تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819581948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت پروژه تعريض پل ستارخان به مرز 65 درصد رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۳۶ب.ظ)
پيشرفت پروژه تعريض پل ستارخان به مرز 65 درصد رسيد متعاقب اتمام عمليات بتني در شيبراهه هاي غربي و شرقي، پيشرفت عمليات تعريض و مقاوم سازي پل ستارخان به مرز 65 درصد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجري طرح هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عمليات ساخت تيرهاي فلزي مورد نياز براي تعريض عرشه پل ستارخان به اتمام رسيده است و نصب اين قطعات فلزي آغاز شده است.
مهندس محمدحسن وساق با بيان آنکه نصب تيرهاي فلزي براي تعريض عرشه پل، نيازمند 2 مرحله انحراف ترافيک در مسير خيابان ستارخان است، از مشارکت موثر پليس راهور تهران بزرگ در صدور مجوزهاي مورد نياز ترافيکي خبر داد و گفت: طي مرحله نخست عمليات انحراف ترافيک، مسير غرب به شرق خيابان ستارخان در محل تقاطع با بزرگراه شيخ فضل الله از ساعت 24 تا 5 صبح مسدود شده و رفت و آمدهاي محلي با استفاده از يک دوربرگردان همسطح و کنارگذر جنوب غرب پل ستارخان ساماندهي مي شود.
وي در اين رابطه از شهروندان خواست همزمان با اجراي اين مرحله از انحراف ترافيک خيابان ستارخان، به منظور ترددهاي غرب به شرق از معابر موازي همچون بزرگراه جلال آل احمد استفاده کنند.
مجري طرح هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و مهندسي و عمران شهر تهران با اشاره به اينکه در مرحله بعدي انحراف ترافيک، مسير شرق به غرب خيابان ستارخان در محدوده تقاطع با بزرگراه شيخ فضل الله مسدود خواهد شد، گفت: در اين مرحله، خيابان تهران ويلا در ارتباط با مسير جنوب به شمال بزرگراه شيخ فضل الله نقش مسير جايگزين ترافيکي را ايفا خواهد کرد.
مهندس وساق با بيان آنکه اقدامات تکميلي آتي نيازمند انسداد ترافيک مسيرهاي شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه شيخ فضل الله در محل تقاطع با خيابان ستارخان است، از مشارکت و بردباري مردم و نيروهاي خدوم پليس راهور قدرداني کرد.
بر اساس اين گزارش با اجراي پروژه تعريض درجاي پل ستارخان، عرض 8 متري هريک از مسيرهاي اين پل سواره رو به 11 متر افزايش مي يابد و در نتيجه شرايط برخورداري از 3 خط عبوري در هر باند فراهم خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن