تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819110929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزبی که اعضایش باید کافر شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


ایندیپندنت گزارش داد:
حزبی که اعضایش باید کافر شوند
مقامات حزب کمونیست استان چجیانگ چین در نشستی اعلام کردند که اعضای این حزب نباید به هیچ دینی اعتقاد داشته باشند و تنها عقیده مجاز، بی خدا بودن است.



 
به گزارش سرویس دینی جام نیوز به نقل از ایندیپندنت (independent)، اعضای حزب کمونیست چین از این پس می بایست "کافر" باشند.   بر پایه این گزارش، مقامات حزب کمونیست استان چجیانگ چین در نشستی اعلام کردند که اعضای این حزب نباید به هیچ دینی اعتقاد داشته باشند و تنها عقیده مجاز، بی خدا بودن است. آنها همچنین اعلام کردند کسانی که داوطلب عضویت در حزب کمونیست هستند می بایست بی اعتقادی خود را ثابت کنند و در صورتی که مشخص شود به دینی معتقد هستند، تقاضای آنها رد می شود.   بر اساس اعلام حزب کمونیست، اعضاء و مقامات قدیمی حزب نیز در صورتی که به دین و یا مسلکی معتقد هستند، می بایست آن دین را تقبیح کنند تا از حزب اخراج نشوند.    "لی یانلاگ" از مقامات حزب کمونیست با بیان اینکه امیدوار است که سایر استان های چین نیز ممنوعیت اعتقاد به دین برای اعضای حزب کمونیست را تصویب کنند گفت: این یک راهکار مناسب جهت مقابله با دشمن غربی است.    یکی دیگر از برنامه های حزب کمونیست برای بی دین کردن مردم، آموزش فلسفه مارکسیسم در مدارس است تا کودکان از ابتدا اعتقادی به وجود خدا پیدا نکنند.   بر پایه گزارش ایندپندنت، مقامات حزب کمونیست در استان چجیانگ اخیرا دستور به تخریب تعدادی از کلیساهای شهر دادند و این در حالیست که حدود هشت میلیون مسیحی در این استان زندگی می کنند.    


 



۱۶/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن