقعی و   ضمانتی را تجربه کنید و گزارش نتیجه ورودی ها را با ابزارهای مختلف ارائه می دهیم .

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن