تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797880753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هویت بخشی سیما و منظر شهری و سامان بخشی مناطق حاشیه نشینی مورد توجه قرار گیرد/ باز نگری در اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی/نیازمند تعامل ویژه دولت و مجلس در حوزه مدیریت شهری هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
هویت بخشی سیما و منظر شهری و سامان بخشی مناطق حاشیه نشینی مورد توجه قرار گیرد/ باز نگری در اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی/نیازمند تعامل ویژه دولت و مجلس در حوزه مدیریت شهری هستیم
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل گفت: کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است و انتظار می‌رود تا در تعداد اعضای آن به منظور تقویت این کمیسیون بازنگری شود چراکه مسئولیت‌های مهمی بر عهده آن است.
به گزارش  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به حادثه اخیر اظهار کرد: شورای شهر و دولت مسئولیت مشترکی در این گونه حوادث داریم که این مسئولیت مشترک اگر به همگرایی سوق پیدا نکند شاهد این اتفاقات خواهیم بود.


وی با اشاره به سیل تجریش اظهار کرد: سیل تجریش باعث حرکت سنگ‌های عظیم به سمت میدان تجریش شد که البته در یک دهه گذشته شورای شهر و شهرداری در بحث دره‌های تهران ورود کرده که در بالا دست این دره‌ها حوضچه‌های آرامش تعیبه شد و هزینه‌های زیادی در بر داشت اما کار کرد بسیار مطلوبی نیز داشته است.


وی افزود: از حوزه عمران شهرداری و وزارت نیرو خواستاریم تا با اجرای طرح  مدلینگ از وقوع حوادثی بر اثر بارندگی‌های پی در پی جلوگیری کنند چرا کارهای انجام گرفته تا کنون جوابگوی بحران نیست. 


وی با اشاره به اهمیت سازمان بحران در این گونه حوادث افزود:‌از رئیس سازمان مدیریت بحران خواستیم تا با ارائه درخواست‌های خود کمبودهای این سازمان را مطرح کنند و اگر کمکی از نهادهای دیگر دارند مطرح کنند تا با پویایی کامل در مواجهه با حوادث شاهد باشیم چراکه کارهای زیادی در پایتخت الگوی شهرهای دیگر نیز قرار می‌گیرد.


دنیا مالی در تذکر دوم خود به سیاست‌های کلی حاکم در برنامه ششم توسعه که از سوی مقتم معظم رهبری ابلاغ شده اشاره کرد و گفت: محورهای سه گانه اقتصاد مقاومتی پیش تازی در عرصه علم و فناوری، تعالی فرهنگی از جمله محورهای اساسی آن است که در 80 بند و با سرفصل‌های فناوری اطلاعات، اجتماعی، دفاعی امنیتی، حقوقی قضایی، فرهنگی، علم و نو آوری را در بر دارد. 


دنیا مالی با اشاره به بند 48 و 49 ابلاغیه مقام معظم رهبری افزود: بند 48 به هویت بخشی سیما و منظر شهری و روز آوری معماری ایرانی و اسلامی، سامان بخشی مناطق حاشیه نشینی و جلوگیری از ناهنجاری‌های آن اشاره دارد.


وی با اشاره به حساسیت رویدادهای پایتخت افزود: نکته حائز اهمیت که شورا باید در آن ورود کند و باید مورد تاکید قرار گیرد این است که در مدیریت شهری با دولت و مجلس تعامل ویژه‌ای وجود داشته باشد چراکه هر رویدادی در پایتخت در کلان کشور تاثیر گذار است.


وی با ارائه پیشنهادی در خصوص کمیسیون‌ها تاکید کرد: کمیسیون معماری و شهر سازی که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بهتر است تقویت شود و 5 نفر عضو داشته باشد تا برنامه‌های مهم ششم که بر عهده آن قرار گرفته به نحو احسن پیش برود.


رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل با ارائه درخواستی از رئیس شورای شهر تاکید کرد: اگر جای بررسی و ورد به این مسئله وجود داشته به آن بپردازیم چراکه  دو مورد ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به این کمیسیون تعلق دارد و این کمیسیون از جایگاه ویژه‌ای برخوردار ست.


دنیا مالی در پایان با ارائه پیشنهادی به شهرداری در خصوص سرویس‌های مدرسه گفت: فرصت کافی در خصوص سرویس‌های مدرسه نداریم و بهتر است که قیمت‌ها تصویب شود و در دستور کار قرار گیرد تا به مراحل ابلاغ برسیم.


رئیس شورای شهر تهران در ادامه اظهارات دنیا مالی تصریح کرد: انتظار داریم جوابیه سرویس مدارس را هرچه سریعتر اعلام کنند تا قبل از تعطیلات شورای شهر و در جلسه آینده بپردازیم.


چمران افزود: مدیریت یکپارچه شهری را در برنامه ششم گذاشته بویم و در جلسه مجمع نیز تصویب شد اما نمی‌دانم چرا  در بحث مدیریت یکپارچه در نظر گرفته نشد.


انتهای پیام/  








۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن