تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798696349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زندگينامه و سوابق شهداي سقوط هواپيماي فالكن


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
زندگينامه و سوابق شهداي سقوط هواپيماي فالكن
زندگينامه و سوابق شهداي سقوط هواپيماي فالكن     سرلشكر پاسدار شهيد احمد كاظمي   سرلشكر پاسدار شهيد كاظمي قبل از انقلاب پس از تحصيلات دوره دبيرستان در سن 18 سالگي در صف مبارزان و جبهه هاي جنوب لبنان حضور پيدا كرد و مبارزه را با استكبار و اشغالگران شروع كرد. با شروع جنگ تحميلي با يك گروه 50 نفره در جبهه هاي آبادان حضور يافت و مبارزه را با دشمن متجاوز شروع كرد و از همان اول فرماندهي يكي از جبهه هاي آبادان را به عهده گرفت. در عمليات حصر آبادان به عنوان فرمانده يكي از محورهاي عمليات مسئوليت مهمي را به عهده داشت و گروه 50 نفره را طي سال تبديل به يك لشكر مقتدر كرد.

سردار شهيد كاظمي در كليه عمليات هاي دفاع مقدس بعنوان يكي از فرماندهان يگانهاي خط شكن و موفق حضور داشت. در سال 1379 حكم فرماندهي نيروي هوايي سپاه و در سال 1384حكم فرماندهي نيروي زميني سپاه را از دست مبارك رهبر فرزانه انقلاب گرفت و در طول 5 سال نيروي هوايي را از نظر سازمان، ساختار و سازماندهي و سازمان موشكي، ارتقاء داد و در نيروي زميني نيز طي سه ماه فعاليت شبانه روزي بيش از 100 سفر به كليه يگان هاي نيروي زميني داشت و وضعيت يگان هاي نيروي زميني را از نزديك بررسي مي كرد به طوري كه روز قبل از شهادت از 6 صبح تا 11 شب در محل كار حضور داشت. سرتيپ پاسدار شهيد سعيد مهتدي جعفري   سرتيپ پاسدار شهيد سعيد مهتدي جعفري فرزند احمد متولد 1337، در خانواده اي متدين و در ورامين پيشوا چشم به جهان گشود، وي داراي تحصيلات ليسانس شيمي و فوق ليسانس مديريت هاي امور دفاعي بود. از مسئوليت هاي ايشان مي توان به مسئوليت هاي اطلاعات و عمليات لشكر 27 محمدرسول الله«ص»، مديريت طرح ريزي عمليات ستاد مركزي سپاه، عمليات منظم، معاونت عمليات نيروي زميني سپاه، عمليات قرارگاه حمزه«ع»، عمليات نيروي زميني سپاه و فرمانده لشكر 27 محمدرسول الله«ص».

سرتيپ پاسدار شهيد سعيد سليماني   شهيد سليماني در تاريخ 25/3/59 وارد سپاه شد و با شروع جنگ تحميلي به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شتافت و 90 ماه از عمر با بركت خود را در دفاع از ناموس وطن و حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي، شجاعانه و دليرانه سپري كرد. سليماني ابتدا در لشگر هميشه پيروز 27 محمد رسول الله(ص) خدمت خود را آغاز كرد و در اين لشگر، پس از چند صباحي حضور در جبهه، به عنوان فرمانده گروهان منصوب شد و با نشان دادن لياقت و شايستگي، مسئوليت هاي طرح و عمليات، اطلاعات و عمليات، معاون دوم لشگر و جانشين لشگر 27 محمد رسول الله(ص) به ايشان اعطا شد.

سرتيپ پاسدار شهيد عباس كروندي   سرتيپ پاسدار شهيد عباس كروندي در تاريخ 1337 در شهر مذهبي قم و در خانواده اي مذهبي چشم به جهان گشود. نامش را عباس نهادند تا علم اسلام را بر دوش گيرد و محبت اهل بيت «عليهم السلام» را به او آموختند تا ولايت مدار باشد. شهيد كروندي دوره هاي چتربازي و دافوس را با موفقيت گذراند و پس از طي دوره خلباني به عنوان استاد خلبان و خلبان فالكن و آنتونوف در نيروي هوايي سپاه انجام وظيفه كرد. از سوابق مسئوليتي آن عزيز سفر كرده مي توان به جانشين مديريت آموزش هاي خلباني نهسا، مدير آموزش خلباني معاونت آموزش نهسا، مدير مستقل ايمني پرواز نهسا و در نهايت فرمانده پايگاه «قدر» اشاره كرد.

سرتيپ پاسدار شهيد نبي الله شاه مرادي (حنيف)   سرتيپ پاسدار حنيف فرزند غلامعلي كه در سال 1341، در شهرستان چادگان درخانواده اي مذهبي به دنيا آمد داراي تحصيلات كارشناسي علوم سياسي بود. شهيد شاه مرادي در تاريخ 4/7/58 وارد سپاه شد. اين شهيد عزيز مسئوليت هاي مهمي را در طول خدمت مخلصانه اش به عهده گرفت. مسئوليت هايي همچون مسئول اطلاعات سپاه فريدن، مسئول اطلاعات سپاه فلاورجان، مسئول اطلاعات سپاه داران، فرمانده سپاه فريدن منطقه اصفهان، فرمانده مركز اطلاعات 124 انبياء و در نهايت معاون اطلاعات نيروي زميني سپاه.

سرتيپ پاسدار شهيد صفدر رشادي   شهيد رشادي در سال 1340در شهرستان ساوه چشم به جهان گشود. وي از تاريخ 27/6/58 وارد سپاه شد. جانشيني قرارگاه صاعقه نيروي هوايي سپاه، رئيس تيپ 7 موشكي جديد نيروي هوايي سپاه، معاون هماهنگ كننده قرارگاه موشكي نيروي هوايي سپاه و در نهايت معاونت طرح و برنامه و بودجه و مالي نيروي هوايي سپاه از جمله سوابق درخشان و روشن مديريتي اين سردار شهيد بود.

سرتيپ پاسدار شهيد غلامرضا يزداني   سرتيپ پاسدار غلامرضا يزداني در سال 1340در شهرستان نجف آباد از توابع استان اصفهان ديده به جهان گشود. فرماندهي آتشبار توپخانه تيپ حضرت محمدرسول الله (ص)، فرماندهي توپخانه قرارگاه نصر، ظفر و سپاه يازدهم، فرماندهي تيپ 40 رسالت، فرماندهي دانشكده علوم و فنون توپخانه نيروي زميني سپاه از جمله سوابق با ارزش فرماندهي و مديريت اين شهيد بزرگوار بود.

سرتيپ دوم پاسدار شهيد احمد الهامي نژاد   سرتيپ دوم شهيد احمد الهامي نژاد در سال 1341در شهرستان سبزوار از استان خراسان ديده به جهان گشود. اين خلبان شهيد در تاريخ 12/12/60 وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شد.

سرتيپ دوم پاسدار شهيد حميد آذين پور   سرتيپ دوم پاسدار حميد آذين پور در سال 1342در شهرستان شاهين دژ چشم به جهان گشود. وي كه طي تحصيلات دانشگاهي اش را تا عالي ترين رتبه ها طي كرده بود در مقطع كارشناسي ارشد با معدل 19/42 برگزيده شد و در مقطع دكتراي مديريت امور دفاعي در سال 1381 نفر اول شد.

ارسال مقاله توسط کاربر محترم سایت : abdo_61 /ن  
#دین و اندیشه#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3635]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن