تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798442122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتفاقات و داستان های عجیب و باورنکردنی مرتبط با بازی ها


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: اتفاقات و داستان های عجیب و باورنکردنی مرتبط با بازی ها "جمع آوری شده از منابع مختلف" گاهی وقت ها اتفاقاتی در گوشه و کنار جهان می افتند یا خبر هایی منتشر می شوند که در ابتدا بسیار عجیب و غریب و یا حتی غیر قابل باور به نظر می رسند ولی در نهایت مشخص می شود که حقیقت دارند. این بار می خواهیم تعدادی از این اتفاق های عجیب (و تا حدی هم شوکه کننده) را که به گیمینگ نیز مرتبط هستند، با هم بررسی کنیم.

1- قتل به خاطر Counter Strike! یک مرد 20 ساله 6 ماه دنبال کسی گشت که کارکتر آنلاین او را در یک Knife Fight در کانتر استرایک کشته بود و او را که درست 5 مایل دورتر از او زندگی می کرد، پیدا کرد. بعد چه کار کرد؟ او را با چاقو از ناحیه سینه مورد اصابت قرار داد! بر اساس اطلاعات بدست آمده از خبرگزاری Telegraph لندن، این حادثه ظاهرا در فرانسه رخ داده است و احتمالا اثبات می کند که فرانسوی ها تعصب خاصی روی بازی های Counter Strike دارند. خوشبختانه آن مرد از این حادثه جان سالم به در برد و آن بازیکن دیوانه هم 2 سال را در زندان گذراند و بعد تحت درمان توسط کلاس های مدیریت خشم قرار گرفت. 

2- اجیر کردن مزدور! یک پدر چینی از دست این که ببیند پسر 20 ساله اش دارد وقتش را با بازی ها هدر می دهد خسته شد و برای همین چند مزدور استخدام کرد تا آن بازی را انجام دهند و او را شکار کنند تا بازی را برایش به جهنم تبدیل کنند و شاید هم بتوانند او را از بازی کردن منصرف کنند. آن پدر فقط از این عصبانی بود که پسرش برای روز های پشت سر هم به بازی کردن می پرداخت و برای ماه ها هیچ شغلی نداشت و دلش هم نمی خواست تا دنبال شغل بگردد. بازیکن هایی که آن پدر اجیر کرده بود فقط هر روز منتظر می شدند تا کارکتر آن پسر را بلافاصله بکشند و بازی های آنلاینش را عملا برایش به جهنم تبدیل کردند تا این که این پسر بیچاره کمی تعقل کرد، همه چیز را متوجه شد و در نهایت با پدرش روبرو شد. خوشبختانه اوضاع مثل داستان قبلی پیش نرفت و هیچ کس کسی را نکشت. این طور که به نظر می رسد این مسئله یک موضوع غیر متداول در چین به شمار نمی رود و حتی عجیب تر از این مورد هم وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم! 

3- وقتی گیمر ها به پیشرفت علم کمک می کنند! در سال 2011 عده ای به انجام بازی ای به نام Foldit پرداختند. Foldit یک بازی آنلاین است که روی پیچیدن سه بعدی مدل پروتئین ها تمرکز دارد و در آن تمام بازی کردن ها برای بررسی و استفاده در تحقیقات علمی به کار می روند. بازیکنان هاردکور بالاخره توانستند که ساختار آنزیمی که باعث ایجاد بیماری ای مشابه ایدز در میمون ها می شده را پیدا کنند؛ کاری که محققان برای 13 سال داشتند روی آن کار می کردند و یک گیمر آن را در 3 هفته انجام داد! این یک دستاورد بزرگ برای یک بازی است؛ مخصوصا وقتی که این همه وقت روی آن می گذارید و حتی یک تروفی پلاتینوم هم نمی گیرید. اگر در این مورد فکر کنید، چون گیمر ها می توانند Bloodborne را در یک هفته تمام کنند شاید بتوانند درمانی هم برای سرطان بیابند! مگرنه؟ سازندگان این بازی تخمین زدند که تعداد افرادی که در سراسر جهان به انجام این بازی می پردازند در طی 2 سال و نیم پیش، 4 برابر شده است. پس تمام این افراد در حال بازی کردن بوده اند و به صورت همزمان در حال کمک به پیشرفت علم بوده اند!

4- بهترین پشتیبانی از مصرف کننده! یک گیمر شکایتی به Runic Games که همان سازندگان Torchlight هستند فرستاد و عنوان کرد که یک افکت خاص دوربین بازی، آن را به خاطر یک مشکل چشمی نادر برایش غیر قابل بازی کرده است. درست چند ساعت بعد و در اوایل صبح روز یکشنبه، سازندگان یک پچ منتشر کردند که امکان غیر فعال کردن این افکت را به کاربران می داد و این مشکل را برای آن گیمر به صورت کامل حل کرد. چیز خاصی در مورد این داستان به جز این حقیقت که این یکی از بهترین نمونه های پشتیبانی از مصرف کننده و یکی از سریع ترین زمان های پاسخگویی سازندگان است، وجود ندارد. Runic Games به نوعی یک استاندارد برای سازندگان و ناشران ایجاد کرد که چگونه باید با کسانی که بازیهای آنها را انجام می دهند، برخورد کنند و پاسخگوی آنها باشند. 

5- سگا جنسیس با طعم شوک الکتریکی! دو گیمر فرانسوی یک ماد برای کنسول سگا جنسیس/مگا درایو ساختند که هرگاه در بازی ای صدمه دریافت می کردند به آنها شوک الکتریکی وارد می کرد! این دو فرد واقعا دیوانه هستند و یک جفت از قلاده های الکتریکی (که معمولا برای سگ ها استفاده می شوند) را به کنترلر های این کنسول متصل کردند. آنها کد نویسی زیادی برای این کار انجام دادند و نتیجه کارشان هم موفقیت آمیز بود ولی در اقدامی عجیب آنها طرز ساخت این ماد را به صورت آنلاین برای سایر دیوانه هایی که می خواستند این کار را انجام بدهند، منتشر کردند. حالا قسمت جالب ماجرا کجاست؟ آنها از پروسه بازی کردن خودشان فیلم گرفتند و آن را در یو تیوب گذاشتند.

6- هدیه دادن یک نسخه از Undertale به پاپ! یوتیوبری به نام متیو پاتریک (یا همان MatPat) که به عنوان سلطان تئوری ها شناخته می شود و کانال معروف Game Theory را در اختیار دارد، شانسی برای ملاقات با پاپ در یک همایش که به جستجو برای کنار هم جمع کردن مردم از طریق اینترنت می پرداخت، پیدا کرد. گویا هنگام ملاقات با پاپ مرسوم است که به او هدیه ای بدهید و جناب MatPat هم چیزی که از نظرش فرهنگش را معرفی می کرد را به پاپ داد: یک نسخه از Undertale! MatPat در این باره گفته که: "من این بازی را به پاپ دادم چون به زبان خود او صحبت می کرد. امسال سالی است که او (پاپ) آن را به عنوان سال بخشش برای کلیسای کاتولیک معرفی کرده است. زمانی برای جشن گرفتن بخشش و ترحم آن هم در حالی که شخص می تواند تصمیم بگیرد که به شخص دیگری آسیب برساند. حالا تم برگزیده Undertale چیست؟ بخشش." نکته جالب اینجاست که پاپ اصلا گیمر نیست و حتی اکانت استیم هم ندارد!

7- Trump Effect! دونالد ترامپ بدون این که متوجه چیزی باشد یک توییت حاوی یک تبلیغ خیلی افتضاح را ارسال کرد و آن تبلیغ چه بود؟ یک ویدئو که از آهنگها و دیالوگ های Mass Effect 2 استفاده می کرد و Trump Effect نام داشت! این تریلر به شدت مضخرف بود و نکته جالبش اش هم این بود که صدای دیالوگ های داخل فیلم که به تمجید او می پرداخت مربوط به Martin Sheen است که کارکتر صداگذاری شده اش یعنی Illusive Man، نقشی منفی را در سری ایفا می کند! او این ویدئو را برای حدود +7 میلیون دنبال کننده اش در توییتر فرستاد و کمی بعد سوژه تمام اینترنت و حتی خود استودیوی Bioware و Electronic Arts شد! ویدئوی مذکور هم مدتی بعد به دلیل کپی رایت پاک شد.

8- دیویژن در Fox News! یک اخبارگو در شبکه خبرگزاری فاکس، لیستی از چیز هایی را خواند که هر دانشجو باید آنها را بداند و بعضی هایشان هم واقعا درس های خوبی برای زندگی بودند؛ مثل برنامه ریزی برای انجام تکالیف و این جور چیز های استاندارد. ولی او در ادامه از The Division برای پایین آوردن کارایی و قدرت سیستم ساخت و ساز (Crafting) انتقاد کرد. "و این که بتونید کاراکتر خودتون رو در دیویژن ارتقا بدین با این وجود که اونا کارایی سیستم ساخت و ساز رو پایین آوردن که باعث میشه یه گروه از بازیکن ها با تجهیزات خفن پدرتون رو توی دارک زون در بیارن. خیلی ازتون ممنونم لعنتی ها!" او چیز چندان بحث برانگیزی نگفته و عده بسیاری از مردم حرف او را قبول دارند ولی واقعا خنده دار است که او این موضوع را در کنار لیستی برای اعمالی که هر دانشجو باید بداند قرار داده است!

9- ماه عسل به سبک زوج چینی! یک زوج چینی بعد از ازدواجشان با هم و درست برخلاف انتظارات مردم، به یک گیم نت رفتند و مشغول انجام بازیهای آنلاین شدند! این کار به طرز عجیبی تمام مردم جهان را به طرز منفی ای تحت تاثیر قرار داد و اگر سری به قسمت نظرات سایت هایی که این خبر را منتشر کرده اند بیاندازید میبینید که مردم به شدت در حال ابراز انزجار خودشان نسبت به این موضوع هستند!

10- فاسد شدن پا ها! هشدار: این مورد ممکن است برای بعضی از افراد آزار دهنده باشد. یک مرد جوان چینی از خانه فرار کرد و درست همانند سایر افراد چینی که علاقه بسیاری به بازی های آنلاین دارند، برای 6 روز پی در پی به انجام بازی های آنلاین پرداخت ولی با این نتیجه که پاهایش شروع به فاسد شدن کردند! ممکن است باور نکنید ولی حقیقت دارد! بر طبق اطلاعات منتشر شده از طرف پلیس، این فرد گفته که به هیچ چیزی به جز بازی های آنلاین اهمیت نمی داده و برای همین سلامتی اش را برای این موضوع فدا کرده است. این نشان می دهد که چقدر آنلاین بازی کردن در چین دیوانه وار شده است.

11- پسری به نام دکارد کین الدر (Deckard Cain Elder) دیابلو باز ها قاعدتا با دکارد کین، یکی از کارکتر های اصلی این سری آشنا هستند. حالا چه می شود اگر به شما بگویم که شخصی با نام دکارد کین الدر واقعا وجود دارد؟ بله، درست خواندید! مدتی قبل از عرضه دیابلو 1، بلیزارد با کمک PC Gamer یک مسابقه برگزار می کند که در آن از مردم درخواست شده بود تا نام خودشان را روی یک کارت پستال بنویسند و آنرا برایشان بفرستند تا بلکه نام آنها بر روی یکی از شخصیت های بازی قرار بگیرد. یک پدر هم اسم پسرش را برای آنها فرستاد. نام آن پسر "دکارد کین الدر" بود. نام اصلی این پسر "دکارد" بود که از روی اسم شخصیت اصلی فیلم Blade Runner گرفته شده بود، فامیلی مادری اش "کین" و فامیلی پدری اش هم "الدر" بود. مدتی بعد یک بسته از بلیزارد برای آنها ارسال شد که شامل موارد مختلفی مثل مجسمه و تی شرت به همراه یک کپی از دیابلو 1 و یک نامه از طرف تهیه کننده بازی بود که عنوان می کرد آنها برنده مسابقه شده اند!

12- اعتراف کیجی اینافونه: او خالق مگامن نیست! شاید این را باور نکنید، ولی خلق مگامن توسط کیجی اینافونه انجام نشده است! او در یکی از مصاحبه هایی که در سال 2007 داشت بیان کرد که مردم از او به عنوان خالق مگامن نام می برند، ولی مگامن قبل از ورود او به کپکام توسط آکیرا کیتامورا (Akira Kitamura) طراحی شده بوده و او فقط نیمی از کار طراحی مگامن را زیر نظر شخص مذکور انجام داده! به گفته خود او، اولین باری که وظیفه طراحی مگامن به او داده شد برای سری Megaman X بوده ولی طراحی او چندان برای X مناسب نبود؛ پس او کار طراحی X را به شخص دیگری سپرد و در عوض Zero را با توجه به همان طراحی اش خلق کرد. به خاطر همین است که نمی دانیم چرا با این وجود او در یکی از ویدئو های مربوط به Mighty No.9 (تصویر بالا) خودش را به عنوان خالق مگامن معرفی کرده و حرفش را پس گرفته است! در اینجا به پایان این مطلب می رسیم. نظر شما در مورد این داستان ها و اتفاقات چیست؟ آیا این اتفاقات توانستند تا شما را شوکه کنند؟ یا اتفاق دیگری سراغ دارید که ما آنرا در این لیست قرار نداده ایم؟ پس نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید! امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. مترجم: پرهام آقاخانی



31 مرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن