تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799086169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمایش داروهای کمپانی‌های خارجی روی مردم ایران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آزمایش داروهای کمپانی‌های خارجی روی مردم ایران
دبیر علمی چهاردهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصان پوست ایران از آزمایش غیرقانونی داروهای کمپانی‌های داروسازی خارجی بر روی مردم ایران خبر داد و گفت: برخی از این شرکتها عاملان خود را با روپوش سفید به داخل داروخانه ها نفوذ داده‌اند. واردات ژل های تقلبی چند سال پیش نیز فاجعه آفرین بود.
به گزارش نامه نیوز، پروانه ساکت دبیر علمی چهاردهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران در نشست خبری این کنگره اظهارکرد: محصولات آزمایشی و تائید نشده کمپانی‌های خارجی بدون کنترل وارد کشور شده و برخی شرکت‌ها و افراد با تجویز این داروها نتیجه آنها را بررسی می‌کنند و چنانچه نتایج و عوارض نامناسبی داشت از بازار جمع می‌شود.

وی زیبایی پوست را کاری نیازمند فکر و استراتژی دانست و تصریح کرد: زیبایی کاری اورژانسی و یک‌شبه نیست و مردم نباید فریب تبلیغاتی مانند یک‌شبه زیبا شوید و نظایر اینها را بخورند.

ساکت درمان زیبایی را از نظر زمانی و مالی پرهزینه دانست و خاطرنشان کرد: درمان زیبایی کاری طولانی‌مدت است و به تبع همین طولانی مدت بودن هزینه زیادی دارد چرا که هم داروها گران قیمت‌ هستند و هم تجربه یک متخصص پوست گران‌قیمت است بنابراین زمانی که کسی خدمتی را به قیمت پایین ارائه می‌کند قطعاً به آن شک کنید.

دبیر علمی چهاردهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران تصریح کرد: متخصصان پوست ساختار پوست بدن را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند که سیستم دفاعی پوست، قوی‌ترین سیستم دفاعی در بدن است و به داروها واکنش شدیدی نشان می‌دهد بنابراین اقدامات محافظه کارانه انجام می‌دهند.

وی افزود: یکی از مشکلات ما درباره مواد تزریقی به پوست است چرا که بسیاری از این مواد غیراستاندارد بوده و به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند و کنترلی بر آنها نیست بنابراین خود بیماران باید این کنترل و نظارت را انجام دهند و از پزشک بخواهند نام مواد مصرفی و تاریخ مصرف این مواد را به آنها نشان دهد.

ساکت تأکید کرد: مردم در رابطه با خرید اقلام مصرفی خود پرس‌وجوهای زیادی انجام می‌دهند و به مراکز فروش سر می‌زنند تا بهترین خرید را انجام دهند بنابراین نباید در رابطه با پوست خود بی اهمیت باشند.

دبیر علمی چهاردهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران گفت: متخصصان پوست به علت شناخت ساختار پوست بسیار محافظه‌کارند و معمولاً از موادی استفاده می‌کنند که افراد دیگر و غیر متخصص 4 سال پیش از آن استفاده کرده‌اند.

ساکت به افراد توصیه کرد: هیچگاه اولین استفاده کننده از روش یا ماده‌ای خاص نباشند بلکه منتظر نتیجه بمانند و سپس اقدام به آن کار کنند که متأسفانه در ایران همگان دوست دارند نفر اول در استفاده از یک روش باشند.

دبیر علمی چهاردهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران خاطرنشان کرد: افراد برای درمان باید به متخصصان پوست مراجعه کنند چرا که ممکن است عوارضی در پوست ایجاد شود و چنانچه این عوارض به درستی درمان نشوند عارضه پشت عارضه ایجاد خواهد شد که متاسفانه برخی از آنها درمان پذیر نیستند.

وی یکی دیگر از مشکلات حوزه زیبایی را تزریق ژل‌های غیر استاندارد به زیر پوست عنوان کرد و گفت: متأسفانه برخی از ژل‌ها ساختار نامناسب داشته و پس از تزریق توسط بدن قابل جذب نیستند که در بدن ایجاد حساسیت می‌کنند.

ساکت خاطرنشان کرد: ژل ها باید در نهایت دوام یکساله داشته باشند و توسط بدن جذب شوند اما این گونه ژل‌ها نه تنها امکان جذب ندارند بلکه حتی قابل خارج کردن نیز نیستند و با لیزر نمی‌توان اثرات آنها را از بین برد چرا که هرگونه دستکاری در این ژل‌ها سیستم ایمنی بدن را نسبت به این ژل‌های غیر استاندارد حساس می‌کند و ایجاد مشکل می‌شود.

دبیر علمی چهاردهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران تاکید کرد: مردم نباید از ژل‌های دائمی استفاده کنند بلکه باید ژل‌هایی تزریق شود که به مرور زمان توسط بدن جذب شوند ولی متاسفانه مردم از ژل‌های دائمی استفاده می‌کنند.

وی در رابطه با بوتاکس گفت: در رابطه با بوتاکس نیز تنها دو نوع انگلیسی و کره‌ای آن در ایران تائید شده است اما تولیدات دیگری نیز در بازار وجود دارد که مردم از آن آگاهی ندارند.

ساکت گفت: چند سال پیش ژلی به اسم پاژ ساخت کشور اوکراین وارد کشور شد که به مقدار زیاد با توجه به قیمت پایین توسط غیر متخصصان مورد استفاده قرار گرفت و به دلیل ارزانی مقدار زیادی در گونه‌ها و لب‌ها تزریق شد بنابراین شما افراد شبیه‌ به همی را در جامعه می‌بینید که گونه‌های درشت و لب‌های درشت دارند اما متاسفانه ساختار این ژل پلیمر است که توسط بدن جذب نمی‌شود.

وی افزود: این ژل و ژل‌هایی مانند آن در داخل پوست باقی می‌مانند، بدفرمی و بدشکلی ایجاد می‌کنند و واکنش‌های کوتاه مدت و بلند مدت در بدن ایجاد می‌کند و برای خارج کردن آن مجبور به برداشتن کل بافت هستیم که خود این کار نیز در صورت ایجاد بدشکلی می‌کند.

دبیر علمی چهاردهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین پوست ایران بر اهمیت پوست تاکید کرد و گفت: پوست تظاهرات بسیاری از بیماری‌ها را در خود دارد و بیماریهای ساده تا سرطان‌ها علائمی در پوست بروز می‌دهند و به همین علت متخصصان پوست در تمام دنیا اهمیت زیادی دارند ولی در ایران بسیاری از پزشکان عمومی یک دوره کوتاه مدت می‌گذرانند و عنوان متخصص پوست ومو را روی تابلو می‌گنجانند.

وی یکی دیگر از مشکلات حوزه پوست را کار تجاری برخی شرکتها دانست و گفت: برخی شرکتها کارکنان خود را در داروخانه‌های سطح کشور پخش کرده‌اند که در داروخانه‌ها روپوش سفید می‌پوشند و گاهی نسخه پزشک را نیز تغییر می‌دهند در حالیکه هیچ مشاور و فردی حق ارائه هیچ درمانی ندارد.


منبع: فارس


۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن