تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799000441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

Sea of Thieves تحت‌تاثیر عناوین DayZ ،EVE Online و بازی‌های خود Rare در Kinect قرار گرفته بود


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
Sea of Thieves تحت‌تاثیر عناوین DayZ، EVE Online و بازی‌های خود Rare در Kinect قرار گرفته بود
بازی Sea of Thieves عنوان جدیدی است که با کار‌های دیگر استودیوی سازنده‌ی آن یعنی Rare متفاوت می‌باشد. حال شاید برخی با خود فکر کنند که Rare چطور به این ایده رسید، در جواب باید گفت که عناوینی مانند DayZ یکی از بزرگترین منابع الهام برای این استودیو بوده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، طی مقاله‌ای بزرگ در GamesTM آقای "جو نیت"‌ ( Joe Neate )‌ تهیه‌کننده‌ی ارشد این بازی در رابطه با یک تجربه‌ی کوتاه اما بسیار قدرتمند صحبت کرد: " من تنها یک‌بار DayZ را بازی کردم اما همان‌ یکبار کافی بود. تقریبا پنج سال پیش بود که من بعد از خواندن اطلاعاتی از این بازی شروع به انجام دادن آن کردم. یادم می‌آید که بعد از خواندن تمامی داستان‌های متفاوت در رابطه با این بازی با خود گفتم "من باید این بازی را انجام دهم"؛ چون به بازیکنان DayZ آزادی عمل بسیاری در دنیای بازی داده شده بود و آن‌ها قادر بودند هرکاری که بنظرشان درست می‌آمد را انجام دهند.  داستان‌های مختلف بوجود آمده در دنیای بازی تا حدی متقاعدکننده بودند که من جذب این بازی شدم. در ابتدا با چند فرد برخورد داشتم که مرا نکشتند اما در نهایت به چندین زامبی رسیدم که شروع به دنبال کردن من کردند و من به بالای کلیسا‌ی داخل بازی رفتم؛‌ زامبی‌ها برروی پله‌ها گیر کرده بودند چون در آن زمان هوش‌مصنوعی و جهت‌یابی آن‌ها چندان خوب نبود. بعد از گذشتن یک ساعت یا بیشتر در بالای کلیسا،‌ بالاخره توانستم راه خود را باز کرده و به پایین برگردم. بسیار خوشحال بودم تا اینکه به در رسیدم و یک چیزی را در فاصله‌ی دور دیدم...با خود گفتم "اون چیه؟" و بعد از آن متوجه شدم که آن "چیز" یک بازیکن دیگر بود که یک سلاح را به سمت من نشانه گرفته بود،‌ من یک صدای "کلیک" مانند شنیدم و "You Died" برروی صفحه نمایش گذاشته شد و من بسیار عصبی شدم. اما این تجربه برایم کافی بود چون توانستم این داستان بسیار خاطره‌انگیز را اکنون در ذهن خود داشته باشم. من می‌دانستم که permadeath برای من ساخته نشده است چون باید از اول همه چیز را آغاز کنم با این حال این بازی خاطره‌های بسیار زیبایی را از برخورد بازیکنان به جا می‌گذارد. DayZ یک بازی بسیار الهام‌بخش برای Sea of Thieves بود. این سبک بازی از زمانی که DayZ را انجام دادم در ذهنم مانده است. بنظرم بازی که بیشتر از همه در شغل من حداقل در چند وفت اخیر برایم الهام‌بخش بوده، DayZ است. دلیل آن هم قدرت داستان‌هایی است که توسط بازیکنان در دنیای بازی خلق می‌شود." جالب است بدانید آقای نیت طرفدار عنوان EVE Online نیز می‌باشد و برای ساخت Sea of Thieves از آن نیز الهام گرفته است: "اگر به یک بازی مانند EVE Online فکر کنم، می‌توانم بگویم شگفت‌انگیز است. همه‌ی مردم بازیکنان معروف این عنوان را می‌شناسند و این معروفیت تنها بدلیل مهارت در مکانیک‌های بازی نیست بلکه بدلیل ویدیو‌ها و داستان‌های خلق شده توسط آن‌ها است." در نهایت "مایک چپمن" (Mike Chapman) کارگردان طراحی این بازی اشاره کرد که تجربه‌ی آن‌ها از ساخت بازی‌های Kinect نیز در ساخت Sea of Thieves تاثیرگذار بوده است: " برای من به عنوان یک سازنده که برروی آن بازی‌ها کار می‌کند، خلاقانه‌ترین بازی‌ها [بازی‌های کینکت] هستند، علیرغم اینکه شما در حال ساخت یک ورزش برای مردم هستید که باید آن‌ها را متوجه کنید قوانین بازی را بوسیله‌ی یک دستگاه ورودی رعایت کنند. این کار بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. با این حال که بنظر می‌آید که کار برروی این بازی‌ها مشابه یکدیگر است، هرکدام برایم یک چالش بوده‌اند. اعتراف می‌کنم کار با Kinect بسیار سخت و ازاردهنده بوده است.  با کینکت می‌توان دنیایی موازی خلق کرد و آن‌را قابل‌باور ساخت. بنظر من این‌ همان‌ جایی است که می‌خواهیم آن مدرک سازنده و خلق‌کننده بودن را استفاده کنیم. پس تا زمانی که قابل‌باور باشد، بادبان‌ها می‌توانند هم‌زاویه با باد شده و هرچه بیشتر مواج شوند سرعت شما بیشتر خواهد شد." Sea of Thieves اوایل سال بعد برروی Windows 10 و Xbox One عرضه خواهد شد. دیدگاه شما در مورد این بازی چیست؟ 



4 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن