تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814435805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله به رفح؛ دروازه‌ای به نابودی رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی::

یک کارشناس دربارهٔ مسائل منطقه اظهار داشته که در حال حاضر هیچ عاملی وجود ندارد که به نفع اسرائیلی‌ها باشد، و تنها امید آن‌ها حمایت‌های آمریکا بود که با تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح کاهش یافته است.



 رژیم اسرائیلی در حال انجام عملیات گسترده‌ای در گذرگاه رفح است. این اقدامات به هدف کسب نتایجی مثبت برای خود انجام شده و نتانیاهو امیدوار است که بتواند جامعه اسرائیلی را متقاعد کند. این رژیم با فشار اعتراضات جهانی مواجه است و برای نجات خود از هر راهی استفاده می‌کند.

فولکر تورک، کمیسر حقوق بشر سازمان ملل متحد، در ارتباط با حملات اسرائیلی به رفح تأکید کرده که باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود تا امنیت و فعالیت گذرگاه‌ها تضمین شود و خسارت به غیرنظامیان نرسد.

به گزارش الجزیره، با حملات نظامی اسرائیل به شهر رفح، گذرگاه بین غزه و مصر بسته شده است که یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه بود.



 جعفر قنادباشی درباره حملات رژیم اسرائیل به رفح اظهار کرد که این رژیم به موفقیت در این حملات امیدوار نیست. او افزود: "ارتش اسرائیل آمادگی حمله به رفح را ندارد؛ زیرا حمله به رفح با مخالفت و حساسیت‌های فراوان جهانی همراه است و آنها می‌دانند که این حملات باعث کاهش حمایت‌های معدود کشورها از جمله آمریکا و برخی اروپایی‌ها از آنها می‌شود."

وی افزود که اسرائیلی‌ها حملات به رفح را آغاز کرده‌اند ولی سعی می‌کنند بگویند که هنوز حمله آغاز نشده است. مردم غزه حدود ۱۵۰ هزار نفر از رفح به سمت شمال حرکت کرده‌اند. قنادباشی تصور رژیم اسرائیل این است که این حمله می‌تواند دوام و بقایشان را تضمین کند؛ نتانیاهو و گالانت آشکارا گفتند که توقف حمله به رفح، امضای پایان اسرائیل است.



حمله به رفح؛ راهی که به نابودی رژیم اسرائیل منتهی می‌شود

یک کارشناس در مورد حملات رژیم اسرائیل به رفح اظهار کرده که در حال حاضر جبهه‌های زیادی علیه اسرائیل فعال شده‌اند و حامیان‌شان هم در حمایت از آنها سست شده‌اند. حزب الله، حشدالشعبی و انصارالله حملات‌شان علیه اسرائیل و مواضع این رژیم در منطقه را تشدید کرده‌اند.

به گفته این کارشناس، تشدید عملیات علیه اسرائیل و اعتراضات جهانی و همچنین سست شدن حامیان اسرائیل در حالی که ۱۴۳ کشور جهان به عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل رای دادند، از مهم‌ترین شاخصه‌های شکست اسرائیل در پیشبرد راهبردهایش است.

وی افزود: "به نظرم همه راه‌ها به روی اسرائیل بسته است، اگر امکان حمله نظامی شدید داشتند، حتما علیه یمن و لبنان عملیات می‌کردند. برای افسران اسرائیلی این جنگ خفت‌بار است چون جنگ با مردم است و این هیچ موفقیتی ندارد. آنها راهی جز آدم‌کشی ندارند. به نظرم اسرائیلی‌ها در معادله بقای دولت نتانیاهو مانده‌اند، آنها عامل بقای خود را در جنگ رفح می‌دانند، از این رو ناگزیرند این جنگ را ادامه دهند که اتفاقا آنها را بیشتر به سمت نابودی و شکست می‌برد."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن