تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798678074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیرساخت های مورد نیاز برای سکونت در شهرمجلسی فراهم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور: زیرساخت های مورد نیاز برای سکونت در شهرمجلسی فراهم شده است مبارکه، اصفهان- ایرنا- عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: زیرساخت ها و خدمات مورد نیاز برای سکونت در شهر جدید مجلسی فراهم شده است.


به گزارش ایرنا محمود میریان روز پنجشنبه در آئین معرفی علی اصغر ذاکری به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید مجلسی با تأکید بر اینکه این شهر جدید در مطالعات طرح منطقه شهری اصفهان به عنوان یکی از مکان های با قابلیت بسیار خوب برای توسعه شهری پیش بینی شده است، اظهار داشت: زمینه های لازم فراهم شده تا با مدیریت و برنامه ریزی صحیح، نسبت به اجرای برنامه های توسعه ای در این شهر اقدام کنیم.
میریان افزود : خوشبختانه این شهر جدید دارای فضاهای آموزشی بسیار خوبی است و در زمینه دیگر امکانات زیربنایی و روبنایی نیز توانسته فعالیت های مطلوبی انجام دهد که سبب ایجاد تمایز میان این شهر و دیگر شهرهای جدید استان اصفهان شده است.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور با اشاره به اینکه در مباحثی مانند سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر جدید مجلسی، فعالیت های بسیار مطلوبی انجام شده است، بیان کرد: انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری و مشارکتی با بخش خصوصی سبب می شود که امکانات مورد نیاز برای ساکنان این شهر فراهم آید و شهر جدید مجلسی را به یک شهر ایده آل برای زندگی تبدیل کند.
وی با تأکید بر اینکه رضایت مندی مردم، نقش بسیار مؤثری در رونق شهری دارد، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که بخش زیادی از رضایت مندی مردم با ایجاد شرایط مطلوب حمل و نقلی ایجاد می شود، که در این ارتباط نیز در آینده خط متروی مجلسی ـ اصفهان به بهره برداری می رسد تا رفت و آمد مردم این شهر به اصفهان سریع تر و راحت تر انجام شود.
عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از تامین همه نیازهای خدماتی مسکن مهر مجلسی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: برای پیشرفت شهرهای جدید توجه به نیازهای شهروندی ساکنان مسکن مهر و همچنین درنظرگرفتن زیرساخت های رفاهی برای شهروندان ضروری است.
وی با بیان اینکه ساکنان مسکن مهر شهرهای جدید باید در امنیت و رفاه کامل باشند تصریح کرد :
میریان با قدردانی از تلاشها واقدامات خوبی که در این شهر صورت گرفته ،به درآمد شهر مجلسی نسبت با سال گذشته اشاره کرد وگفت:17 برابر شدن درآمد این شهر یکی از اقدامات خوبی است که در این سال اتفاق افتاده که البته هدف ما بیشتر شدن آن در آینده است .
وی با بیان اینکه شهرهای جدیدی در کشور وجود دارد که برخی از آنها بدون برنامه مدون تاسیس شدند و به طبع مشکلاتی ایجاد کرده اندتصریح کرد: شهر جدید مجلسی از ابتدا مطابق با برنامه وبا هماهنگی کامل ایجاد شده و از پتانسیل بالایی برخوردار است وما نیز برابر قانون از آنها حمایت می کنیم.
بنیان گذار شهر های جدید کشور گفت : مهمترین امتیازی که شهرهای جدید دارند این است که دولت منابع فراوان همراه با امتیازات لازم در اختیار آنها گذاشته تا از آنها برای توسعه پایدار شهر ها استفاده نمایند ومسئولین شهرستان وهئت مدیره شرکت عمران نیز با شیوه های مختلف از این منابع در جهت توسعه شهر استفاده نمایند.
میریان با بیان اینکه شهرداری بازوی اجرایی شهر است و یکی ازعناصری است که به شهر هویت می بخشد ،اظهار امیدواری کرد ؛ با نگاه مثبت وهمکاری دوطرفه شهرداری وشرکت عمران هر روز شاهد توسعه بیش از پیش این شهر باشیم.
فرماندار مبارکه در این نشست با بیان اینکه تاخیر در توسعه ، پیشرفت و تکمیل ظرفیت طرح های پیش بینی شده در شهر مجلسی نسبت به شهرهای جدید دیگر قابل مشاهده است گفت : باید با برنامه ریزی دقیق و شناخت راهکارها ،برای برطرف کردن دیدگاهی که معتقد است شهر مجلسی سکونت گاه موقت و شهر خوابگاهی است تلاش کرد.
علی اصغر ذاکری با بیان اینکه با برنامه ریزی دقیق ، شناخت راهکارها و سیاست ها میتوان بر این مشکلات فائق آمد خاطرنشان کرد : تاسیس شهرداری مجلسی ، گامی مهم در به رسمیت شناختن بیشتر این شهر است.
ذاکری از تاسیس شهرداری مجلسی در آینده نزدیک خبر داد و افزود : با پیگیری های انجام شده به استناد ماده 25 قانون شهرهای جدید و با توجه به اینکه جمعیت این شهر به 10 هزار نفر رسیده است هفته آینده حکم تاسیس شهرداری این شهر از طرف وزارت کشور ابلاغ خواهد شد.
وی گفت : تاسیس شهرداری زمینه ای برای پیشرفت بیشتر و توسعه پایدار این شهر و بستری برای فعالیت بیشتربخش خصوصی در مجلسی ایجاد خواهد نمود.
فرماندار مبارکه با بیان اینکه باید نیازهای اساسی مردم را در این شهر پیگیری کنیم و برای رسیدن به آن تلاش نماییم گفت: همه مسئولان همگام با سیاست های ابلاغی دولت در جهت توسعه شهر مجلسی و آن چیزی که مردم نیاز و انتظار دارند حرکت خواهند کرد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این نشست خواستار توجه وزارت راه و شهرسازی بدلیل به شهر جدید مجلسی شد و افزود : شهر مجلسی را باید در درجه اول به عنوان یکی از شهرهای جدید کشور بشناسیم.
علی ایرانپور اظهار کرد : شهر مجلسی در دو سال گذشته 300 درصد رشد تخصیص اعتبار داشته اما کمبودهایی ناشی از نا عدالتی های گذشته در این شهر وجود دارد.
ایرانپور خاطرنشان کرد: لازم است با کمک مسئولان زیرساخت های مورد نیاز که در گذشته در شهرهای بهارستان و فولادشهر ایجاد شده ، در شهر مجلسی هم ایجاد شود.
وی با بیان اینکه باید نیازهای اساسی شهر مجلسی را اولویت بندی کنیم گفت : احداث و راه اندازی مترو یکی از نیازهایی است که رغبت مردم را برای سکونت در این شهر بیشتر می کند.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش عمده ای از نیازهای شهر مجلسی به دست مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور قابل حل است .
وی با بیان اینکه بهرحال شهرهای جدید متولی دارند که باید برای حل مشکلات آنها اقدام نماید افزود : احداث فاضلاب شهر مجلسی یکی دیگر از نیازهای اساسی این شهر است.
ایرانپور با بیان اینکه عضویت فرماندار در جمع هیات مدیره شهر جدید مجلسی بخشی از مشکلات این شهر را برطرف می کند گفت : همین نظر را در مورد عضویت مدیر کل راه و شهرسازی در هیات مدیره این شهر داریم و معتقدیم باید همانگونه که مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در هیات مدیره شهرهای فولاد شهر و بهارستان عضویت دارد باید در این شهر هم عضویت داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد : همانگونه که حضور مدیر کل راه و شهرسازی در هیات مدیره شهرهای بهارستان و فولادشهر منشا خیر و برکت برای این شهرها شده ، با عضویت در هیات مدیره شهر مجلسی هم منشا خیر و برکت شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی نیز در این مراسم گفت: شهرجدید مجلسی امروز به محیطی مناسب برای زندگی مردم تبدیل شده است
محمدرضا احمدی با تأکید بر اینکه خوشبختانه مشکل خاصی در شهر جدید مجلسی به چشم نمی خورد، ادامه داد: با برنامه ریزی هایی که در این شهر جدید انجام شده، موفق شده ایم بخش زیادی از طرح های پیش بینی شده را به انجام برسانیم و در اختیار ساکنان این شهر قرار دهیم.
احمدی با اشاره به اینکه شهر مجلسی از شهر های جدید در کشور به حساب می آید، افزود: یکی از دلایل اصلی شکل گیری شهرهای جدید، افزایش روز افزون جمعیت در کلان شهرها است و شهر مجلسی نیز به علت وجود صنایع مادر در شهرستان مبارکه از مهاجرت پذیری بالایی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی از افزایش ظرفیت های این شهر جدید برای پیشرفت بیشتر خبر داد و افزود: با جذب منابع مالی که در یکی دو سال آینده انجام می گیرد، سرعت شهر جدید مجلسی در مسیر توسعه بیشتر شده و آینده بسیار روشنی در انتظار این شهر و ساکنان آن است.
جلسه معارفه عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید مجلسی با حضور عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت عمران مجلسی برگزار شد.
در این جلسه با حضور مهندس محمود میریان ، علی اصغر ذاکری فرماندار شهرستان مبارکه به عنوان عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید مجلسی معرفی شد.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
7150/پ












09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن