تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 31 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799935024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت 85 درصدي ساماندهي بزرگراه آزادگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲۹ب.ظ)
پيشرفت 85 درصدي ساماندهي بزرگراه آزادگان نشست تخصصي ارزيابي وضعيت بزرگراه آزادگان با حضور مدير کل نظارت و پيگيري امور مناطق شهرداري تهران و شهرداران برخي مناطق برگزار و آخرين اقدمات انجام شده در بحث ايمن سازي و زيباسازي اين بزرگراه مهم را مورد ارزيابي قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، وحيد نوروزي، شهردار منطقه 18 در حاشيه اين نشست، با بيان اينکه بزرگراه آزادگان يکي از مهم‌ترين وحي‌اتي ترين شريان‌هاي اصلي پايتخت به شمار مي‌رود و بحث ايمن‌سازي اين بزرگراه پرتردد، از جمله دغدغه‌هاي مديران شهري است گفت: اين بزرگراه به طول تقريبي 40 کيلومتر از 6 منطقه تهران عبور مي کند و به همين دليل نقشي تعيين‌کننده در ترافيک پايتخت دارد.
وي با تأکيد بر اينکه نشست به‌ منظور ايجاد يک مديريت واحد و تصميم گيرنده در اين بزرگراه مي‌بايست آخرين وضعيت آن مورد ارزيابي قرار گيرد، گفت: خوشبختانه اقدامات مؤثري در همه مناطق براي ايمن‌سازي بزرگراه آزادگان انجام شده و همه شهروندان تا پايان سال شاهد تغييرات عمده در تمام‌ مسير اين معبر حياتي خواهند بود.
شهردار منطقه 18 از برنامه‌ريزي مدون براي بزرگراه آزادگان خبر داد و اظهار کرد: مقرر شد تا طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، همه طرح ها در سه بخش کوتاه مدت، ميان‌مدت و بلندمدت تعريف و اجرايي شود به طوري که در بخش کوتاه مدت مواردي همچون نصب گارد ريل‌ها و چراغ‌هاي روشنايي در اولويت قرار خواهد گرفت.
وي تصريح کرد: در بخش کوتاه مدت تقريباً اکثر مناطق پيشرفت بالاي 85 درصد را ارائه کرده اند و به نظر مي‌رسد طي چند هفته آينده بحث نصب گارديل ها و چراغ‌هاي روشنايي در تمام طول بزرگراه آزادگان به اتمام برسد.
نوروزي اتمام طرح نصب گارد ريل‌ها و چراغ‌هاي روشنايي بزرگراه آزادگان در منطقه 18 را از جمله اقدامات مؤثر در جهت افزايش ايمني اين معبر مهم دانست و افزود: منطقه 18 در اين بخش با سرعت کار خود را انجام داده و به پايان رسانده است. با توجه به اينکه بيشترين طول بزرگراه آزادگان در منطقه 18 قراردارد، اما؛ با مديريت جهادي و عزم جدي توانستيم اين دو مورد مهم را به سرانجام برسانيم و از ديگر مناطق پيش بيافتيم.
وي از آغاز بخش ميان‌مدت بزرگراه آزادگان در منطقه 18 خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون طرح زيباسازي و افزايش فضاي سبز پيرامون بزرگراه آزادگان در منطقه 18 همراه با ديگر مناطق با سرعت در حال اجرا است. بخش‌هاي مهمي از اين طرح تا پايان سال جاري به اتمام مي‌رسد تا شهروندان در روزهاي نخست سال آينده با چهره‌اي متفاوت از بزرگراه آزادگان مواجه شوند.
شهردار منطقه 18 همچنين اجراي کمپين آسمان آبي، زمين پاک را يکي ازاولويت هاي مهم در بزرگراه آزادگان خواند و گفت: بزرگراه آزادگان جزو معابر اولويت‌دار براي اجراي پروژه خط سفيد خواهد بود. در حال حاضر مطالعات جدي براي اجرايي شدن اين طرح در حال انجام است و پس از تغييرات، اصلاحات هندسي و خط‌ کشي‌ها و نصب دوربين‌هاي ويژه‌ راه اندازي خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن