تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798172733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماشاخانه «سرو» اجاره داده می‌شود/ خودگردان شدن یک مکان تئاتری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر خبر می‌‌دهد
تماشاخانه «سرو» اجاره داده می‌شود/ خودگردان شدن یک مکان تئاتری

تماشاخانه سرو


شناسهٔ خبر: 3694083 - دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
هنر > تئاتر

.jwplayer{ display: inline-block; } تماشاخانه «سرو» به عنوان یکی از سالن‌های تازه تأسیس تئاتر که در بنیاد روایت فتح احداث شده، اجاره داده می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه «سرو» در آبان‌ماه سال ۹۴ به همراه استودیو نمایش «روایت» همزمان با پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت افتتاح و از همان ابتدا و در مراسم افتتاحیه این سالن اعلام شد که قصد و هدف فعالیت این مجموعه خودگردان بودن آن است.

در اسفندماه سال ۹۴ نیز فراخوان اجرای آثار در تماشاخانه «سرو» برای سال ۹۵ از سوی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منتشر و طی آن شرایط موضوعی برای متقاضیان اجرا در این تماشاخانه تئاتری اعلام شد ولی در سال جاری و از چندی پیش در فضاهای مجازی از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و سینمایی «خوش نگار» یک آگهی مبنی بر اجاره پلاتوی مجموعه منتشر شده است.

در این آگهی چنین آمده است:

«پلاتو جهت تمرین تئاتر و فرم و اجرای نمایش ابعاد پلاتو: ۹ در ۹ مساحت پلاتو: تقریباً ۸۰ متر مربع استایل: بلک باکس گنجایش تماشاچی: ۵۱ نفر با سیستم تهویه مطبوع دارای پارکینگ و کافه تریا محدوده: میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی معرف جهت برخورداری از تخفیف: موسسه فرهنگی، هنری و سینمایی خوش نگار»

برای روشن شدن دلایل این اتفاق با حفیظ‌الله رفیعی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفتگویی داشته‌ایم که وی به خبرنگار مهر گفت: مدیریت تماشاخانه «سرو» از انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس مستقل و مدیریت آن واگذار شده و ما فقط نظارت می‌کنیم. گویا قرار است مؤسسه مذکور با تماشاخانه «سرو» همکاری کند. البته باید محتوای آگهی منتشر شده بررسی شود.

وی درباره این موضوع که چرا طبق فراخوان منتشر شده از سوی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اجراهای متناسب با این فراخوان در تماشاخانه «سرو» اجرا نمی‌شوند، یادآور شد: ما طبق فراخوان منتشر شده برنامه‌های تئاتری‌مان را اجرایی می‌کنیم. اساس کار ما بر این است که بحث تئاتر مقاومت و اجراهای صحنه‌ای تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در تماشاخانه «سرو» انجام شوند و این برنامه‌ها در تماشاخانه «سرو» تحت تأثیر فعالیت‌های دیگر قرار نمی‌گیرند. همچنین دهنوی مدیر تماشاخانه «سرو» نیز درباره آگهی اجاره منتشر شده توسط مؤسسه فرهنگی، هنری و سینمایی «خوش نگار» به خبرنگار مهر گفت: این مؤسسه هیچ ارتباطی با بنیاد روایت فتح و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ندارد. زمانی که مسئولیت تماشاخانه «سرو» را عهده‌دار شدیم از دوستان تهیه‌کننده و کارگردان برای همکاری و همفکری دعوت کردیم. این مؤسسه هم قرار است کاری را در تماشاخانه «سرو» انجام دهد و برای کمک به تماشاخانه فعالیتی داشته باشد.

وی ادامه داد: تماشاخانه «سرو» تا به حال برای انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بوده ولی حالا قرار است به صورت خودگردان اداره شود و بودجه‌ای از طرف انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد روایت فتح به آن تعلق نمی‌گیرد. به ما گفته شد که برای سالن تماشاخانه و پلاتوی آن به گونه‌ای برنامه ریزی کنید که بتوانید آن را اجاره بدهید.

مدیر تماشاخانه «سرو» اظهار کرد: البته اگر آثاری که طبق فراخوان منتشر شده برای اجرا در تماشاخانه «سرو» انتخاب می‌شوند با تخفیف از پلاتو و سالن استفاده خواهند کرد ولی گروه‌های دیگری که متقاضی تمرین یا اجرا در تماشاخانه «سرو» باشند باید مبلغی را پرداخت کنند.

دهنوی در پایان تصریح کرد: ما از دلال منشی خوش‌مان نمی‌آید و هدف‌مان این است که تماشاخانه «سرو» به درستی در اختیار گروه‌های نمایشی قرار گیرد ولی باید بخشی از هزینه‌های این تماشاخانه نیز تأمین شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن