تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799466340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به ازای هر 8 ازدواج یک طلاق در پلدختر ثبت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: به ازای هر 8 ازدواج یک طلاق در پلدختر ثبت شده است خرم آباد- ایرنا- رییس ثبت احوال شهرستان پلدخترگفت: در شهرستان پلدختر در هفت ماهه سال جاری به ازای هر هشت ازدواج یک طلاق در پلدختر ثبت شده است .


"محمد رضا منصوری" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ثبت وقایع حیاتی در این شهرستان در هفت ماهه سال 93 اشاره کرد وافزود: در این مدت 76 واقعه طلاق شامل 36 مورد شهری و 40 مورد روستایی است.
وی با بیان این که سال گذشته 63 مورد طلاق ثبت شده است تصریح کرد: آمار طلاق در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20.6درصد افزایش داشته است .
وی به بخش ازدواج در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: در هفت ماهه سال جاری 603 واقعه ازدواج شامل 267 مورد شهری و 336 روستایی ثبت شده است .
وی با بیان این که واقعه ازدواج در شهرستان پلدختر در سال گذشته 613 مورد بوده است افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.6 درصد کاهش نشان می دهد.
رییس ثبت احوال شهرستان پلدخترگفت:در هفت ماهه سال جاری 951 واقعه ولادت دراین شهرستان به ثبت رسیده که از این تعداد 446 مورد شهری و 505 مورد روستایی است .
"منصوری" با بیان این که سال گذشته 823 مورد ولادت در شهرستان ثبت شده است افزود: آمار ولادت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 15.6درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: از مجموع ولادت های ثبت شده در سال جاری 476 مورد پسر و 475 مورد دختر می باشد یعنی در مقابل هر 100 پسر یکصد دختر متولد شده است.
وی گفت: از مجموع ولادت های ثبت شده در شهرستان پلدختر 14 مورد دو قلو می باشدو 99.6 درصد اسناد ولادت در مهلت قانونی قبل از 15 روز ثبت شده است.
وی افزود: نام حسین با تعداد 34 مورد و نام فاطمه 51 مورد انتخاب اول والدین برای انتخاب نام نوزادان خود در هفت ماهه سال جاری بوده است.
رییس ثبت احوال شهرستان پلدخترگفت:در همین رابطه از مجموع 951 نوزاد متولد شده در شهرستان پلدختر نام های حسین با 34 مورد امیر علی 28 مورد ، محمد 25 ، علی 25 مورد ، محمد طاها 23 ، فاطمه 51 ، زهرا 30 فاطیما 25 مورد انتخاب اول والدین بوده که به ترتیب جنسیت بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده اند.
"منصوری" به آمار فوت شدگان شهرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: در هفت ماهه سال جاری 212 واقعه فوت شامل 92 مورد شهری و 120 مورد روستایی ثبت شده است .
وی تصریح کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19.1 درصد افزایش فوت در شهرستان پلدختر به ثبت رسیده است.
وی با بیان این که درهفت ماه سال گذشته 178 مورد واقعه فوت در شهرستان پلدختر به ثبت رسیده است گفت: از مجموع فوت شدگان سال جاری تعداد 120 مورد مربوط به مردان و 92 مورد زن می باشد .
رییس ثبت احوال شهرستان پلدخترگفت: در هفت ماهه سال جاری در شهرستان پلدختر 99.5 درصد اسناد فوتی در مهلت قانونی ثبت شده است.
7272/630


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن