تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798922387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکتهای دانش بنیان از لحاظ تامین منابع مالی بدون محدودیت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول در معاونت علمی و پژوهشی ریاست جمهوری: شرکتهای دانش بنیان از لحاظ تامین منابع مالی بدون محدودیت هستند زاهدان - ایرنا - معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری با توجه به اهمیت اقتصاد دانش بنیان گفت: شرکتهای دانش بنیان هیچ محدودیتی از نظر تامین منابع مالی ندارند و هر اندازه تسهیلات تقاضا کنند در اختیارشان گذاشته خواهد شد.


" علی وطنی" روز پنجشنبه در حاشیه کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زاهدان با توجه به اهمیت شرکت های دانش بنیان در اقتصاد افزود: امروز اقتصاد دانش بنیان به دلیل نقش مهم آنها در بهبود سطح زندگی مردم و اقتصاد کشور یکی از مهمترین مباحث اقتصاد مقاومتی است و از این رو این شرکت ها هیچ محدودیتی در تامین منابع مالی ندارند.
وی ادامه داد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این آمادگی را دارد که طرح های تحقیقاتی که در ارتباط با آمایش سرزمین، رفع نیازهای استانها باشد را در کارگروه های تخصصی ذیربط تصویب کند و هر چقدر تسهیلات بخواهند در اختیار شان قرار دهد به عنوان مثال اگر شرکت دانش بنیانی، به عنوان شرکت نوپا شناخته شود تا سه میلیارد ریال می تواند از تسهیلات وام بدون بهره استفاده کند و اگر به محصولی ختم شود تا 50 میلیارد ریال تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برخوردار شود.
وی تصریح کرد: بنابراین به نظر می رسد در اجرای سیاستهای مربوط به اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از اقتصاد دانش بنیان باید نسبت به تشکیل و تقویت این شرکتها تلاش کنیم، البته، شرکت دانش بنیان باید نخست از مسیر مراکز رشد عبور کرد.
وی با اشاره به قابلیت های سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه مزیتهای بسیاری از جمله منابع زیرزمینی و انرژی خورشیدی و بادی در استان وجود دارد که شاید به عنوان چالش محسوب شوند، اما نکته مهم این است که می توان با نگاه منصفانه و عالمانه به این مسائل به آنها به عنوان مزیت نگریست از این رو هنر مدیریتی ما چه در سطح استان و چه در کشور این است که مجموعه توانمندی و زیرساخت های انسانی را با مزیت های طبیعی با هم مرتبط کنیم.
معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: معضل و مشکل سیستان و بلوچستان باید در درجه نخست توسط محققان، دانشگاهیان، مدیران و مسوولان استان حل شود، اگر به این باور و یقین برسیم که می توانیم مشکل را رفع کنیم قطعا با یک برنامه ریزی حساب شده و در ارتباط با آمایش سرزمین که توسعه متوازن استان بر آن اساس در آینده دیده شده است، مشکل رفع خواهد شد.
وطنی گفت: همه کمک کنند که ازاین ظرفیتهای علمی و فناوری بهترین استفاده را کرد تا ضمن حل معضل فعلی استان با استفاده از امکانات موجود، ظرفیت ها علمی و فناوری را به گونه ای هدایت کرد به شاخص های پیش بینی شده در اسناد بالا دستی مثل سند چشم انداز 20 ساله کشور برسد.
وی بیان کرد: هم اینک برای توسعه بیش از بیش سیستان و بلوچستان باید تلاش کرد با توسعه فناوری های نوین و تجاری سازی محصول شرکت های دانش بنیان بستر لازم را برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم کرد.
وطنی خاطر نشان کرد: راه اندازی شرکتهای دانش بنیان و مراکز رشد زمینه تولید علم و آموزش و بکارگیری ظرفیتهای دانش آموختگان دانشگاه را در کنار هم فراهم می کند.
7316/2047/


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن