تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815155541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوکوحرام بدترین دشمن اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رئیس جمهور نیجر:
بوکوحرام بدترین دشمن اسلام است
ربایش، تجاوز به زنان، کشتن بی گناهان و مکیدن خون انسان ها روشهای گسترش اسلام نیست.





به گزارش سرویس دینی جام نیوز، «محمد یوسف» اظهار کرد: بوکوحرام بدترین دشمن اسلام هستند؛ این گروه به زودی شکست خواهند خورد زیرا مسلمانانان غرب آفریقا، افراط گرایی و اقدامات خشونت بار آنها را نمی پذیرند.
رئیس جمهور نیجر که در دانشسرای سیاسی هاروارد در کمبریج در ایالت ماساچوست آمریکا سخن می گفت، ادامه داد: بوکوحرام بویی از اسلام نبرده است؛ ربایش، تجاوز به زنان، کشتن بی گناهان و مکیدن خون انسان ها روشهای گسترش اسلام نیست.
وی تصریح کرد: بوکوحرام هیچ آینده ای ندارد و به زودی شکست خواهد خورد. نیجر در عملیات منطقه ای علیه بوکوحرام در شمال نیجریه مشارکت دارد. این ائتلاف متشکل از نیروهایی از نیجریه، نیجر، کامرون، چاد و بنین است.
یوسف تاکید کرد: بیشتر مردم نیجر که اغلبشان مسلمان هستند، با این ائتلاف که در این اواخر به پیروزی های زیادی در جنگ علیه بوکوحرام و اقدامات آنها به منظور برپایی دولت مستقل، دست یافته است، کاملا موافق هستند.

شفقنا  



۱۵/۰۱/۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن