تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808202833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید سرور بیگ بلو باتن


واضح آرشیو وب فارسی::

در عصر حاضر که زمان خیلی ارزشمند شده است، آموزش آنلاین و کلاس آنلاین عنصری مهم در سیستم آموزشی است. سایت رومیت با فراهم کردن بستری حرفه ای برای برگزاری کلاس های آنلاین و وبینارها از طریق سرویس های معتبری همچون بیگ بلو باتن و ادوب کانکت، پیشگام در این عرصه است. این سایت امکان خرید سرور بیگ بلو باتن و ادوب کانکت را با تجربه ای نوین و کاربر پسند ارایه کرده است.

 

در عصر اطلاعات و فناوری که زمان بیش از پیش ارزشمند شده، آموزش آنلاین به عنصری جدایی‌ناپذیر از سیستم آموزشی تبدیل شده است. سایت رومیت، با فراهم آوردن بستری مناسب برای برگزاری کلاس‌های آنلاین از طریق سرویس‌های معتبری چون بیگ بلو باتن و ادوب کانکت، پیشگام در این عرصه شده است. این سایت با عرضه امکان خرید اشتراک بیگ بلو باتن و ادوب کانکت، تجربه‌ای نوین و کارآمد را به کاربران خود ارائه می‌دهد.


نرم افزار بیگ بلو باتن

چرا بیگ بلو باتن؟

نرم افزار بیگ بلو باتن یکی از پلتفرم های محبوب و قوی در زمینه برگزاری کلاس های آنلاین است که به دلیل داشتن ویژگی های زیر  مورد توجه قرار گرفته است:

  • کیفیت بالای تصویر و صدا
  • تخته سفید تعاملی
  • تجت وب
  • امکان ضبط کلاس آنلاین
  • نظر سنجی
  • چت
  • امکان اشتراک گذاری تصویر
  • محیط کاملا فارسی

ادوب کانکت، بستری برای همه نیازها


ادوب کانکت، دیگر سرویس ارائه شده توسط رومیت، پلتفرمی است که برای برگزاری وبینارها، کلاس‌های آموزشی و وبینارمجازی طراحی شده است. این سرویس با ارائه امکاناتی نظیر اتاق‌های کاری متعدد، ابزارهای تعاملی و قابلیت‌های گسترده یادگیری مشارکتی، امکان برگزاری جلسات و دوره‌های آموزشی را بسیار آسان می‌سازد. ادوب کانکت با تأکید بر تعامل و مشارکت، محیطی دوستانه و کاربرپسند را فراهم می‌آورد که تجربیادگیری را برای همه شرکت‌کنندگان لذت‌بخش و مؤثر می‌سازد.


خرید بیگ بلو باتن

خرید اشتراک بیگ بلو باتن از رومیت


خرید اشتراک بیگ بلو باتن از رومیت به شما امکان می‌دهد تا از مزایای این پلتفرم بهره‌مند شوید. این اشتراک شامل دسترسی نامحدود به امکانات پیشرفته و حرفه‌ای بیگ بلو باتن می‌شود، که شامل قابلیت‌هایی مانند:

  • ارتباط صوتی و تصویری
  • تخته وایتبرد مجازی
  • تدریس از پاورپوینت و pdf
  • اشتراک گذاری صفحه نمایش
  • محیط چت فارسی 
  • نظرسنجی . سوال چندگزینه ای
  • ضبط اتاق تحت سرور رومیت
  • پنل و داشبود فارسی
  • ساخت نامحدود اتاق
  • تعریف نامحدود کاربر
  • تعریف گروهی کاربران با اکسل
  • مدیریت اتاق های درحال برگزاری
  • اطلاع رسانی پیامکی

 

بیگ بلو باتن یک نرم‌افزار برگزاری وبینار، کلاس و جلسات آنلاین است که به صورت متن‌باز ارائه شده. کدهای نرم‌افزارهای متن باز، در اختیار عموم قرار دارد و برنامه‌نویسان می‌توانند از این کدها استفاده کنند و قابلیت‌های مورد نیازشان را هم به نرم افزار اضافه کنند. برنامه‌نویس‌های رومیت، بیگ بلو باتن را به یک سرویس ایرانی برای برگزاری کلاس آنلاین تبدیل کرده‌اند و آن را روی سرورهای اختصاصی رومیت به کاربران ایرانی ارائه می‌دهند.

 

بدون نیاز به نصب نرم‌افزار

بیگ بلو باتن به صورت تحت وب ارائه می‌شود. یعنی شما با مرورگرهایی مثل گوگل کروم، فایرفاکس یا سافاری وارد کلاس می‌شوید و نیازی به نصب نرم‌افزارهای جانبی نخواهید داشت.

 

تست رایگان نرم افزار بیگ بلو باتن در رومیت

می‌توانید ۱۴ روز به صورت رایگان از سرویس ۵ کاربره بیگ بلو باتن استفاده کنید. رومیت در کنار این هدیه، خدمات پشتیبانی رایگان را هم به شما ارائه می‌دهد. در طول این مدت هر سوالی درباره کار با پلتفرم داشتید، همکاران ما از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره، پاسخگوی شما خواهند بود.

 

پنل مدیریت فارسی

برنامه‌نویس‌های تیم رومیت، نرم افزار بیگ بلو باتن را به همراه تمام قابلیت‌های آن فارسی‌سازی کرده‌اند. در این سرویس خبری از اصطلاحات پیچیده انگلیسی نیست و شما تمام پیام‌هایی که از طرف برنامه برایتان ارسال می‌شود را متوجه خواهید شد.

 

وب سرویس و API

اگر وب سایت شخصی دارید، می‌توانید پنل برگزاری جلسه و کلاس آنلاین رومیت را به وب سایت شخصی خود متصل کنید و به صورت مستقیم از طریق سایت خودتان در بیگ بلو باتن کلاس بگذارید.

 

اطلاع‌رسانی پیامکی

با استفاده از نرم افزار بیگ بلو باتن ارائه شده در پلتفرم رومیت، می‌توانید برای کاربران خود پیامک‌ اطلاع‌رسانی استفاده کنید. رومیت امکان ارسال پیامک‌های حاوی لینک ورود به جلسه، ساعت شروع و پایان کلاس و تأخیرهای احتمالی در برگزاری جلسات را دارد.

 

بروزرسانی خودکار

کاربران رومیت همیشه از آخرین نسخه بیگ بلو باتن استفاده می‌کنند و آخرین قابلیت‌های این نرم‌افزار در اختیارشان قرار می‌گیرد.

 

چرا رومیت؟


رومیت با فراهم آوردن دسترسی آسان به دو پلتفرم برجسته بیگ بلو باتن و ادوب کانکت، تلاش می‌کند تا نیازهای آموزشی مختلف را در سطوح و سناریوهای متفاوت پوشش دهد. این سرویس، با ارائه قیمت‌های رقابتی و پلن‌های متنوع، به هر سازمان یا فردی این امکان را می‌دهد که بر اساس نیازهای خود انتخاب کند.

 

چگونگی خرید اشتراک بیگ بلو باتن از رومیت


خرید اشتراک بیگ بلو باتن از رومیت بسیار ساده است. کافی است به وب‌سایت رومیت مراجعه کرده و بر اساس نیاز خود یکی از پلن‌های اشتراکی را انتخاب کنید. فرآیند پرداخت آنلاین و امنیت در تراکنش‌ها از اولویت‌های رومیت است، بنابراین می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید کنید. پس از خرید، دسترسی به حساب کاربری و تمام امکانات سرویس بلافاصله فعال می‌شود.

 

پشتیبانی و خدمات مشتری


رومیت به خدمات پس از فروش و پشتیبانی اهمیت زیادی می‌دهد. تیم فنی رومیت به طور ۲۴ ساعته در دسترس است تا به هر گونه سوال یا مشکلی که در طول استفاده از سرویس‌ها به وجود آید، پاسخگو باشد. می‌توانید با استفاده از ایمیل، تلفن، یا حتی چت زنده در وب‌سایت، درخواست پشتیبانی دهید.


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن