تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798001294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم های سینمایی آخر هفته


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: فیلم های تلویزیونی و سینمایی برج مراقبت ،تیغ و ترنج ، ماندلا در راه آزادی و آواز مردمان خوب پنجشنبه 21 و جمعه 22 بهمن روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرند .



به گزارش جام جم آنلاین ،‌فیلم های تلویزیونی و سینمایی برج مراقبت ،تیغ و ترنج ، ماندلا در راه آزادی و آواز مردمان خوب پنجشنبه 21 و جمعه 22 بهمن روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرند . * فیلم تلویزیونی برج مراقبت به کارگردانی کاظم معصومی پنجشنبه 21 بهمن ساعت 10:15 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

در خلاصه داستان آمده است: ناصری در برج مراقبت فرودگاه که حساس‌ترین مکان فرودگاه است و نقش اساسی در تأمین امنیت هواپیما و جان مسافران دارد، کار می کند. در همین حین همسر او دچار بیماری می‌شود و ناصری باید حساسیت‌های موجود در کارش و مشکلات ایجاد شده در زندگی شخصی خود را به صورت ایده آل مدیریت کند که در این حین مشکلاتی برای او به وجود می‌آید. این تله فیلم محصول 1390 ایران است که در آن بازیگرانی چون محمد حاتمی، روناک یونسی، شهروز ابراهیمی، محمد ابهری، افسانه ناصری نقش‌آفرینی می‌کنند. *فیلم تلویزیونی تیغ و ترنج به کار گردانی آرش سجادی حسینی است که پنجشنبه 21 بهمن ساعت15:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم بازیگرانی چون آزاده مهدیزاده ، حسین معلومی و رامتین خداپناهی حضور دارند . در خلاصه داستان فیلم آمده است : نسرین افضل دختر شجاع و جسوری است که در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل است. زمان سلطنت شاه و کشف حجاب است و در مدرسه خفقان شدیدی حاکم است. نسرین به همراه دوستانش در مدرسه فعالیت های انقلابی دارند و بارها تا مرز به دام افتادن به دست ساواک پیش میرود. پس از پیروزی انقلاب نسرین وارد گروه جهاد سازندگی می شود. او در آنجا با پیرزنی به نام بی بی که نابیناست و درانتظار بازگشت پسرش است مواجه می شود. بی بی زن بسیار سرسختی است و نسرین به سختی در پیله ی تنهایی او نفوذ می کند و.... این فیلم با ژانرانقلاب اسلامی ، تولید 1392 بسیج سازمان صدا و سیما به تهیه کنندگی فرحناز حسینی است . *فیلم سینمایی ماندلا در راه آزادی Mandela: Long walk to Freedom به کارگردانی جاستین چادویک محصول 2013 آفریقای جنوبی است که جمعه 22 بهمن ساعت 1:00 بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم بازیگرانی چون ادریس البا، نائومی هریس و تری فتوحضور دارند. در خلاصه داستان فیلم آمده است : ماندلا در قبیله خوسا به دنیا آمده و رشد می کند. پس از سالهای کودکی او که دانش آموز خوبی است، رشته حقوق را در دانشگاه انتخاب کرده و وکیل می شود. او به همراه دوستانش والتر و کتی حزبی تشکیل می دهند تا برعلیه ظلم و ستم سفیدها مبارزه کنند. همسرش که از این شورش ها می ترسد به همراه پسرش، ماندلا را ترک می کند. ماندلا همچنان به شورش و اعتصاب علیه داشتن برگه عبور سیاهان ادامه می دهد. در همین اثنا با وینی مادیکی زلا آشنا می شود که او هم یک مبارز است. آنها باهم ازدواج می کنند اما … *فیلم سینمایی آواز مردمان خوب به کارگردانی صادق پروین آشتیانی و با بازی مهسا کرامتی، کوروش سلیمانی و محمد حاتمی جمعه 22 بهمن ساعت 14:30 روی آنتن شبکه سه می رود.

این فیلم داستان جلال و خسرو است که هر دو زندانیان سیاسی هستند و به شدت شکنجه می شوند تا به فعالیت های سیاسی خود اعتراف کنند. جلال بسیار مقاوم است و در برابر شکنجه ها ایستادگی می کند. اما خسرو نمی تواند مقاومت کند و به ساواکیان قول همکاری می دهد. جلال مرید یکی از فعالان سیاسی است و تصمیم دارد راه او را دنبال کند. ساواکیان که از جلال ناامید شده اند تصمیم می گیرند او را آزاد کنند تا با زیر نظر گرفتن وی از فعالیتهای او مطلع شوند و.... این فیلم با ژانر سیاسی ، محصول 1390 سیما فیلم به تهیه کنندگی حسن عباسی است .






چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 20:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن