تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808203929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرفروش ‌ترین مدل ‌های مانتو اداری


واضح آرشیو وب فارسی::


پرفروش ‌ترین مدل ‌های مانتو اداری

به گزارش واضح به نقل از مانتو آی سن، مانتو اداری یکی از پوشش‌های بسیار مهم و اساسی برای خانم‌های شاغل در محل کار به شمار می‌آید. به‌ طور کلی هدف از خریدن این نوع لباس، ایجاد زیبایی ظاهری، ایجاد نظم و هماهنگی و از بین بردن دغدغه انتخاب لباس، برای فرد است. همچنین به تقویت روحیه کار گروهی در سازمان کمک می‌کند. مدل‌ها و نمونه‌های مختلفی از فرم اداری وجود دارد که هم بر اساس شکل ظاهری و هم بر اساس جنس تقسیم‌بندی می‌شوند. پرفروش‌ ترین مدل‌ های مانتو اداری بسته به برند تولیدی، کیفیت متریال و تمیزی دوخت تعیین می‌شوند. به‌ همین منظور تصمیم گرفتیم تا پرفروش‌ترین مدل‌های مانتو شلوار فرم را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان از سایت مانتو آی سن تهیه کنید.

 

بهترین پارچه‌ برای مانتو شلوار فرم

جنس‌های متنوعی برای تولید مانتو و شلوار اداری به کار می‌روند که از جمله باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به پارچه فیونا اشاره داشت. این جنس جزو نمونه‌های مطرح در زمینه تولید مانتو اداری بوده که دارای مدل‌های مختلف و رنگ‌بندی مختلف است. برای مشاهده فرم‌های تولیدی توسط برند آی سن از این جنس می‌توانید به صفحه مانتو اداری فیونا در سایت مراجعه نمایید. عمده تولیدات این مجموعه از پارچه باکیفیت فیونا است که قیمت آن‌ها برحسب کیفیت و دوام و طول عمری که دارند، بسیار مناسب است. به‌ همین منظور سایت mantoaysen شرایطی را فراهم آورده تا شما عزیزان به‌ راحتی و با اطمینان کامل بتوانید، خرید اینترنتی فرم کارمندی را از این برند داشته باشید.

 

بهترین فرم های اداری از لحاظ شکل ظاهری


بهترین فرم های اداری از لحاظ شکل ظاهری

در این قسمت به بررسی پرفروش‌ترین مدل‌های مانتو فرم اداری از لحاظ شکل ظاهری می‌پردازیم.

 

مانتو اداری یقه هفت

دیگر انواع مدل‌های پرفروش فرم اداری زنانه، مانتو اداری کد 342 است که به ‌صورت یقه هفت و از جنس فیونا تولید می‌شود. این مدل که در سایت با نام مانتو اداری فیونا یقه هفت کد 342 شناخته می‌شود، جزو پرفروش‌ترین مدل‌های فروشگاه aysen به شمار می‌رود و طرفداران و خریداران بسیاری دارد. در صورتی ‌که شما نیز به خرید این مدل برای خود علاقه دارید، می‌توانید رنگ‌های مختلف آن را در سایت مشاهده نمایید.

 

مانتو اداری چهار دکمه طلایی

از دیگر انواع لباس فرم که از پرفروش‌ترین مدل‌ها به شمار می‌آید، نمونه چهار دکمه طلایی است که برای خانم‌های جوان، یک انتخاب بسیار عالی و ایده‌آل محسوب می‌شود. این ست اداری به ‌دلیل طراحی جذاب و زیبایی که دارد می‌تواند توجه اکثر خانم‌ها را به خود جلب کند. مانتو آی سن به دلیل تقاضای بالای مشریان خود، این مدل را با جنس‌های فیونا و فلورا در سایزبندی‌های مختلف تولید و عرضه نموده است. برای خرید این مدل در سایت به دنبال کدهای 350 و 354 باشید.

 

مانتو اداری یقه انگلیسی

 از دیگر انواع مانتو اداری که جزو نمونه‌های پرفروش است و همیشه و با سلیقه اکثر خانم‌ها هم‌خوانی دارد، مدل یقه انگلیسی است. این نمونه دارای یقه انگلیسی بوده و از جنس فیونا در سه رنگ پرطرفدار طوسی، سورمه‌ای و مشکی تولید شده است. این لباس فرم را می‌توان در محصولات برند آی سن با کد 341 مشاهده کرد. برای دیدن نمونه‌های این مدل و اطلاع از سایزبندی و قیمت آن، می‌توانید وبسایت را مورد بررسی قرار دهید.

 

مانتو اداری یقه ایستاده

یکی از انواع فرم‌ها، مدل یقه ایستاده است که به دلیل طراحی زیبا و منحصر بفرد خود، جزو نمونه‌های محبوب به شمار می‌آید. برای تولید این مانتو شلوار از پارچه فلورا با طرح دیپلمات استفاده شده است. لباس‌های فرم‌های تهیه‌ شده از این جنس، مقاومت و ایستایی خوبی دارند و طرح آن نیز ظاهری شیک و باکلاس به محصول می‌دهد. بنابراین اگر به تمایل دارید در کمد خود، یک ست اداری شیک نیز داشته باشید، خرید مانتو اداری فلورا یقه ایستاده کد 339 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ترکیب این مدل با کفش پاشنه بلند، بسیار زیبا خواهد بود.

 

موارد گفته ‌شده، تنها چند نمونه از پرفروش‌ترین مدل‌های مانتو اداری هستند. دقت نمایید که برای انتخاب هر یک از این نمونه‌ها حتماً باید به اندام خود، بودجه‌ در دسترس، برندی که از آن خریداری می‌کنید، جنس پارچه، متریال و دوام توجه داشت. همچنین می‌توانید نظرات مشتریانی که از آن محصول خریداری و استفاده نمودند را مطالعه کرده تا با آگاهی بیشتر اقدام به خرید کنید.

 

در خرید فرم اداری زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای آن ‌که از بین پرفروش‌ترین مدل‌های مانتو اداری، نمونه مناسبی برای خود انتخاب کنید، حتماً موارد زیر را در نظر بگیرید. البته محصولاتی که در سایت مانتو آی سن قرار گرفته‌اند، دارای تمامی این موارد هستند و هیچ‌گونه نگرانی بابت کیفیت و قیمت آن‌ها نخواهید داشت.

 

جنس پارچه و ماندگاری آن

 یکی از نکات مهم، جنس پارچه استفاده شده برای دوخت مانتو و شلوار بوده که بسیار مهم است. انتخاب جنس با کیفیت و مقاوم می‌تواند نگرانی خانم‌ها را بابت حفظ و نگهداری از مانتو کاهش داده و در نتیجه موجب افزایش کارایی لباس فرم شود.

 

رنگ پارچه

از دیگر فاکتور‌های پراهمیت جهت خرید لباس فرم زنانه، رنگ است. رنگ‌های متداول مانتو شلوار اداری که در بازار به راحتی یافت می‌شوند، مشکی، طوسی و سورمه‌ای هستند که ست کردن آن‌ها بسیار راحت‌تر است. بانوان می‌توانند متناسب با شرایط محیط کار خود، از سایر رنگ‌ها نیز استفاده کنند.

 

طراحی و استایل

ظاهر و طراحی مانتو شلوار فرم، نقش بسیار مهمی در انتخاب مشتریان دارد. مدل مانتو اداری باید به روز و شیک باشد و علاوه بر تاثیر روی استایل فرد به او احساس راحتی نیز بدهد.

 

اندازه و سایز

از دیگر مواردی که هنگام انتخاب یونیفرم کارمندی بهتر است به آن توجه کنید، سایز بودن آن است تا در هنگام پوشیدن برای شما احساس ناراحتی ایجاد نکند. معمولاً مانتوهای اداری با سایز‌ها و طرح‌های مختلف در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بهترین سایز را متناسب با اندازه و اندام خود تهیه کنید.

 

تمیز بودن دوخت

مانتو فرم اداری باید دوخت تمیز داشته باشد تا بتواند یک استایل آراسته، شیک و مرتب برای شما به ارمغان بیاورد.  تولیدی‌های بسیار زیادی عرضه کننده مانتو‌ و شلوار فرم هستند که از نظر نحوه دوخت با یکدیگر متفاوت هستند. بهتر است برندی را برای خرید انتخاب نمایید که ست اداری را با دوخت کاملاً تمیز، شیک و باکیفیت ارائه دهند.

 

قیمت

از مهم‌ترین فاکتور‌ها در انتخاب و خرید مانتو اداری، قیمت است. قیمت فرم اداری بر اساس تمام فاکتور‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، تعیین می‌گردد. عوامل مختلفی نظیر جنس پارچه، طراحی و مدل مانتو، برند تولید‌کننده، میزان مصرف پارچه، متریال و میزان کارشدگی روی محصول در تعیین قیمت آن موثر هستند. اگر شما به دنبال خرید مانتو شلوار فرم اداری ارزان هستید، پیشنهاد می‌کنیم از مراکز یا فروشگاه‌هایی خرید کنید که قیمت مناسب را در کنار کیفیت مطلوب به شما عرضه می‌کنند.

 

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به تنخور، به روز بودن، داشتن ویژگی‌های ظاهری مانند استفاده از آستر، مغزی دوزی، امکان تعویض سایز و غیره اشاره نمود.

 

کدام فروشگاه مانتو اداری در تهران را انتخاب کنیم؟


کدام فروشگاه مانتو اداری در تهران را انتخاب کنیم؟

چندین وبسایت و فروشگاه اینترنتی در تهران وجود دارند که انواع فرم اداری زنانه را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این بین، مانتو آی سن یکی از قدیمی‌ترین برندهای این حوزه به شمار می‌رود که به صورت حضوری و آنلاین محصولات خود را عرضه می‌نماید. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز خرید مانتو اداری در تهران، به دلیل تنوع گسترده محصولات، کیفیت بالای پارچه و دوخت، مشاوره دقیق و ضمانت تعویض پس از فروش، یک گزینه عالی برای خریداران خواهد بود. آی سن به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مانتو اداری در زمینه فروش عمده لباس فرم اداری نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.

 

خرید پرفروش‌ترین مدل‌های مانتو اداری

در صورتی ‌که می‌خواهید پرفروش‌ترین مدل‌های مانتو و شلوار اداری را بررسی کرده و متناسب با سلیقه و بودجه خود فرم مورد نظر را انتخاب کنید، می‌توانید پس از ورود به وب سایت مانتو آی سن، صفحه https://mantoaysen.ir/product-category/مانتو-اداری/ را مورد بررسی قرار دهید. در این صفحه تمامی مدل‌های باکیفیت و پرفروش از برند آی سن قرار گرفته که مشتریان با مشاهده آن‌ها در کنار هم، انتخاب بهتری خواهد داشت. همچنین در این سایت برای هر محصول توضیحاتی قرار داده شده تا خریداران با اطلاعات کامل نسبت ‌به محصول، برای خرید و پرداخت هزینه اقدام نمایند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن