تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819944099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز جماعتی که جنجال به پا کرد /عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طرح مسجد جامع؛
نماز جماعتی که جنجال به پا کرد /عکس
گروهی از مسلمانان با عنوان «طرح مسجد جامع» و به مناسبت روز جهانی زن در یکی از کلیساهای لندن نماز جماعت اقامه کردند.






به گزارش سرویس دینی جام نیوز، ده‌ها نفر از مسلمانان انگلیس در یک حرکت نمادین، اقدام به برگزاری نماز جماعت در یک کلیسای مرکز لندن کردند.

گروهی از مسلمانان با عنوان «طرح مسجد جامع» و به مناسبت روز جهانی زن، در کلیسای «سنت جانز واترلو» ندای «الله و اکبر» سر داده و نماز جماعت برگزار کردند.

با این حال «گیلز گودارد» کشیش این کلیسا به دلیل موافقت با برگزاری نماز جماعت مسلمانان در این مکان وشرکتش در این مراسم، مورد اعتراض واقع شده است.

روحانیون راست گرا از فرقه پروتستان مسیحیت این اقدام را خلاف شرع دانسته و متذکر شدند که در آداب مسیحیت تصریح شده که اقدامات خارج از دکترین کلیسای انگلیس ممنوع می‌باشد.

یک کشیش کلیسای جنوب غرب لندن نیز با انتقاد از برگزاری این مراسم گفت: آنچه کشیش کلیسای «سنت جانز واترلو» انجام داده غیر قانونی بوده است.

«روبین ویکس» از کلیسای «امانوئل» عنوان کرده است: مساله این نیست که او شرع زیر پا گذاشته شده است، بلکه این اهانتی به جامعه مسیحیت است که معتقد هستند خداوند یکی است و او‌‌ همان پدر عیسی مسیح(ع) است.  
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن