تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798091012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهنما: در«همسایه‌ها» بی خیال ازدواج، فقط پول


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مجموعه تلویزیونی«همسایه‌ها» با مضمونی کمیک به زودی و یا دقیق تر از شنبه هفته آینده ساعت 30 : 21 از شبکه دوم سیما مهمان خانه ها می شود. این سریال را کمدین نام آشنا مهران غفوریان کارگردانی می کند. او همچنین در کنار جواد رضویان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی و اصغر سمسارزاده ایفای نقش هم خواهد کرد.



به گزارش جام جم آنلاین از دیگر بازیگران سریال 40 قسمتی «همسایه‌ها» می توان به شهین تسلیمی، حسین سلیمانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، سمانه پاکدل، پوراندخت مهیمن و آذین رئوف اشاره کرد.
حضور موفق و پررنگ بهاره رهنما در این مجموعه تلویزیونی فرصتی مغتنم برای جام جم آنلاین شد تا به ترتیب ذیل با او گفت و گویی داشته باشد. «همسایه‌ها» را چگونه دیدید؟ سریال «همسایه‌ها» خیلی مرا جذب کرد و آنرا دوست دارم. با اینکه در چند ماه گذشته مشغله های بسیاری داشتم و حتی یک عمل جراحی در میانه کار برای من پیش آمد اما سه روز بعد از عمل با شوق و انرژی سر ضبط برنامه رفتم. مهمترین عامل خوشآیند شما از «همسایه‌ها» چه بود؟ دو عامل مهم باعث جذب من به حضور با انرژی در سریال «همسایه‌ها» شد. یکی متن بسیار خوب که باعث اطمینان من به قصه شد و مرا سرحال می آورد. دوم، عوامل و بازیگران که جمعی صمیمی، حرفه ای و بسیارخوب را تشکیل داده است. کار با آقای غفوریان به عنوان کارگردان را چگونه تجربه ای یافتید؟



من همیشه مهران غفوریان را به عنوان یک همکار کمدین می شناختم اما در روند ضبط این سریال متوجه شدم که آقای غفوریان یک کارگردان بسیار مسئول و وظیفه شناس در قبال بازیگران و عوامل تهیه برنامه است. از همه مهمتر اینکه یک فرد کمدین وقتی در کسوت کارگردانی سریالی کمیک حاضر می شود مطمئناً کار را خیلی خوب ارائه می دهد چرا که فردی کاربلد است. در هر صورت من واقعاً از کارگردانی آقای غفوریان لذت بردم. چهره های نام آشنایی در این سریال دیده می شوند، بازی در کنار این افراد چه احساسی به شما می دهد؟ بسیار عالی. همکاری با آقایان سیروس گرجستانی و اصغر سمسارزاده در مجموعه «همسایه‌ها» برای من بسیار مغتنم و لذت بخش است. چرا که هر دو از پیشکسوتان و کمدین های شناخته شده و دوست داشتنی مردم هستند. همچنین سمانه پاکدل و کمند امیرسلیمانی از دوستان قدیمی من هستند و در کنار آنها خیلی خوب و راحت ایفای نقش می کنم.

با جواد رضویان و نعیمه نظام دوست تجربه کار نداشتم و خیلی مایل بودم که ببینم این تجربه چگونه نمود پیدا می کند که به نظرم خیلی هم خوب شده بود. بهاره رهنما در «همسایه‌ها» چه نقشی ایفا می کند؟ در این سریال من دختری به نام نگین هستم که اصلاً دغدغه ازدواج ندارد و تمام فکر و کارش پول درآوردن است. اتفاقاً معتقدم یکی از نقاط قوت این سریال، بکارگیری هنرپیشه های جوان مانند خانم آذین رئوف است که در این سریال نقش خواهر کوچکتر مرا بازی می کند و بین ما دو نفر دیالوگ و تعاملات بازیگری خیلی خوبی رخ داد. به نظر شما مجموعه «همسایه‌ها» می تواند در نزد مخاطب موفق باشد؟ من مطمئن هستم که مردم از این سریال استقبال خواهند کرد و خوشحالی من وقتی خواهد بود که مخاطبان از این مجموعه تلویزیون خوششان آید. بعد از ضبط تمام قسمت های برنامه و فراغت از این کار، چه کاری در دستور کار دارید؟

یک رُمان نیمه کاره دارم و به مرور آن را می نویسم تا تمام شود. همچنین مدتی است که کُد استادی دانشگاه من هم صادر شده و بزودی تدریس هم به یکی از مشغله های دوست داشتنی ام افزوده می شود. مشغول این امر هستم که مطالعات خودم را بیشتر کنم تا بتوانم یک مدرس با دانش روز برای دانشجویان باشم.
محمد زندکریمخانی – جام جم آنلاین




یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 14:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن