تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمانی دیگر در آمریکا به قتل رسید+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در کمتر از یک ماه؛
مسلمانی دیگر در آمریکا به قتل رسید+ عکس
پیش از این سه دانشجوی مسلمان نیز هدف تیراندازی یک شهروند 46 ساله در کارولینای شمالی قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.



  به گزارش سرویس دینی جام نیوز، احمد الجمیلی، مسلمان عراقی ‌الاصل به همراه همسر محجبه‌اش در تگزاس آمریکا مشغول گرفتن عکس بود، که بر اثر تیراندازی‌های پی‌در‌پی دو آمریکایی کشته شد.
  پایگاه خبری «CAIR» در این باره نوشت: بنابر گزارش پلیس، شاهدان این حادثه عنوان کردند که دو مرد از آن سوی خیابانی که الجمیلی و همسرش ایستاده بودند حرکت می‌کردند. آن‌ها پس از اینکه کمی جلوتر رفتند برگشتند و شروع به تیراندازی به این دو نفر کردند. انگیزه تعصب ضداسلامی محرز نشده است.
در پی آن، شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی از مقامات اجرایی خواست تا به نگرانی‌های مسلمانان آمریکا در مورد انگیزه‌های قتل‌های اخیر، پاسخ دهند.
عالیه سالم، مدیر اجرای شعبه تگزاس شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت این ترور، عنوان کرد که به خاطر حوادث اخیر علیه مسلمانان آمریکا و کشتار آنان، از مسئولان می‌خواهیم که به نگرانی‌های مسلمانان در مورد انگیزه‌های بروز این حوادث پاسخ دهند.  

احمد الجمیلی
الجمیلی و همسرش روز پنج‌شنبه در حال عکس گرفتن از برف بودند که ناگهان هدف تیراندازی قرار گرفتند. اتومبیل‌های زیادی از جمله یک کامیون نیز در آن محل بودند. 8 گلوله فقط به کامیون اصابت کرد. صاحب کامیون گفت که بیش از 10 گلوله شلیک شد.
همسر الجمیلی به سرعت به اورژانس زنگ زد اما فایده‌ای نداشت و این مسلمان 36 ساله جان خود را از دست داد.
پیشتر در 22 بهمن ماه سه دانشجوی مسلمان هدف تیراندازی یک شهروند 46 ساله در کارولینای شمالی قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.  

رزان محمد ابوصلحه 19 ساله، خواهر یسری، ضیا شادی برکات 23 ساله، یسری محمد 21 ساله، همسر ضیا  
 



۱۶/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن