تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798223895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه جشنواره بیستم مراکز صدا و سیما امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: تفاهم نامه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صدا سیما با حضور معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و استاندار کردستان امضاء شد.



به گزارش جام جم آنلاین، در نخستین نشست شورای عالی بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها که با حضور اعضاء شورا برگزار شد تفاهم نامه همکاری و برگزاری بیستمین جشنواره به امضای دکتر علی دارابی و عبدالمحمد زاهدی رسید. شبکه های استانی نگرش تازه ای به استان ها را ایجاد کرده اند معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: شبکه های استانی و جشنواره تولیدات مراکز استانی رسانه ملی سبب ایجاد فضایی نشاط انگیز و نگرش مثبت و تازه ای به مناطق مختلف کشور شده اند.

دکتر علی دارابی با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره در کردستان و استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی این استان ابراز کرد: استان کردستان ظرفیت های متعددی فرهنگی و هنری دارد و این استان چهره‌های ماندگار هنری و فرهنگی فراوانی دارد که باید از آنها به پاس سال های خدماتشان تقدیر شوند و همچنین برپایی هفته فرهنگی - هنری استان کردستان باید با برنامه‌ریزی جامعی انجام بگیرد تا هیچ ظرفیتی در استان مورد غفلت قرار نگیرد. وی ادامه داد: بهمن 97 چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و دست اندرکاران جشنواره بیستم باید نسبت به معرفی دستاوردهای انقلاب و نقش کردستان در نهضت اسلامی، اقدامات لازم را انجام دهند. بیستمین دوره جشنواره تولیدات استانی رسانه ملی فرصتی برای وحدت ملی استاندار کردستان گفت: بیستمین دوره جشنواره تولیدات استانی مراکز صدا و سیما شادترین دوره آن و فرصتی برای تقویت وحدت ملی خواهد بود.

عبدالمحمد زاهدی در نخستین نشست شورای عالی بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها که در معاونت استان‌های صدا و سیما برگزار شد ضمن تشکر از معاونت امور استان‌های صدا و سیما اظهار کرد: نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان های صدا و سیما را دنبال می کردم و بسیار علاقمند بودم که بتوانم این جشنواره را در استان کردستان برگزار کنم به همین جهت با برنامه ریزی همکارانم در استان کردستان تلاش کردیم تا بتوانیم این جشنواره را در کردستان برگزار کنیم و از همین الان مطمئن هستم که بیستمین دوره این جشنواره در کردستان، شادترین جشنواره خواهد بود زیرا این ظرفیت در کردستان وجود دارد.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما ظرفیت مهمی برای معرفی کردستان به ملت ایران و حرکت در مسیر وحدت ملی خواهد بود. وی با اشاره به نقش مهم فرهنگ کردستان در موسیقی نواحی ایران عنوان کرد: در رشته‌های دیگری همچون هنرهای نمایشی و تجسمی هم ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد. زاهدی با بیان اینکه کردستان تنها استانی است که ارکستر فلامورنیک تشکیل داده است گفت: خانواده‌های موسیقایی سرآمدی در این کردستان حضور دارند که در سطح ملی و بین‌المللی می‌درخشند. وی خاطرنشان کرد: مردمان کرد بسیار با نشاط هستند و می‌توان از ظرفیت‌های مختلف این استان برای برگزاری جشنواره‌ای آبرومند و شاد بهره برد و کردستان را به مردم ایران شناساند.




شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 16:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن