تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت 75درصدي عمليات اجرايي تعريض پل ستارخان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۷ب.ظ)
پيشرفت 75درصدي عمليات اجرايي تعريض پل ستارخان متعاقب اتمام عمليات نصب تيرهاي فلزي موردنياز براي تعريض عرشه پل ستارخان، پيشرفت عمليات اجرايي اين پروژه به مرز 75 درصد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجري طرح هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهر تهران ضمن اعلام اين خبر افزود: تعريض پل ستارخان وارد مرحله اجراي بخش فلزي الحاقي عرشه شده و به موازات آن، اقدامات تکميلي شامل جدولکاري، نصب قطعات بتني نما و تعويض نئوپرن هاي پل مياني(پل قديم ستارخان) ادامه دارد.
محمد حسن وساق با بيان آنکه مجموعه اقدامات باقي مانده تا مرحله اجراي روکش آسفالت همچنان نيازمند اعمال محدوديت هاي ترافيکي در مسيرهاي شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه شيخ فضل الله در محل تقاطع با خيابان ستارخان است، ابراز اميدواري کرد پروژه تعريض پل ستارخان تا اواسط اسفند ماه سال جاري آماده اجراي روکش آسفالت شود.
مجري طرح هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، زمان محدوديت هاي ترافيکي اين پروژه در بزرگراه شيخ فضل الله را در فاصله ساعات 23 تا 5 بامداد اعلام کرد و از شهروندان تهراني خواست با انتخاب مسيرهاي جايگزين ترافيکي، در انجام هرچه سريعتر پروژه مشارکت کنند.
گفتني است؛ با اجراي پروژه تعريض درجاي پل ستارخان، عرض 8 متري هريک از مسيرهاي اين پل سواره رو به 11 متر افزايش مي يابد و در نتيجه شرايط برخورداري از 3 خط عبوري در هر باند فراهم خواهد شد. مقاوم سازي و کنترل آلاينده هاي از طريق نصب ديوارهاي جاذب صوت از ديگر ويژگي هاي اين پروژه راهگشا است که اقدامات لازم در اين زمينه به موازات پيشرفت عمليات اجرايي ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن